Πέμπτη, 12 Μαΐου 2016

🔅 Easter Haul 🔅 Korres, Too Faced, Erre Due, NYC, Seventeen κ.α

Καλημέρα σε όλους!
Σήμερα αποφάσισα να σας δείξω τις αγορές που έκανα κατά τη διάρκεια του Πάσχα! Κατά κύριο λόγο είναι προιόντα που ήθελα πάρα πολύ καιρό και κάποια απ'αυτά είναι ελαφρώς τσιμπημένα όσον αφορά τη τιμή τους και τώρα που μου δόθηκε η ευκαιρία να τα αποκτήσω, το έκανα! :)


Η πρώτη στάση ήταν το La Beaute Ζωγράφου! Πήρα την loose banana powder της W7 στα 7, δεν την πήρα γιατί ήθελα να την δοκιμάσω αλλά γιατί ήθελα μια συσκευασία για να μπορώ να χρησιμοποιώ το ταλκ εύκολα! Πήρα και την Bronzing Powder της Seventeen στην απόχρωση 1 στα 17 που θεωρώ οτι είναι πανάκριβη για 16 γραμμάρια προιόντος αλλά την είχα βάλει στο μάτι χρόνια! Να τονίσω οτι... μοσχομυρίζει! 


Λίγο πιο κάτω βρίσκουμε το κατάστημα O-morfia! Εχει ένα τεράστιο stand της NYC και πήρα το Big Bold Bronzer στην απόχρωση 602 Metropolitan στα 8,29 που είναι στα 17,1 γραμμάρια! Εξαιρετική απόχρωση για φωτοσκιάσεις, τουλάχιστον για τη δική μου λευκή επιδερμίδα!


Επόμενη στάση ήταν τα Sephora της Ερμού! Μπήκα, πήγα με τη μια στο stand της Too Faced, πήρα την βάση σκιών Shadow Insurance, πλήρωσα και έφυγα! Εκεί μέσα απαγορεύεται το "χαζεύω λίγο!" γιατί κοστίζει πολύ! :Ρ Αρχική τιμή είχε περίπου 18 και με την έκπτωση που υπήρχε την αγόρασα στα 15,72! Είναι ακριβή για βάση σκιάς αλλά αν την έχετε δοκιμάσει θα ξέρετε οτι αξίζει και όμοιά της δεν υπάρχει! :)


Ερμού χωρίς Hondos Center γίνεται? Δε γίνεται! Ηθελα σαν τρελή να δοκιμάσω το peeling ζάχαρης με μπανάνα απο Donna Valente, το βρήκα στα 8,90 και μετά τη χρήση ένιωσα σαν φίδι που άλλαξε δέρμα! :Ρ Κορίτσια δοκιμάστε το! Νομίζω οτι δεν θα το αλλάξω ποτέ! Πήρα να δοκιμάσω και το conditioner της L'Oreal της σειράς Elvive με Δράση Αργίλου! Το σαμπουάν της αντίστοιχης σειράς το έχω αγαπήσει και η μαλακτική με την έκπτωση μου βγήκε περίπου στα 2,78 αν θυμάμαι καλά! Εδώ και πάρα πολύ καιρό ήθελα τη Bronzing Powder της Erre Due στα 25gr, απο 18 έχει φτάσει τα 19,50 και το θεωρώ απλά τραγική κίνηση να ανεβάσουν κι άλλο τις ήδη ανεβασμένες τους τιμές! Εκανα και μια καθιερωμένη επίσκεψη στο stand της Essence και πήρα τη mascara Lash Princess στη συσκευασία με τις πράσινες λεπτομέρειες στα 4,19! Πάρα πολύ καλή! :)


Ηθελα να πάρω πάλι το γαλάκτωμα σώματος με Αμπέλι Σαντορίνης απο Korres αλλά και την κολώνια! Αρχισα λοιπόν να ψάχνω σε online φαρμακεία για να βρω τις χαμηλότερες τιμές! 9 στα 10 που βρήκα τις πιο χαμηλές τιμές δεν μπορούσα να τις εκμεταλλευτώ απο το κατάστημα αλλά μόνο μέσω παραγγελίας! Προφανώς δεν ήθελα να χρεωθώ μεταφορικά και αντικαταβολή και το μόνο φαρμακείο που βρήκα οτι μπορείς να επωφεληθείς τις τόσο χαμηλές τιμές και απο το κατάστημα είναι το PharmacySpot! Την κολώνια απο 17,80 την πήρα μόλις 11,50 και το γαλάκτωμα σώματος απο 9.90 μόνο με 6,60! Το κάθε ένα πακέτο έδινε δώρο και ένα αφρόλουτρο και μου έκανε δώρο ο κύριος που είναι στο φαρμακείο και ένα μοσχομυρωδάτο αφρόλουτρο με καρύδα! Αψογη εξυπηρέτηση και πολύ κοντά στον ηλεκτρικό της Καλλιθέας! :) Σίγουρα θα το προτιμήσω ξανά! :)


Επόμενη στάση ήταν ο Χαρμάνης της Αγίας Παρασκευής! Ισως το πιο αγαπημένο κατάστημα για αγορές καλλυντικών και προιόντων περιποίησης! Δεν βρήκα το body butter της Donna Valente με μπανάνα αλλά ήθελα μια ενυδατική με μπανάνα και τη βρήκα στον Χαρμάνη! Είναι της Silky Soft (η μάρκα του Χαρμάνη δηλαδή) και κοστίζουν 6,95 τα 500ml 1+1 δώρο! Μαζί με τη μπανάνα διάλεξα και τη μυρωδιά πούδρας! Και οι 2 είναι μοσχομυρωδάτες! Αν επισκεφτείτε κάποιο κατάστημα Χαρμάνης επιβάλλεται έστω να τις μυρίσετε! Απο την Royal πήρα το Bronzing Shimmer Brick με 3,69! Πανέμορφες καλοκαιρινές αποχρώσεις και λεπτομέρειες εν καιρώ... Απο Garnier πήρα μια δεύτερη BB Cream για back-up με 6,99 και το Νερό Ντεμακιγιάζ Micellaire στα 4,55! Αυτές είναι τιμές! ^_^ Στο ταμείο βρήκα μια 6άδα σαπουνάκια Palmolive με άρωμα σοκολάτας και τα πήρα και αυτά με 1,99! Εδωσαν και σε μένα και στη κολλητή μου μαζί με τις αγορές μας δώρο μια μικρή συσκευασία των 70ml μάσκας μαλλιών! 


Επισκέφτηκα το κατάστημα Liros Cosmetics στο Γουδί! Εχει γεμάτα stands Wet n' Wild, Golden Rose, Erre Due, Seventeen... Ηθελα να πάρω μια τεράστια μαλακτική μαλλιών με αντλία και εν καιρώ να αγοράσω μια μαλακτική 2 λίτρων και να χρησιμοποιώ τη συσκευασία σαν ανταλλακτικό, χρειάζομαι τόσο μεγάλες ποσότητες conditioner που νομίζω οτι πλέον δεν συμφέρει να χρησιμοποιώ μικρές συσκευασίες! Είναι της Bioshev, κόστισε 7,65 και δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα! Μου έδωσαν δωράκι και ένα μικρούλι σαμπουάν! Τέλος, επισκέφτηκα άλλη μια φορά το La Beaute Ζωγράφου και πήρα μια ενυδατική χεριών και σώματος απο Farmasi με άρωμα Lime στα 2,95


Δεν αντιστάθηκα και σε 2 lip balms απο την Technic, το ένα είναι με άρωμα ακτινίδιο και το άλλο με πορτοκάλι! 2 το ένα!

Είχα δεν είχα νομίζω το παράκανα πάλι ελαφρώς αλλά αυτές οι αγορές ας πούμε οτι ήταν ένα δώρο απο την οικογένειά μου! :)

Πείτε μου και τη δική σας γνώμη για όσα αγόρασα, αν τα έχετε δοκιμάσει και ποια θα θέλατε και εσείς να δοκιμάσετε! :)

Θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
💋 💋 💋

14 σχόλια:

  1. Δοκιμασε την επομενη φορα, αν μενεις κοντα, και το pharmacydepot που ειναι στο Χολαργο, εχει τρομερες τιμες και μπορεις να παραγγειλεις και να περασεις να τα παρεις απο εκει. Το σπιτι μου ειναι δυο τετραγωνα απο τον Χαρμανη οποτε, οπως καταλαβαινεις, τον επισκεπτομαι σε καθημερινη βαση. Πολυ ωραια τα πραγματακια που αγορασες, να τα χαρεις ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω, αν έμενα 2 τετράγωνα απο τον Χαρμάνη θα είχα μείνει άστεγη, σίγουρα! Θα το εχω στα υπ'όψιν! Σ'ευχαριστώ πολύ!! ^_^

      Διαγραφή
  2. Πόσο κρίμα που δεν έχουμε Χαρμάνη στη Θεσσαλονίκη!! Να τα χαρείς όλα και ανυπομονώ για review της εταιρίας Royal σε μελλοντικό ποστ! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα, όντως! :( Αν έρθεις ποτέ Αθήνα μην αμελήσεις να κάνεις μια επίσκεψη! :) Οσο καλοκαιριάζει και θα χρησιμοποιώ όλο και περισσότερο το προιόν θα σας μιλήσω γι'αυτό! :) Σ'ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  3. τι ωραιο haul! μπαμπατσικο! μαρεσεεεε ;)
    ξεκινώ!! τη μάσκαρα της Essence την υπερ-αγαπώ!δεν την αλλάζω με καμία! το αμέλι σαντορίνης εχω δοκιμάσει το αφρόλουτρο, και το γαλάκτωμα και την κολώνια! με την κολώνια δεν ξετρελάθηκα! δεν ειχε καθολου διάρκεια πάνω μου, ούτε το γαλακτωμα ειχε διάρκεια! και δυστυχώς γτι ειναι θεσπέσιο το άρωμα <3 το αφρόλουτρο το πήρα πρόσφατα πάλι γιατί το αγαπάω :)
    αυτο που λες για τα Sephora ισχυει...!
    την μπροζινγκ πουδρα απο seventeen την εχω και εγώ στο μάτι εδώ και καιρό αλλά οντως ειναι αρκετά τσιμπημένη! πιστευω οτι αξίζει ομως! κάθε φορά που θα βρεθώ σε stand της εταιρείας την κανω swatch!! to scrub της Ντόνα Βαλέντε στα Hondos στην Αριστοτέλους το εχω δει στα 13 ευρώ και μου φαίνονται πολλά!
    φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω γιατί αλλά σε μένα το αμπέλι Σαντορίνης διαρκεί ώρες! Και χαίρομαι γιατί το λατρεύω! Οσο για το αφρόλουτρο... Αυτή τη στιγμή μετράω 5 μπουκαλάκια!:Ρ Οσο για το scrub έχει 13€ η μεγάλη συσκευασία, εγώ πήρα την μικρή γιατί δεν είχα βρει την μεγάλη, δυστυχώς! Νομίζω οτι τα αξίζει γιατί δεν διαλύονται οι κόκκοι με αποτέλεσμα να χρειάζεσαι λίγη ποσότητα για όλο το σώμα! Για το bronzer απο Seventeen ναι, είναι ωραίο και χαρίζει εξαιρετική λάμψη αλλά δεν είμαι σίγουρη οτι αξίζει 100% τα λεφτά του!

      Διαγραφή
  4. Με γεια σου! Όλα είναι τέλεια!! Την mascara Lash Princess από Essence θέλω καιρό τώρα να την δοκιμάσω!! Το body milk αμπέλι Σαντορίνης είναι από τα αγαπημένα μου! Φοβερή μυρωδιά!! Η κολόνια έχει διάρκεια; Γιατί ήθελα να την αγοράσω αλλά έχω ακούσει από πολλούς ότι δεν έχει και τόσο καλή διάρκεια!! Φιλιά :)
    http://beautylittlesecretssd.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω κι εγώ πολλές κοπέλες που δεν τους έκατσε καλά η κολώνια αλλά και το γαλάκτωμα σώματος απο θέμα διάρκειας! Μάλλον είμαι η εξαίρεση μιας και έχει τύχει να το μυρίσω πάνω μου ακόμα και μετά απο 4-5 ώρες! Φιλιά!! 💋

      Διαγραφή
  5. Την BB cream της Garnier την αγαπώ!
    Λατρεύω το peeling ζάχαρης με μπανάνα απο Donna Valente!
    Την σειρά της Elvive με άργυλο την έχω βάλει στον μάτι όπως επίσης και την loose banana powder της W7 περιμένω εντυπώσεις! Να τα χαρείς!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ΒΒ πρέπει να την έχω πάρει 6-7 φορές! Ερωτας!
      Και το απολεπιστικό μου άρεσε απίστευτα!
      Να τη δοκιμάσεις τη σειρά Elvive, τουλάχιστον το σαμπουάν αξίζει!
      Φιλιά κοριτσάκι! 💋

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο ποστ!!
    Να τα χαρείς όλα <3
    φιλιά :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια σου! είναι όλα πολύ ωραία!! έχω την Shadow Insurance και είναι πολύ καλή. Αυτά τα γαλακτώματα του Κορρέ είναι λατρεία!!! φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ 100%...!!! ^_^ Σ'ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά!! 💋

      Διαγραφή