Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2016

Empties #11 ★ Korres, Palmolive, Ventus, Nivea, Garnier...

Γεια σας κορίτσια!
Εχω ανεβάσει πολλά posts με empties τελευταία αλλά πραγματικά έχω μαζέψει πάρα πολλά και γι'αυτό και τα επόμενα posts θα είναι με άδειες συσκευασίες μιας και αν δεν σας τα δείξω και δεν ανεβάσω το υλικό που σας έχω ετοιμάσει δεν θα μπορώ να προχωρήσω σε άλλα θέματα αλλά και σε πιο "φρέσκα" προιόντα!


Τελείωσα 2 μαλακτικές κρέμες μαλλιών απο Herbal Essences! Αυτή για βαμμένα μαλλιά μου άρεσε πάρα πολύ! Ενυδάτωνε και μαλάκωνε πάρα πολύ τα μαλλιά μου! Η άλλη για όγκο πέρασε αδιάφορη... Μετά έχουμε 2 σαμπουάν Ultrex το ένα για ξηροδερμία και το άλλο για κανονικά μαλλιά. Αυτό για την ξηροδερμία σας το έχω δείξει πολλές φορές και το αγοράζω χρόνια, αυτό για κανονικά μαλλιά ήταν απλά ένα καλό σαμπουάν! Το Head & Shoulders μου πέρασε αδιάφορο...


Σειρά έχουν 3 προιόντα απο Avon! Ενα τεράστιο αφρόλουτρο με φράουλα που όπως σας έχω ξαναπεί αυτά τα αφρόλουτρα είναι απολαυστικότατα, ένα scrub σώματος με ένα απο τα πιο δροσερά αρώματα που έχω μυρίσει ποτέ μου που κάνει εξαιρετική απολέπιση και τέλος ένα πολύ λεπτόρρευστο αφρόλουτρο με Γιαπωνέζικο Σάκε και ρύζι που εκτός απο την τέλεια μυρωδιά του μου πέρασε επίσης αδιάφορο...


Αφρόλουτρο Sensual απο την Palmolive! Μεθυστικότατο άρωμα και τρομερή αίσθηση ενυδάτωσης και χαλάρωσης! Εδώ και χρόνια τα προτιμούσα πολύ συχνά και έχω τελειώσει πάρα πολλές συσκευασίες!


Μάσκα μαλλιών απο την Ventus! Δυστυχώς δεν μου άρεσε, θεωρώ οτι μια μάσκα πρέπει να ενυδατώνει, μου πέρασε πιο αδιάφορη ακόμα και απο το πιο μέτριο conditioner... Αξιζε όμως η μυρωδιά της! Τελείωσα μια μαλακτική και ένα σαμπουάν για καστανά μαλλιά απο την L'Angelica, μυρίζανε πολύ όμορφα και μόνο η μαλακτική μου άρεσε αρκετά, το σαμπουάν δεν μου έκανε καμία αίσθηση... Αλλη μια μαλακτική απο Herbal Essences που έφτασε στο τέλος της ήταν αυτή για ίσια μαλλιά! Την λάτρεψα! Λειαίνει την τρίχα και βοηθάει απίστευτα στο φορμάρισμα! Τελείωσα ένα ακόμα σαμπουάν, αυτή τη φορά απο την Avon για κατεστραμμένα μαλλιά, ήταν ιδανικό για το συχνό λούσιμο του καλοκαιριού και ένιωθα οτι έτρεφε την τρίχα! 


Τελείωσε ένα τεράστιο αφρόλουτρο απο την Corpus με άρωμα musk! Πολύ ωραίο αλλά με κούρασε η συσκευασία, έκανε πολύ καιρό να αδειάσει και ενδιάμεσα χρησιμοποιούσα και άλλα αφρόλουτρα για να μην το βαρεθώ! 2 ενυδατικές κρεμούλες απο την Avon έφτασαν στο τέλος τους! Την Brazil Beat την λάτρεψα μιας και είχε πολύ λεπτό shimmer και λαμποκοπούσε η επιδερμίδα μετά τη χρήση! Η Bond Girl 007 ήταν μια απο τις ευωδιαστές αλλά αδιάφορες στο κομμάτι της ενυδάτωσης...  


Τελείωσαν και 2 κρέμες χεριών, η μια είναι απο την Body Luxuries και η άλλη απο την Bioten! Της Bioten είναι για πολύ ξηρά χέρια και τη χρησιμοποιούσα πάντα πριν τον ύπνο, ήταν η κλασσική κρέμα χεριών στο κομοδίνο μου! Η Body Luxuries ήταν ιδανική για χρήση κατά τη διάρκεια της ημέρας, έντονη αλλά τέλεια χειμωνιάτικη μυρωδιά και ικανοποιητικότατη ενυδάτωση! 


Και περνάμε στη περιποίηση προσώπου! Εφτασε στο τέλος του το Νεράκι Micellaire απο τη Garnier, είναι φοβερό, είναι εύχρηστο, είναι 100% αποτελεσματικό και έχω φτάσει ήδη στα μισά άλλη μια συσκευασία! Απο L'Oreal τελείωσα το Ιdeal Glow λαδάκι καθαρισμού και ντεμακιγιάζ που σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ! Χρησιμοποίησα μέχρι τέλους και 2 κρέμες προσώπου! Η μια είναι απο Korres με Ανθη Αμυγδαλιάς και η άλλη απο Oriflame απο τη σειρά Optimals για λιπαρές επιδερμίδες και οι 2! Την κρέμα απο Korres ίσως να την ήθελα ένα "τσακ" πιο ενυδατική! Τη 2η που έχω θα τη χρησιμοποιήσω όταν θα έχει χειμωνιάσει που λογικά θα "στρώνει" καλύτερα στο πρόσωπό μου! Της Oriflame με βόλεψε για καθημερινή χρήση και ήταν πολύ καλή για βάση πριν το μακιγιάζ! Για τη μάσκα με πράσινη άργιλο απο Dalon σας είχα μιλήσει αναλυτικά εδώ, γενικά τη λατρεύω και έχω αρχίσει ήδη να χρησιμοποιώ τη 2η που είχα αγοράσει back up!


Τα αποσμητικά της Nivea τα βρίσκω εξαιρετικά! Ιδίως το Talc Sensation είναι ένα απο τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει ποτέ μου, πόσο τέλεια μυρωδιά έχει!!! Το Pearl Beauty μ'άρεσε αλλά σαν το Talc Sensation δεν είναι! :) 


Σας έχω αναφέρει ξανά οτι τα μωρομάντηλα απο Septona είναι τέλεια για μένα! Τα έχω προτιμήσει πολλές φορές και δεν το μετάνιωσα καμία! Τέλος, χρησιμοποίησα ένα δείγμα απο το Micellaire της Sephora και το βρήκα απλά τραγικό, έχω άλλο ένα (μιας και μου είχαν δώσει 2) αλλά δε νομίζω να αλλάξω γνώμη... Δεν αφαιρούσε τίποτα, ούτε καν τις σκιές, ήθελα πολύ ποσότητα και άφηνε πολύ κολλώδη υφή στο δέρμα...

Αυτά ήταν τα empties μου για σήμερα και τα χαρώ να μάθω τί τελειώσατε εσείς πρόσφατα!
Θα τα πούμε σύντομα στο επόμενο empties post!
Φιλάκια Πολλά!
💋 💋 💋

4 σχόλια:

  1. Τα Herbal Essences τα έχω δοκιμάσει όλα αλλά, αδιάφορα σαμπουάν! σαν συμβουλή σου δίνω να μην χρησιμοποιείς antiperspirant αποσμητικά γιατί φράζουν τους πόρους. xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω, γενικά αλλάζω πολλά πράγματα όσων αφορά τα προιόντα που χρησιμοποιώ! Ενα τελευταίο antiperspirant αποσμητικό έχω και μετά κομμένα! :) Σε μένα τα Herbal Essences σε γενικές γραμμές έχουν κάτσει καλά, ιδίως τα conditioner! :) 💋

      Διαγραφή
  2. για την κρεμουλα του Κορρέ θα συμφωνήσω! την εχω δοκιμάσει και δεν ήταν τοσο ενυδατική :/
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή