Σάββατο, 11 Μαρτίου 2017

Winter Cruelty Free Haul ❅ The Body Shop, Apivita, BH Cosmetics κ.α

Καλημέρα κορίτσια!
Σήμερα θα δούμε τις αγορές που έκανα κατά τη διάρκεια του χειμώνα!
Προφανώς, όλα είναι cruelty free! ♡


Οσοι με ακολουθείτε στη σελίδα μου στο facebook θα είχατε δει οτι είχα πάει στο bazaar της ΑΡΟΜΚΑ και είχα κάνει αγορές απο την Erre Due και την Artdeco!

Απο Artdeco αγόρασα το limited edition Mineral Bronzing Powder Compact 6 With Bronzing Activator Art Design 9 στα 7 και το επίσης limited edition Sunshine Blush στα 5!

Απο την Erre Due πήρα 2 μαύρα (01) μολύβια της σειράς Luxury Waterproof και 1 καφέ (36) με 2,50€ το κάθε ένα! Πήρα και ένα ρουζάκι της σειράς Wet & Dry Sparkler for cheeks στην απόχρωση 409 στα 3,50


Ενα ηλιόλουστο πρωινό Σαββάτου κατέβηκα Ερμού με μια φίλη μου και πέρασα απο το κατάστημα The Body Shop και πήρα ένα μίνι body butter με άρωμα Fuji Green Tea που μυρίζει φρεσκάδα στα 5

Περάσαμε και απο την Fresh Line και εννοείται οτι θα έπαιρνα κάποιο σαπούνι! Επέλεξα αυτό με τη μυρωδιά Aegean Sea Breeze γιατί έχω τρέλα με οτιδήποτε μυρίζει ωκεανό και θάλασσα! Κοστίζουν 2,50/100gr! 


Μετά την περίοδο κάποιων εξετάσεων στη σχολή, ήθελε ο φίλος μου να μου κάνει κάποιο δώρο και αποφάσισα να πάρω 2 πράγματα που ήθελα εδώ και πάρα πολλούς μήνες απο την BH Cosmetics! Είναι πιστοποιημένα cruelty free τα προιόντα της και πραγματικά η ποιότητά τους είναι άπαιχτη! Πήρα την παλέτα της Carli Bybel που μπορείτε να τη δείτε εδώ και την limited edition παλέτα Gold Rush που προφανώς έχει καταργηθεί και δεν υπάρχει απόθεμα και γι'αυτό δεν μπορώ να τη βρω πλέον στο site τους! Ακουσα οτι και η παλέτα της Carli Bybel θα καταργηθεί σύντομα άρα αν τη θέλετε, αποκτήστε την όσο προλαβαίνετε! :)

Κάναμε και μια επίσκεψη σε ένα φαρμακείο και μου πήρε το Grape - Scrub βαθιάς απολέπισης απο Korres με 3,95€ αλλά και το σαπούνι με Πρόπολη απο την Apivita για να το χρησιμοποιήσω στο πρόσωπο στα 5

Σε μια "βιαστική" επίσκεψη στον Χαρμάνη έκανα μικρές αγορές απο την Apivita! Πήρα ένα μίνι σαπουνάκι με ελιά, κόστισε νομίζω με την έκπτωση 1,11! Πήρα και ένα μίνι σαμπουάν για συχνό λούσιμο στα 75ml με χαμομήλι και μέλι! Το θέλω για τις φορές που μένω στον φίλο μου αλλά και για όταν θα φεύγω λίγες μέρες το καλοκαίρι! Νομίζω με την έκπτωση έκανε περίπου 2,79! Δε γινόταν να μην πάρω και ένα lip balm! Διάλεξα αυτό με το βούτυρο κακάο! Να με συγχωρέσετε αλλά δε θυμάμαι τιμή, νομίζω γύρω στα 3!


Εκανα μια βόλτα απο το City Aroma και τίμησα την Essence! Πήρα να δοκιμάσω τη νέα mascara Lash Princess - Sculpted Volume στα 3,79 (έχω δοκιμάσει και τις 3 mascara της σειράς Lash Princess που έχουν κυκλοφορήσει και νομίζω οτι είναι μακράν οι καλύτερες ever!) και ένα διάφανο lip gloss της σειράς "Shine shine shine - Wet look" στην απόχρωση 01 - Behind The Scenes στα 2,49!

Τέλος, έκανα μια επίσκεψη στο The Body Shop στο Athens Metro Mall και πήρα 2 ενυδατικές σώματος! Η μια είναι στη μυρωδιά Moringa και είναι πολύ λεπτόρρευστη και σίγουρα ιδανική για τις πολύ ζεστές μέρες του καλοκαιριού και η άλλη είναι στη νέα μυρωδιά Almond Milk & Honey για ευαίσθητο και ξηρό δέρμα! Οι μυρωδιές των προιόντων The Body Shop γενικά δεν παίζονται! Το κάθε ένα κόστιζε 10!

Αυτά ήταν λοιπόν κορίτσια μου τα προιόντα που αγόρασα κατά τη διάρκεια του χειμώνα!
Μια αγορά υπάρχει ακόμα που θέλω να κάνω και αν την κάνω θα σας την δείξω σε κάποιο άλλο post!

Πείτε μου τις πρόσφατες αγορές σας αλλά και αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά που αγόρασα εγώ!

Θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
💋 💋 💋

10 σχόλια:

  1. με γεια σου!!! σου ευχομαι να τα χαρεις όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες όλες οι αγορές σου,από όσα έδειξες μόνο το lipbalm από Apivita,έχω δοκιμάσει και είναι πολύ καλό!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1-2 φορές το δοκίμασα γιατί έχω άλλα να τελειώσω πρώτα αλλά ναι, μ'άρεσε κι εμένα αρκετά!! :) Φιλιάαα!! 💋

      Διαγραφή
  3. Θελω πολυ να δοκιμασω τα προιοντα τγς body shop ειδικα την ενυδατικη milk and honey και της apivita που της αγαπω.Πολυ ωραια προιοντα να τα χαρεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά μοσχομυρίζει! :)
      Σ'ευχαριστώ!! 💋

      Διαγραφή
  4. Με γεια σου κορίτσι μου, πολύ όμορφες οι αγορές σου!!! αυτά τα μολύβια της Erre Due είναι by far τα αγαπημένα μου!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά η Erre Due έχει φανταστικά μολύβια! Είναι πολύ σταθερά!
      Σ'ευχαριστώ πολύ - πολύ! 💋

      Διαγραφή