Κυριακή, 1 Μαΐου 2016

Αγαπημένα Απριλίου! ☀ Pharmasept, Bioten, Essence, L.A. Angel

Καλημέρα κορίτσια και χρόνια πολλά!
Τί κάνετε? Πως τα περνάτε?
Εύχομαι να φύγατε για πασχαλινές διακοπές και να μην μείνατε στην πόλη όπως εγώ!
Ούτε ξέρω πόσους μήνες έχω να κάνω αγαπημένα μήνα αλλά ήρθε η ώρα!
Οπως βλέπετε δεν έχω πολλά να σας δείξω αλλά είναι πολύ αγαπημένα!


Την Tol Velvet Extra Calm Cream της Pharmasept σας την έδειξα πρόσφατα στο haul εδώ και την χρησιμοποιώ φανατικά για τους ερεθισμούς μετά την αποτρίχωση! Είναι εξαιρετική! Απορροφάται άμεσα, ενυδατώνει βαθιά, δεν αφήνει λιπαρότητα και σε λίγες ώρες οι ερεθισμοί είναι παρελθόν!

Η CC Cream της Bioten έπεσε στα χέρια μου πριν ένα μήνα περίπου αν δε κάνω λάθος! Κατά μία έννοια, έχει αντικαταστήσει την BB Cream της Garnier γιατί μιας και ο καιρός έχει φτιάξει δεν θέλω τόσο ματ όψη στο πρόσωπό μου! Δεν αφήνει τελείως ματ την επιδερμίδα αλλά δεν βγάζει και λιπαρότητα σύντομα! Με έχει βολέψει απίστευτα και σίγουρα είναι μια αγορά που θα επαναλάβω σύντομα! :)

Είχα δει στο stand της Essence το Prettifying Lip Oil και σαν πορωμένη με τα ενυδατικά προιόντα χειλιών, μου ήταν αδύνατο να μην το πάρω! Είναι θαυματουργό! Κάθεται ονειρεμένα πάνω στα χείλη και ενυδατώνει εντατικά! Δεν είναι καθόλου λιπαρό και μοσχομυρίζει μέλι το συγκεκριμένο! Αξίζει να το δοκιμάσετε!

Τέλος, έχω λιώσει στη χρήση (φαίνεται νομίζω) το bronzer απο την L.A. Angel που είχα πάρει το προηγούμενο καλοκαίρι δώρο με κάποιο περιοδικό! Είναι ματ, διαρκεί πολλές ώρες, απλώνεται πανεύκολα και νομίζω οτι δεν θα αργήσει να μπει στα empties! :)

Αυτά ήταν λοιπόν τα προιόντα που ξεχώρισα το μήνα που μας πέρασε!
Θα χαρώ πολύ να μάθω και τα δικά σας αγαπημένα αλλά, όπως πάντα, θα χαρώ να μάθω και τη γνώμη σας αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο τα δικά μου!

Θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

8 σχόλια:

  1. Πρώτη φορά βλέπω αυτό το προϊόν της essence! Αν το βρω σε κάποιο σταντ θα το πάρω σίγουρα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ καλό! Να το δοκιμάσεις και μακάρι να αρέσει πολύ και σε εσένα! :) Φιλάκια και χρόνια πολλά! :)

      Διαγραφή
  2. δύο από τα τέσσερα είναι λατρεμένα και σε μένα. Η cc και το lip oil από essence!!! <3 Καλό μήνα Λάουρα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάμαι μου είχες πει στο instagram οτι είναι τέλεια η cc! Πόσο δίκιο είχες?? ^_^ Καλό μήνα κοριτσάκι μου! ❤

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλές οι επιλογές σου! Η κρεμούλα από Pharmasept μπήκε στη wish lsit μας. Η CC της Bioten δυστυχώς μας πέφτει πολύ λιπαρή. xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την δοκιμασετε την Pharmasept περιμένω γνώμες! :)
      Και σε μένα περίμενα να είναι λιπαρή αλλά καμία σχέση!
      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. την CC της Bioten πρέπει να την δοκιμάσω!! Και το λαδάκι της Essence για τα χείλη!
    Δες εδώ τα αγαπημένα μου για τον μήνα Απρίλιο: http://beauty-corns.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή