Τρίτη, 8 Μαρτίου 2016

Haul: Pharmakeio-Store.gr (Korres, Pharmasept, Messinian Spa)

Γεια σας κορίτσια! Τί κάνετε?

Είμαι σίγουρη πως όσες με παρακολουθείτε θεωρήσατε οτι παράτησα το blogging αλλά όχι, είμαι ακόμα εδώ και (συνοπτικά) ας πούμε οτι αυτό το (σχεδόν) 5μηνο που ήμουν απούσα συνέβησαν πολλά στη ζωή μου, ο προσωπικός μου χρόνος ήταν ελάχιστος και όταν υπήρχε λίγος χρόνος ήθελα απλά να ξεκουραστώ, να δω φίλους... Δεν ήθελα να περάσω λεπτό παραπάνω μπροστά σε υπολογιστή! Δε νομίζω να μπω στη διαδικασία να σας δείξω τις αγορές που έκανα όλους αυτούς τους μήνες γιατί είναι πολλές, σίγουρα όμως σιγά-σιγά θα σας μιλήσω για όλα όσα έχω πάρει και χρησιμοποιώ!

Θεωρώ όμως οτι αξίζει μια αναφορά σε ένα δεματάκι που έλαβα χτες με κάποια προιόντα που παρήγγειλα την Παρασκευή το μεσημέρι απο το Pharmakeio-Store και για τις προσφορές που βρήκα εκεί!


Καταρχήν, να αναφέρω οτι ο κυριότερος λόγος που διάλεξα το συγκεριμένο ηλεκτρονικό φαρμακείο είναι οτι έχει προιόντα Messinian Spa τα οποία, δυστυχώς, είναι κάπως δυσεύρετα...
Οπως σας είπα και πριν, έκανα την παραγγελία μου την Παρασκευή το μεσημέρι και έλαβα το δεματάκι Δευτέρα μεσημέρι! Πλήρωσα με αντικαταβολή (+1,50€) και οι παραγγελίες άνω των 29€ δεν χρεώνονται έξοδα αποστολής! Πάμε να δούμε αναλυτικά την παραγγελία μου! :)


Μιας και ήθελα πολύ λοιπόν να δοκιμάσω προιόντα της Messinian Spa, το 1ο προιόν που έβαλα στο καλαθάκι μου ήταν το γαλάκτωμα σώματος με πορτοκάλι και λεβάντα, είναι στα 300ml, έχει αντλία, μυρίζει απίστευτα και κόστισε 5,20€! Ηθελα επίσης, να δοκιμάσω και το υγρό σαπούνι καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή με χαμομήλι και δενδρολίβανο το οποίο, όπως και το προηγούμενο, είναι με αντλία και στα 300ml και κόστισε 5,80€! Γενικά τα προιόντα με αντλία τα θεωρώ πολύ πιο "καθαρά" και εννοείται οτι τα προτιμώ! 

Καθώς έβλεπα τις προσφορές και είχα στο μυαλό μου οτι θέλω κάποια ενυδατική κρέμα προσώπου, βρήκα σε προσφορά 1+1 δώρο την κρέμα προσώπου με Ανθη Αμυγδαλιάς για λιπαρές-μικτές επιδερμίδες απο Korres! Η κανονική τιμή ήταν στα 19,80€ και την πήρα στα 13,80€! Νομίζω οτι για 2 ενυδατικές προσώπου στα 40ml η κάθε μια είναι εξαιρετική η τιμή! :)

Τέλος, ήθελα να πάρω κάτι για να αγγίξω τα 29€ και να μην χρεωθώ έξοδα αποστολής! Σκεφτόμουν τί μπορεί να χρειαστώ (εξάλλου καλοκαίρι έρχεται!) και σκέφτηκα οτι θα ήθελα μια κρέμα για ερεθισμούς του δέρματος είτε λόγω αποτριχώσεων είτε λόγω ήλιου! Κατέληξα στην Tol Velvet Baby Extra Calm Cream της Pharmasept γιατί είναι παιδική (ουσιαστικά είναι μια κρέμα για τους ερεθισμούς απο τις πάνες) και γενικά τα προιόντα που απευθύνονται σε μωράκια τα εμπιστεύομαι λίγο παραπάνω, θεωρώ οτι για να είναι απαλά σε ένα βρεφικό δερματάκι σίγουρα θα είναι υπερβολικά απαλά και για το δικό μου δέρμα! Είναι στα 150ml και η τιμή της ήταν 6,20€!

Προφανώς, οι άνθρωποι στο φαρμακείο κατάλαβαν οτι θέλω να δοκιμάσω προιόντα της Messinian Spa και μου έβαλα στο δεματάκι και 4 δειγματάκια! 

Τα προιόντα κόστισαν 31€ και με τη χρέωση της αντικαταβολής το συνολικό υπόλοιπο έφτασε τα 32,50€! 

Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τη γνώμη σας αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά τα προιόντα καθώς επίσης και αν έχετε βρει σε κάποιο κατάστημα προιόντα Messinian Spa! :)

Θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

4 σχόλια:

  1. Welcome back!
    Φαίνονται υπέροχα τα πραγματάκια που αγόρασες!
    Έχω δοκιμάσει ορισμένα προϊόντα από την messinian spa και έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη.
    Να τα χαρείς όλα!


    Φιλιά,Εύα
    journeytofantasy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ απο το λίγο απο τα έχω δοκιμάσει μου φαίνονται εξαιρετικά αυτά τα προιόντα! :) Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ! Φιλιά Πολλά!

      Διαγραφή
  2. πολυ ωραιο post! να τα ευχαριστηθεις ολα!!!!

    φιλια πολλα Αγγελικη & Αναστασια
    angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή