Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2016

Mini Sephora & Micros Cosmetics Haul! ★

Καλησπέρα κορίτσια!
Είχα πει οτι δεν θα σας δείξω όλες τις αγορές που έκανα το διάστημα που απείχα απο το blogging αλλά σαν blogger έχω την ανάγκη να σας δείχνω όποιες προσφορές ανακαλύπτω! Γι'αυτό λοιπόν σήμερα θα σας μιλήσω για κάποια προιόντα που αγόρασα πριν μια εβδομάδα περίπου και θεωρώ οτι αξίζουν τη προσοχή σας! :)


Βρέθηκα πριν λίγες μέρες στη Πατησίων στο ύψος του ΟΤΕ (Πεδίο Αρεως), εκεί που είναι η στάση του ηλεκτρικού Βικτώρια! Λίγα μέτρα μετά τα καταστήματα Oggi και Flormar έχει ανοίξει ένα μεγάλο κατάστημα Micros Cosmetics! Ξετρελάθηκα απο τη χαρά μου μόλις είδα στα ράφια προιόντα απο τη Messinian Spa που όπως σας είχα πει εδώ ήθελα πολύ να δοκιμάσω και άλλα προιόντα! Μου έκανε εντύπωση οτι ήταν απίστευτα χαμηλές οι τιμές! Πήρα τη μαλακτική κρέμα για όλους τους τύπους μαλλιών με σιτάρι και μέλι με μόλις 2,02 (έχει και κάποια σαμπουάν με 2,60) και πήρα και το αφρόλουτρο με πορτοκάλι και λεβάντα με 1,95! Χαζεύοντας βρήκα και το body butter με πορτοκάλι και λεβάντα με 6,40€, είναι το μόνο που δεν είχε "χαμηλή τιμή" μιας και σε ηλεκτρονικά φαρμακεία κοστίζει περίπου 6,45 απλά γλυτώνεις τη διαδικασία παραγγελίας, χρέωσης αντικαταβολής και πιθανά έξοδα αποστολής!


...Και που λέτε, έτσι όπως χάζευα στο site της Sephora έπεσε το μάτι μου σε κάποιες web offers (Ω, ναι! Ισχύουν μόνο για παραγγελίες online!) τις οποίες ήθελα να εκμεταλλευτώ! Σε κάποιο κατάστημα Sephora τα Χριστούγεννα είχα δει διάφορες limited edition παλετίτσες και είχα σταμπάρει αυτό το σετ με τις 5 μίνι 2πλες παλετούλες! Και οι 5 έχουν μια ματ και μια shimmery σκιούλα αλλά τα 15 θεωρώ οτι είναι υπερβολική τιμή! Οταν είδα λοιπόν την web offer στα 7,47 πάτησα απλά "προσθήκη στο καλάθι"! Οσον αφορά αυτό το τιτανοτεράστιο (30 γρ.) bronzer οκ, τα λόγια είναι περιττά, είναι απλά πανέμορφο! Limited edition και αυτό σε προσφορά απο 18,50 στα 12,95! Αν είστε και εσείς "ασπρουλιάρα" σαν εμένα και είτε για contour είτε για "ζέσταμα" χρησιμοποιείται bronzer καθημερινά, πιστεύω οτι αξίζει να το δοκιμάσετε!


Με αγορές προιόντων Sephora έπαιρνες δωράκι και αυτόν τον ορό στα 7ml!
Γλυκούτσικη συσκευασία και υπέροχη μυρωδιά!

Αυτά λοιπόν κορίτσια μου ήταν τα πραγματάκια που αγόρασα και θεωρώ οτι αξίζουν τη προσοχή σας!
Θα χαρώ να ακούσω τη γνώμη σας!

Θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

14 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες αγορές! Κι εγώ λατρεύω τα προϊόντα της Messinian Spa! Με γεια σου, να τα χαρείς όλα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα έχω δοκιμάσει πολύ ακόμα αλλά νομίζω θα τα βολευτώ! :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια κοριτσάκι! ♥

      Διαγραφή
  2. το conditioner από messinian spa το έχω δοκιμάσει και είναι απίστευτο <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα ωραία! :) Μακάρι να μ'αρέσει και μένα!!!
      Φιλάκια κοριτσάκι μου! ♥

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα <3
    Να τα χαρείς <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ομορφα ολα!! να τα χαρεις!!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γειά σου! Όλα είναι πανέμορφαα!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Καλο Σαββατοκύριακο! :) ♥

      Διαγραφή
  6. πολυ ωραια ολα τα προϊόντα που μας εδειξες και να τα χαρεις :D αν θες ριξε μια ματια στο blog μου έχω ανεβασει για τα ρουζ της ανοιξης :) http://evaeatstheapple1994.blogspot.gr/2016/04/spring-blushes-2016.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Το είδα ήδη το blog σου, είναι πολύ ωραίο! :):)

      Διαγραφή