Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017

Empties #17 ★ Apivita, Bioten, Messinian Spa, Korres... + Update για χαλάζιο & σιδεράκια! :)

Καλησπέρα σε όλους!

Εχει περάσει καιρός απο την τελευταία φορά που ανέβασα post και γι'αυτό ευθύνεται αποκλειστικά και μόνο το χαλάζιο! Σας είχα πει στο τελευταίο post οτι πήγαινε καλά αλλά μετά το Πάσχα επανήλθε... Εκανε και απόπειρα να εμφανιστεί και στο αριστερό μάτι... Μια μάχη που φαίνεται να την έχω κερδίσει εγώ, μέχρι τώρα τουλάχιστον... Τώρα πάλι βρίσκεται στη φάση που φεύγει και πραγματικά δεν ξέρω τί να περιμένω πλέον... Με έχει κουράσει απίστευτα πολύ και έχω αποχωριστεί το μακιγιάζ που αγαπώ τόσο! Δεν φοράω και φακούς επαφής και με τον ήλιο που έχουμε τελευταία απλά δεν παλεύεται... 

Επειδή όμως αγαπάω και το blogging και παρόλο που δεν βάφομαι τα προιόντα περιποίησης τελειώνουν συνεχώς, σας έχω ένα post γεμάτο empties και πάμε να τα δούμε παρέα!


Τελείωσα ένα νερό ντεμακιγιάζ απο Messinian Spa! Είχα αγοράσει 2 και χαίρομαι γι'αυτό... Πιστεύω οτι είναι ένα εξαιρετικότατο προιόν, αφαιρεί μακιγιάζ προσώπου και ματιών πανεύκολα και όλο το χειμώνα το κατευχαριστήθηκα! Σίγουρα αξίζει να το δοκιμάσετε!

Απο Korres τελείωσα την 1η οδοντόκρεμα απο το πακετάκι 1+1 που τις είχα αγοράσει! Με ξετρέλανε γιατί δεν έκανε ατελείωτη σαπουνάδα και μπορούσα να έχω καλύτερο έλεγχο της οδοντόβουρτσας τώρα που φοράω σιδεράκια! :)

Οσον αφορά τα σιδεράκια... Είμαι πανευτυχής! Ειλικρινά! Εχω κλείσει 3μηνο! Εγινε και αλλαγή σύρματος και τα αποτελέσματα που έχω είναι απίθανα! Ο πόνος πλέον είναι ανύπαρκτος! Σίγουρα ο κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται διαφορετικά τον πόνο αλλά και ο κάθε οργανισμός έχει τις δικές του λειτουργίες... Είμαι απο τους τυχερούς ανθρώπους που μέχρι τώρα δεν έχω νιώσει κάποιο ανυπόφορο πόνο και εύχομαι μέχρι και την τελευταία μέρα να παραμείνει έτσι ακριβώς η κατάσταση! Επίσης, έχω αρχίσει να τρώω πιο άνετα, έχω φάει μπακλαβά, γαλακτομπούρεκο, κρέπα σοκολάτα - μπισκότο... Απλά φροντίζω κάθε φορά, να τα βουρτσίζω άμεσα!


Τελείωσα και 3 αφρόλουτρα! Το Miami Beach απο Cien το λάτρεψα! Εχει μορφή τζελ και κάνει πολυ ευχάριστο το ντουζ αλλά και δροσερό λόγω του καλοκαιρινού του αρώματος! Αδιάφορα πέρασαν τα άλλα 2 απο Greenline και Herbamedicus! Κάνανε τη δουλειά τους αλλά δεν έχω να θυμάμαι κάτι απο αυτά... 


Τελείωσα και ένα σαμπουάν απο Johnson's Baby για λαμπερά μαλλιά! Μου άρεσε απίστευτα πολύ! Μύριζε υπέροχα και στα 500ml κράτησε πολύ καιρό! Δεν θα το αγοράσω ξανά λόγω του animal testing policy... 

Η μαλακτική κρέμα απο Norina με ικανοποίησε αλλά δεν με ενθουσίασε... Γενικά για κάποιο λόγο που δεν ξέρω, δεν με καλύπτει πλέον κανένα conditioner αλλά και καμία μάσκα πέρα απο ένα που δοκίμασα για 1η φορά χτες και θα σας μιλήσω για αυτό μόλις το δοκιμάσω λίγο ακόμα... 


Χρησιμοποίησα και ένα σαπουνάκι απο Palmolive! Απίθανη μυρωδιά!

Χρησιμοποίησα και ένα δειγματάκι ενυδατικής κρέμας απο Castalia, ήταν καλή αλλά δεν ήταν αρκετή η ποσότητα για να πω κάτι παραπάνω... 

Ενυδατική κρέμα απο Bioten! Εχω τελειώσει 6-7-8??? Ποιός ξέρει? Σταθερή αξία και θα την αγοράζω για όσο θα κυκλοφορεί! 

Κρέμα με πρόπολη απο Apivita! Hταν καλή αλλά νομίζω οτι μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτή! 

Τελείωσα και 2 συσκευασίες απο βαμβακάκια Cien! Μόνο αυτά αγοράζω πλέον! 


Και ο χαμός των lip balms είναι εδώ! :Ρ

Liposan Hydro Care - Καλό!
Liposan Vitamin Shake - Μέτριο...
Liposan Watermelon - Μέτριο...
Liposan Milk & Honey - Τέλειο!
Liposan Cherry - Μέτριο προς καλό!
Maybelline Baby Lips Dr. Rescue - Μέτριο...
Technic Orange - Πολύ καλό!

Αυτά ήταν κάποια απο τα empties που είχα μαζέψει τελευταία και έρχονται πολλά ακόμα!
Θα χαρώ να μάθω και τη δική σας γνώμη όπως πάντα!

Θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post!

Φιλάκια Πολλά!
💋 💋 💋

4 σχόλια:

  1. Από ολα αυτά έχω δοκιμάσει μόνο προϊόντα της messinian Spa και ειμα ι ευχαριστημένη. Πολυ ωραιο ποστ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όντως είναι πολύ καλά!
      Εχω 2-3 ακόμα προιόντα απο Messinian Spa να δοκιμάσω!
      Σ'ευχαριστώ πολύ! 💋

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο post! Μου αρέσουν τα empties. Έχω δοκιμάσει και εγώ την κρέμα της Bioten και με άφησε πολύ ευχαριστημένη. Η συλλογή από lip balms με εντυπωσίασε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και για μένα τα empties είναι απο τα καλύτερα posts να διαβάζω!
      Τα lip balms είναι μεγάλη αγάπη!
      Ευχαριστώ πολύ! 💋

      Διαγραφή