Τρίτη, 12 Ιουλίου 2016

Empties #8 ★ Korres, Essence, Golden Rose...

Καλησπέρα σε όλους!
Σήμερα σας έχω ετοιμάσει ένα post με empties!
Να ξέρετε οτι θα ακολουθήσουν πολλά ακόμα γιατί έχω μαζέψει άπειρα και καθ'όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού θα τελειώσω κι άλλα πολλά προιόντα όπως κάθε χρόνο! 


Τελείωσα ένα σαμπουάν απο Korres που το είχα πάρει 1+1 δώρο! Το 2ο δεν το έχω ανοίξει ακόμα! Το χρησιμοποιώ για την ξηροδερμία, κάνει καλή δουλειά αλλά ίσως αφυδατώνει λίγο περισσότερο απ'όσο θα ήθελα... Βέβαια έχω λιπαρά μαλλιά άρα δεν είναι πάντα κακό αυτό για μένα! Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά!

Μαλακτική κρέμα απο Herbal Essences για λιπαρά μαλλιά! Ούτε κρύο, ούτε ζέστη!

Σαμπουάν ιδιωτικής ετικέτας απο Carrefour... Ισως ένα απο τα καλύτερα σαμπουάν που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ! Καθαρίζει τέλεια, μυρίζει υπέροχα και ήταν πολύ οικονομικό!

Αφρόλουτρο απο την Avon με ροδάκινο! Καθάριζε ωραία, ήταν απαλό και μοσχομυρωδάτο!


Η κρέμα χεριών απο Cera Di Cupra μου άρεσε πολύ! Ενυδάτωνε αρκετά, όχι full αλλά με διάρκεια!

Οι άλλες 3 είναι απο τα Jumbo και συγκεκριμένα απο Victoria Silk Touch, όλες μυρίζανε φανταστικά αλλά έστω λίγη ενυδάτωση προσέφερε μόνο αυτή με τη βανίλια, οι άλλες 2 ήταν κυρίως αρωματικές!


3 mascara Essence έφτασαν στο τέλος τους και μόνο η Get Big Lashes η μωβ είναι αυτή που θα ήθελα να αγοράσω ξανά κάποια στιγμή αν και η Lash Princess είναι η καλύτερη απ'όλες!

Τη mascara Wet n' Wild δεν τη δοκίμασα ποτέ! Μόλις την έβγαλα απο τη συσκευασία και την άνοιξα ήταν 100% στεγνή άρα... σκουπίδια με τη μία!

Για τη mascara απο την Erre Due σας είχα μιλήσει εδώ

Για τη mascara απο την Avon σας είχα μιλήσει εδώ


Το foundation Vollare πέρασε και δεν ακούμπησε... Αδιάφορο, το χρησιμοποίησα ελάχιστα και το πέταξα γιατί δεν χρειάζομαι στα χέρια μου προιόντα που δεν χρησιμοποιώ! 

Για το foundation απο Elixir σας είχα μιλήσει εδώ!

Για την πούδρα απο Golden Rose σας είχα μιλήσει εδώ!

Το lip balm απο Pretty μου άρεσε αλλά δεν με ξετρέλανε!
ps: Πρόσφατα το αγόρασα με τη μυρωδιά aloe vera!

Liposan Classic = The best!

Baolishi lip gloss... Ωραίο και μοσχομυρωδάτο αλλά αμφιβόλου ποιότητας! Είχε ξεχαστεί και απλά βρέθηκε και πετάχτηκε!

Lip Balm απο την Coconut Care με καρύδα, προφανώς! Καλό αλλά και πάλι δεν ξετρελάθηκα!

Για το lip balm απο Mellor & Russell σας είχα μιλήσει εδώ!

Το Stay All Day concealer απο την Essence θα το αγοράζω συνέχεια, είναι το ιδανικό για φως κάτω απο τα μάτια και σε λίγο καιρό θα μπει στα empties άλλη μια συσκευασία!

Πήρα και ένα νέο ψαλιδάκι για την βλεφαρίδες απο τα Jumbo και πέταξα το παλιό!

 Αυτά για σήμερα!
Stay tuned γιατί πολύ σύντομα έρχεται και πάλι empties με πολλά προιόντα!
Θα τα πούμε σύντομα στο επόμενο post λοιπόν!
Φιλάκια Πολλά!
💋 💋 💋

6 σχόλια:

  1. Τα αφρολουτρα της Avon ειναι τέλεια!!
    Πολύ ωραίο το ποστ σου!!
    Φιλιά :*****

    http://labeautefem.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο μου παράπονο είναι οτι κάνει πειράματα σε ζώα! Κατά τ'άλλα ναι, είναι πολύ ωραία τα αφρόλουτρα! :) Φιλιά! 💋

      Διαγραφή
  2. Δεν εχω δοκιμάσει αφρόλουτρο απο Avon αλλά η μυρωδιά Ροδάκινο πρεπει να ειναι εξαιρετικη! Θελω να δοκιμασω σαμπουάν απο κορρές! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν κυκλοφορεί ακόμα το ροδάκινο!
      Να δοκιμάσεις σαμπουάν απο korres!! 💋

      Διαγραφή
  3. Απο όσα έδειξες έχω δοκιμάσει το αντίστοιχο σαμπουάν απο Herbal Essences και ήταν έτσι και έτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τα περισσότερα έκατσαν καλά στα μαλλιά μου!
      Το συγκεκριμένο δυστυχώς όχι!
      Φιλιά! 💋

      Διαγραφή