Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Empties #9 ★ The Lip Balm Edition! 💋

Καλημέρα κορίτσια!
Εχετε καταλάβει καλοκαίρι μήπως?
Εγώ συνειδητοποιώ οτι κοντεύει να φύγει και ο Ιούλιος και δεν έχω καταλάβει τίποτα... :(
Τέσπα, στο θέμα μας!

Εχω αναφέρει πολλές φορές οτι δεν φοράω κραγιόν αλλά είμαι τρελή και παλαβή με τα lip balms! Και ιδού η απόδειξη! Τελείωσα κάμποσα μαζεμένα και είπα να σας τα δείξω όλα μαζί!
Πάμε να τα δούμε?


Ziaja με ελαιόλαδο! Το είχα πάρει 1+1 απο έκθεση στο μετρό Συντάγματος! Εξαιρετικό! Φουλ θρεπτικό και ποτέ δεν ένιωσα τα χείλια μου να στεγνώνουν ενώ το είχα εφαρμόσει, κάτι που δυστυχώς συμβαίνει με πολλά! Το 2ο παραμένει κλειστό και ανυπομονώ να το χρησιμοποιήσω και αυτό!

Victoria Silk Touch, απο τα χειρότερα που δοκίμασα ποτέ και δεν το τελείωσα κιόλας! Δεν απλωνόταν ομοιόμορφα στα χείλη, άφηνε λευκή απόχρωση και όχι λεία...

Liposan με cranberry και raspberry, πολύ καλό για να δίνει μια ζωντάνια και λάμψη στα χείλη, όχι οτι καλύτερο όμως για ενυδάτωση! Εχω άλλο ένα το οποίο θα το χρησιμοποιήσω αλλά σίγουρα δεν είναι για "σκασμένα" ή ξηρά χείλη!

Pretty με μέλι! Σας είχα ξαναμιλήσει εδώ


Johnson's το ροζ! Αφηνε την πιο αντιαισθητική απόχρωση που θα μπορούσε να αφήσει ένα ενυδατικό χειλιών και η ενυδάτωση του ήταν κάτω του μετρίου! Εχω ακούσει τα καλύτερα για το μπλε που είναι άχρωμο, δυστυχώς δεν το δοκίμασα ποτέ!

Liposan με μέλι και γάλα! Δεν είναι η κορυφή που είναι το classic αλλά νομίζω είναι το 2ο καλύτερο! Εχω άλλα 2 back-up και είναι εξαιρετικά και με τέλεια μυρωδιά!

Liposan Pearl & Shine, οτι ισχύει για αυτό με cranberry και raspberry ισχύει και για αυτό! 

Labrosan, ικανοποιητική ενυδάτωση με τέλεια μυρωδιά!

Sence με φυσική μυρωδιά και απόχρωση! Τα είχα πάρει 1+1 και αυτό το διάστημα έχω το 2ο στη τσάντα μου! Δεν είναι οτι καλύτερο έχω δοκιμάσει αλλά είναι ικανοποιητικότατο! 


W7 Lip Bomb με φράουλα! Πάρα πολύ καλό! Ενυδάτωνε άψογα και μύριζε υπέροχα! Βέβαια ίσως να μην το αγόραζα ξανά γιατί είναι κάπως "δύσχρηστη" η συσκευασία του!

Wet n' Wild, ικανοποιητική ενυδάτωση αλλά χωρίς διάρκεια, μ'άρεσε αλλά δεν με ενθουσίασε!

Farmasi με μέλι! Απλή συσκευασία, υπέροχη μυρωδιά, τέλεια ενυδάτωση! Πάρα πολύ ωραίο! Σίγουρα θα το δοκιμάσω ξανά σε κάποια άλλη μυρωδιά μιας και έχει αρκετές αν θυμάμαι καλά!

Vera Valenti, ίσως ακόμα χειρότερο και απο της Victoria Silk Touch που σας έδειξα παραπάνω! Ηταν ένα κομμάτι "στόκος" που δεν είχε καμία χρησιμότητα! Πετάχτηκε την επόμενη μέρα απ'αυτή που αγοράστηκε! 

Avon απο τη σειρά Care, limited edition νομίζω κάποια Χριστούγεννα! Μύριζε υπέροχα αλλά δεν ήταν λείο στα χείλη! Και αυτό είναι οτι χειρότερο για μένα! 

Johnson's Moon Care, είχε ανύπαρκτη ενυδάτωση, το εφάρμοζες και εξαφανιζόταν! Το χρησιμοποιούσα και κάποια στιγμή απλά τελείωσε, δεν μ'άρεσε!

Αυτά ήταν λοιπόν κορίτσια μου τα lip balms που τελείωσα το τελευταίο διάστημα!
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τα δικά σας αγαπημένα lip balms! 

Θα τα πούμε σύντομα, λογικά με τα αγαπημένα Ιουλίου!
Φιλάκια Πολλά!
💋 💋 💋

16 σχόλια:

  1. I understand nothing but I see Ziaja product, I didn't know that there's Ziaja abroad. I thought that I can buy it only in Poland, cuz it's typical Polish brand hehe :D
    Great to see these pics :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Yes, they are available in Greece!
      They also have a facebook page for Greece! :)
      https://www.facebook.com/ziajagreece/?fref=ts
      Have a great day! 💋

      Διαγραφή
  2. Πραγματική αγάπη βλέπω για τα lip balms όχι αστεία :)
    Αυτό το διάστημα χρησιμοποιώ της Apivita with pomegrate and olive oil,αλλά δεν μπορώ να πω πως με έχει ενθουσιάσει..
    Αν θέλεις τα λέμε και από το blog μου :)
    http://lenartlover.blogspot.gr/
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προχτές έκανα ένα ξεκαθάρισμα στα καλλυντικά μου και μέτρησα 27 lip balms! Το μόνο που έχω δοκιμάσει απο Apivita είναι αυτό με την πρόπολη, ούτε κρύο - ούτε ζέστη! Φιλιά! 💋

      Διαγραφή
    2. 27?! wow ε ναι,αυτό είναι αγάπη!Εγώ έχω 6 και νόμιζα πως είναι πολλά χαχα
      Μάλλον δεν είναι το δυνατό σημείο της Apivita τα lip balms,τι να πω..
      x

      Διαγραφή
    3. Οταν το δοκιμάσω λίγο παραπάνω θα είμαι σίγουρη!
      Τρελαίνομαι για τα lip balms, προφανώς! 💋

      Διαγραφή
  3. Έχω θέμα και τελειώνω πολλά λιποζάν, οπότε δε φαντάζεσαι πόσο με βοήθησες με αυτό σου το άρθρο!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω θέμα με τα λιποζάν οπότε δε φαντάζεσαι πόσο με βοήθησες με αυτό σου το ποστ!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πω πω χαμος .Εμένα μου αρέσει του κορρες στο βαζάκι ομως.Είναι το αγαπημένο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα έχω δοκιμάσει! Κάποια στιγμή τα είχα μυρίσει όλα και δεν μου άρεσε κανενός η μυρωδιά αν θυμάμαι καλά! :( Φιλιά! 💋

      Διαγραφή
  6. με βοήθησες να διαλέξω lip balm!Ευχαριστω!!!
    Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το λατρευω το johnsson moon care lip balm. Το εφαρμοζα την νύχτα και το επόμενο πρωι τα χείλη μου ηταν τοσο απαλα σαν μωρού!δεν καταλαβαίνω γιατι λες δεν είχε ενυδάτωση.. η ενυδάτωση που έδινε μου κρατούσε μια ολοκληρη μερα!το ψάχνω τωρα Γιατί μου τελείωσε και δεν μπορώ να το βρω πουθενά!😔

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λέω γιατί στα δικά μου χείλη η ενυδάτωση ήταν ανύπαρκτη! Πρέπει να έχει καταργηθεί γιατί έχω να το δω μήνες σε κάποιο μαγαζί!

      Διαγραφή