Τρίτη, 7 Ιουνίου 2016

Empties #7 ★ Bioten, Septona, Corpus, ING, Avon, Liposan κ.α

Καλημέρα σε όλους!
Ενα ακόμα empties post είναι εδώ! Είναι ένα απο τα πιο αγαπημένα μου posts που δεν χορταίνω ποτέ να διαβάζω! Θέλω να πιστεύω οτι αρέσουν και σε εσάς! :)


Τα μαντηλάκια της Bioten τα είχα πάρει 1+1 δώρο και η 2η συσκευασία ακόμα είναι κλειστή και λογικά θα πεταχτεί, δεν μου άρεσαν καθόλου, δυστυχώς... Δεν τα νιώθω απαλά στην υφή τους και δεν αφαιρούν το μακιγιάζ τουλάχιστον απο το δικό μου πρόσωπο... Τα μωρομάντηλα απο Softino (τα βρίσκετε στα Lidl) αλλά και απο Septona είναι τα αγαπημένα μου εδώ και χρόνια και αξίζουν τη προσοχή σας!


Για την κρέμα χεριών απο Greenline σας είχα μιλήσει εδώ! Τα αφρόλουτρα Corpus είναι σταθερή μου επιλογή εδώ και χρόνια! Εχω δοκιμάσει πολλά και μου αρέσουν όλα! Είναι ενυδατικά, κάνουν πλούσιο αφρό και μοσχομυρίζει όλο το μπάνιο! Για το υγρό καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή σας είχα μιλήσει εδώ! Για την κρέμα χεριών απο ING σας είχα μιλήσει εδώ! Οσον αφορά το αποσμητικό της Avon το Far Away θα πω απλά οτι δεν με ενθουσίασε! Δεν θα το αγόραζα ξανά μιας και νομίζω οτι τα καλύτερα αποσμητικά είναι κάποια άλλα...


Και τί άλλο θα τελείωνα με τρελούς ρυθμούς εκτός απο άφθονα lip balms?? :P

Το πρώτο είναι απο Laura Conti και το βρίσκετε στα Oggi, στην αρχή το είχα παρεξηγήσει ελαφρώς γιατί μου φάνηκε πολύ μικρή η ποσότητά του, αυτό όμως είναι απλά πολύ "συμπυκνωμένο" και ενυδατώνει σχετικά καλά!

Επόμενο είναι απο την Avon με μέλι και γάλα! Μέτριο, αν δεν άφηνε "λευκή" απόχρωση στα χείλη θα το είχα συμπαθήσει πολύ περισσότερο...

Liposan με μέντα, ένα απο τα ελάχιστα liposan που δεν με ενθουσίασαν... Δεν ενυδάτωνε όσο θα ήθελα και σίγουρα αυτό δεν θα το προτιμήσω ξανά!

Care απο ΑΒ Βασιλόπουλος, το αγαπώ! Σας είχα μιλήσει και γι'αυτό εδώ! Και για 2μιση ευρώ οι 2 συσκευασίες που τα είχα αγοράσει ήταν απλά εξαιρετικότατα!

Liposan Classic Care = Classic Love! ♡

Αλλο ένα που είχα παρεξηγήσει στην αρχή αλλά με τη χρήση λάτρεψα, είναι απο Pretty με μέλι! Ενυδατώνει ικανοποιητικά και μοσχομυρίζει! Πολύ πιθανόν να τα αγοράσω ξανά κάποια στιγμή απο τον Χαρμάνη μιας και μόνο εκεί τα έχω βρει! 

Τέλος απο Mellor & Russell τελείωσα και το 2ο Original που είχα στα χέρια μου! Στη τσάντα μου κουβαλάω το 3ο και τελευταίο που είχε η συσκευασία και είναι με άρωμα πεπονιού! Πολύ καλή επιλογή για την τσάντα σας και η ενυδάτωση που δίνουν είναι καλή! :)

Αυτά λοιπόν κορίτσια για σήμερα!
Εσείς τί προιόντα τελειώσατε πρόσφατα? Εχουμε κοινά "σκουπιδάκια"?

Θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
💋 💋 💋

2 σχόλια:

  1. Δεν εχουμε αδειασει τα ιδια προιοντα!
    Παντως τα liposan και εγω τα αγαπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο θέμα "ενυδάτωση χειλιών" είναι κορυφή!
      Φιλιά!! 💋

      Διαγραφή