Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2016

Empties #12 ★ Maybelline, Johnson's, Mastic Spa, Noxzema, Nivea...

Καλημέρα κορίτσια!
Συνεχίζουμε με τα empties που όπως σας είπα έχουν μαζευτεί αρκετά!


Χρησιμοποίησα ένα σετ με 2 σαπουνάκια απο την Oriflame με μέλι και γάλα! Μ'άρεσαν πολύ! Εχω δοκιμάσει κι άλλα σαπουνάκια απο Oriflame και μου έχουν αρέσει πάρα πολύ όλα! Σχεδόν τελείωσα το soft touch mousse απο Essence και το πετάω γιατί το έχω πλέον αρκετά χρόνια, μ'άρεσε πολύ και ίσως κάποια στιγμή το αγοράσω ξανά! Για τις 2 mascara απο Maybelline που έφτασαν στο τέλος τους σας είχα μιλήσει εδώ και ιδίως η Lash Sensational ήταν μια απο τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα, τέλειος όγκος, διαχωρισμός και μήκος!


Τελείωσα και κάποια προιόντα ενυδάτωσης σώματος! Η κρέμα σώματος της Le Petit Marseillais ήταν πολύ ενυδατική και μοσχομύριζε! Η λοσιόν της Ventus με σανδαλόξυλο και κέδρο ήταν λεπτόρρευστη, την απορροφούσε το δέρμα άμεσα και διαρκούσε για ώρες η μυρωδιά! Για τα Johnson's Baby Oil σας έχω μιλήσει εδώ και κάπως έτσι τα τελείωσα και τα 2!


Απο Johnson's πάλι, τελείωσα άλλο ένα αφρόλουτρο σαν ντεμακιγιάζ προσώπου και ματιών και μ'άρεσε πάρα πολύ! Απο Corpus τελείωσα ένα αφρόλουτρο με φράουλα, όπως σας είπα και στο προηγούμενο empties post μ'αρέσουν πολύ αλλά ήταν τεράστια η ποσότητά τους και με κούρασαν! Απο Mastic Spa τελείωσα ένα απολεπιστικό σώματος με ελιά, εξαιρετικό! Ενυδατικό και μοσχομυρωδάτο! Τελείωσα άλλον έναν αφρό ξυρίσματος απο τη Nivea, είναι πολύ καλός και σχεδόν πάντα τον βρίσκετε σε προσφορά 1+1 !


Τελείωσα και 2 μαλακτικες κρέμες μαλλιών, η μια είναι απο την Gliss που ενώ μύριζε τέλεια μου βάραινε κάπως τα μαλλιά και η άλλη είναι απο την Herbal Essences για μπούκλες που ήταν εξαιρετική, μαλάκωνε την τρίχα και ήταν πολύ εύκολο το φορμάρισμα! Το σαμπουάν απο Le Petit Marseillais για μακριά μαλλιά μαλάκωνε την τρίχα αλλά δεν ένιωθα οτι καθάριζε βαθιά δυστυχώς... Οσον αφορά τη μάσκα Goodbye Damage απο τη Garnier... Η πρώτη χρήση έκανα θαύματα, ποτέ μα ποτέ ξανά δεν είχα νιώσει το μαλλί μου τόσο μαλακό και ενυδατωμένο... Οι υπόλοιπες χρήσεις μέχρι που έφτασε στο τέλος της ήταν απλά οκ!  


Για την κρέμα προσώπου της Bioten σας έχω μιλήσει πολλές φορές, την έχω αγοράσει 5-6-7 φορές και αυτό το διάστημα πάλι τη χρησιμοποιώ, μια απο τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει και η οικονομικότερη! Για τον αφρό της Garnier σας είχα μιλήσει εδώ! Για το lip balm απο Mellor & Russell σας έχω μιλήσει εδώ!  Χρησιμοποίησα ένα δείγμα κρέμας προσώπου απο Korres με μαύρη πεύκη! Θυμάμαι οτι ενυδάτωνε τέλεια αλλά με 1-2 χρήσεις δεν μπορώ να πω περισσότερα! Οσο για το σαπουνάκι απο STC... Αν θέλετε ένα σαπουνάκι όμορφο που να μοσχομυρίζει αλλά να μην καθαρίζει ιδιαίτερα, προτιμήστε το! :Ρ


Για το αποσμητικό Noxzema Care σας είχα μιλήσει εδώ! Τελείωσα και ένα άρωμα απο την Avon το Wish Of Peace, ήταν ένα απο τα πολύ αγαπημένα μου, είχε φθινοπωρινή μυρωδιά και μέτρια διάρκεια! Τέλος, έχουμε μια κρέμα χεριών απο Flormar με Aloe Vera! Ωραία μυρωδιά αλλά κάτω του μετρίου βρήκα την ενυδάτωσή της και να αναφέρω οτι και τα συστατικά της μόνο καλά δεν μπορεί να τα πει κανείς...

Αυτά ήταν τα empties μου για σήμερα!
Αλλά 2 posts έρχονται με empties και μετά θα έχουμε νέα posts με φρέσκα προιόντα!

Θα τα πούμε σύντομα στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
💋 💋 💋

2 σχόλια:

  1. η Lash Sensational είναι φοβερή!!! δοκίμασα και την καινούργια την μαύρη αλλά αυτή είναι καλύτερη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή