Σάββατο, 14 Ιανουαρίου 2017

Empties #15 ★ Korres, Gaia, Nivea, Flormar, Bioten κ.α

Καλή Χρονιά σε όλους & σας εύχομαι μέσα απο τη καρδιά μου ένα υπέροχο 2017!

Χάθηκα λίγο γιατί οι καθημερινές υποχρεώσεις δεν μου αφήνουν χρόνο ούτε καν για να δω τους φίλους που θα ήθελα, η κούραση έχει χτυπήσει κόκκινο και μιας και η σημερινή μέρα αναμένεται να είναι μια μέρα με πυτζάμες, σκέφτηκα οτι είναι μια καλή ευκαιρία να ζωντανέψει και πάλι το blog!

Μιας και είμαι παιδί της κατανάλωσης, δεν θα μπορούσα να μην σας δείξω κάποια ακόμα empties και έρχεται και συνέχεια με empties!



Τελείωσε ένα travel size conditioner μαλλιών απο Olivia Papoutsanis! Αδιάφορο... Για το αντρικό Ultrex κατά της ξηροδερμίας σας έχω μιλήσει άπειρες φορές και δεν θέλω να σας κουράσω ξανά! Το ίδιο ισχύει και για το σαμπουάν "Μαλλί Λάμψε!" απο Herbal Essences! Μου άρεσε πάρα πολύ η μαλακτική μαλλιών απο Cien! Ενυδάτωνε πολύ ικανοποιητικά τα μαλλιά και τα ξεμπέρδευε! Well Done Cien


Το αφρόλουτρο "Αμπέλι Σαντορίνης" απο Korres είναι ένα όνειρο! Η ιδανική καλοκαιρινή μυρωδιά! Το λάτρεψα και ανυπομονώ να το ξαναχρησιμοποιήσω το καλοκαίρι! Απο την Valley τελείωσα ένα travel size αφρόλουτρο με βανίλια! Τα συστατικά του λίγο με "χάλασαν" αλλά σαν χρήση ήταν απολαυστικό, μοσχομυρωδάτο αλλά και πολύ ενυδατικό! 


Αλλα 2 αφρόλουτρα που έφτασαν στο τέλος τους είναι απο Badedas, που το βρήκα πάρα πολύ ενυδατικό με απίθανη μυρωδιά και απο Παπουτσάνη που μέχρι το καλοκαίρι ήταν απο τα πιο αγαπημένα μου, αν θέλετε ένα αφρόλουτρο με άρωμα φρεσκάδας, μυρίστε το! Απο Gaia τελείωσε το απολεπιστικό σώματος! Σας έχω κάνει αναλυτικό review εδώ!


Τελείωσαν 3 κρέμες χεριών! Η Nivea είναι απο τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει ιδίως για τον χειμώνα, έχω αποθέματα άρα θα συνεχίσω να την απολαμβάνω για καιρό ακόμα! Για την κρέμα χεριών απο Ventus σας είχα μιλήσει εδώ! Οσον αφορά τη κρέμα απο Instituto Espanol δεν έχω πολλά να πω γιατί σε γενικές γραμμές δεν με ενθουσίασε, η ενυδάτωση είναι πολύ ήπια και δεν έχει διάρκεια! Για την κρέμα ποδιών απο Kerasal σας είχα μιλήσει εδώ! Και για την κρέμα σώματος με αμπέλι Σαντορίνης απο Korres σας είχα μιλήσει εδώ!


Είναι περιττό να σας πω ξανά πόσο αγαπώ την κρέμα προσώπου απο Bioten, σε λίγες μέρες θα τελειώσω άλλη μια και έχω ήδη back up! Ακριβώς το ίδιο ισχύει και για την BB cream απο Garnier, υπάρχει back up και άλλο ένα σωληνάριο όπου να'ναι μπαίνει στα empties! Απο Flormar πετάω ένα foundation μιας και δεν μου ταίριαξε καθόλου η απόχρωση, το έχω σε απόχρωση ιδανική για το δικό μου δέρμα και αυτό απλά δεν υπήρχε λόγος να το κρατήσω! Αποχαιρετάω και την DD cream απο Erre Due μιας και μαζί με το τέλος του καλοκαιριού έφτασε και αυτή στο τέλος της! Την ευχαριστήθηκα! Οχι μόνο κάλυπτε τέλεια, αλλά δεν έβγαζε και καθόλου λιπαρότητα για πολλές ώρες!


Για τη mascara απο Flormar σας είχα μιλήσει και εδώ με τη μόνη διαφορά οτι εκείνη ήταν σε άλλη εκδοχή! Τα ίδια ισχύουν και γι'αυτή! Δεν μ'άρεσε! Το gel eyeliner απο Essence έπρεπε να το πετάξω γιατί στέγνωσε, σαν προιόν ήταν απίθανο και με τρομερή διάρκεια! Μακάρι να ήταν στη μόνιμη σειρά! Στο τέλος του έφτασε και το bronzer απο την L.A. Angel για το οποίο σας είχα μιλήσει εδώ! Το λάτρεψα, αλήθεια! Πέταξα και μια πούδρα απο Glamorous γιατί είχε σφίξει πολύ και δεν την "έπιανε" το πινέλο, πάντως ήταν καλή, έδινε κάλυψη και διάρκεια χωρίς λιπαρότητα για ένα 6ωρο περίπου! Για το μολυβάκι φρυδιών απο Essence σας έχω μιλήσει πολλές φορές, είναι αγαπημένο και το χρησιμοποιώ σχεδόν ασταμάτητα περίπου 2 χρόνια! Τέλος, απο κάποιο περιοδικό είχα πάρει μια παλετίτσα 3 χρωμάτων απο Shiseido αν δε κάνω λάθος, δεν την δοκίμασα, δεν χρησιμοποιούνταν με τίποτα και ήταν μια αποτυχία και μισή! Πήγε στα σκουπίδια και ησύχασα!

Αυτά ήταν λοιπόν κορίτσια τα μισά empties και εννοείται οτι έρχονται και άλλα!
Θα χαρώ πολύ να μάθω τα προιόντα που τελειώσατε και εσείς πρόσφατα!

Καλό Σαββατοκύριακο και να περάσετε τέλεια!

Φιλάκια πολλά!
💋 💋 💋

2 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέροντα όλα. Δεν έχουμε δοκιμάσει πολλά από αυτά που τελείωσες, αλλά η DD cream από Erre Due είναι super αγαπημένη μας. Το gel eyeliner της Essence μπήκε στη wish list μας. xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι το gel eyeliner να ήταν στη μόνιμη σειρά! Αξίζει!
      Φιλιά! 💋

      Διαγραφή