Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2016

Empties #5 ☆ Erre Due, Bioten, Essence, Herbal Essences, Ventus κ.α.

Γειά σας κορίτσια!
Σήμερα σας ετοίμασα ένα empties post γιατί έχω πάρα πολύ καιρό να κάνω empties και έχω μαζέψει πολλές άδειες συσκευασίες! Ξεκινάμε? :)


Οπως πάντα, τελείωσα μια ενυδατική κρέμα προσώπου απο την Bioten, σας είχα μιλήσει αναλυτικά εδώ και εννοείται οτι και πάλι την έχω στα χέρια μου! Σταθερή αξία!

Τελείωσα 2 φακελάκια της μάσκας με πράσινη άργιλο απο την Erre Due καθώς και 2 φακελάκια του απολεπιστικού! Σε πολύ λίγο καιρό θα σας ανεβάσω ένα post για αυτά τα 2 άρα δεν θα σας πω κάτι περισσότερο τώρα παρά μόνο οτι πρέπει να τα δοκιμάσετε!

Τελείωσα και ένα δειγματάκι της ενυδατικής κρέμας προσώπου απο την Frezyderm για λιπαρές επιδερμίδες το οποίο δεν μου ταίριαξε καθόλου, σε μένα τουλάχιστον απλά αφυδάτωνε την επιδερμίδα, δεν θα μπω στη διαδικασία να αγοράσω τη full size συσκευασία για κανένα λόγο!

Για το tinted moisturizer της Essence σας είχα μιλήσει εδώ!

Για την BB Cream της Garnier τα λόγια είναι περιττά, είναι το καθημερινό μου προιόν χειμώνα-καλοκαίρι, χτες τελείωσα άλλη μια και έχω ήδη στα χέρια μου την επόμενη συσκευασία!

Και για την ΒΒ απο την Carroten σας έχω πει αναλυτικά τη γνώμη μου εδώ!


Είχα βρει μια ξεχασμένη μαλακτική μαλλιών της Ventus στο μπάνιο και την χρησιμοποίησα μέχρι τέλους! Δεν έκανε κάτι το ιδιαίτερο για να την ξεχωρίσω αλλά μαλάκωνε και ξεμπέρδευε πολύ καλά τα μαλλιά μου! Ενδέχεται στο μέλλον να την αγοράσω ξανά!

Το σαμπουάν της Herbal Essences για όγκο δεν με ξετρέλανε μιας και πέρα απο εξαιρετική μυρωδιά και πλούσιο αφρό δεν έκανε κάτι στο θέμα "όγκος"... Το σαμπουάν όμως για ίσια μαλλιά το λάτρεψα! Καθαρίζει υπέροχα και με λίγο πιστολάκι έχουν ένα φυσικό φορμάρισμα! 

Το σαμπουάν Orzene μπύρας είναι σταθερή αξία χρόνια τώρα! Δυστυχώς όμως αυτό για λιπαρά μαλλιά την τελευταία φορά που το χρησιμοποίησα ένιωσα να αφυδατώνει πλήρως το τριχωτό, θυμάμαι οτι είχα ιδρώσει λίγες ώρες μετά το λούσιμο και είχα την εντύπωση οτι "έλιωνε" το κεφάλι μου... Δεν θα αγοράσω ξανά αυτό που απευθύνεται σε λιπαρά μαλλιά αλλά σίγουρα κάποιο πιο ενυδατικό!

Χωρίς το Ultrex το αντρικό κατά της ξηροδερμίας δεν μπορώ να ζήσω! Σας το έχω αναφέρει πολλές φορές και περιττό να σας πω οτι αυτή τη στιγμή έχω στα χέρια μου 3 ολόκληρες συσκευασίες και μια σχεδόν τελειωμένη! Αν έχετε ξηροδερμία προτιμήστε το και μην ξεχνάτε να κάνετε μασάζ στις ρίζες των μαλλιών σας! :)

Τη μάσκα για ξηρά/αφυδατωμένα μαλλιά απο Herbal Essences τη χρησιμοποιούσα σε όλο το μήκος των μαλλιών μου απο το ύψος του αυτιού μέχρι τις άκρες! Εκανε θαύματα! Τα μαλλιά μου δεν είναι ούτε κατεστραμμένα αλλά ούτε και ξηρά! Θεωρώ όμως οτι η υπερβολική ενυδάτωση στις άκρες κάνει μόνο καλό και δεν τα βαραίνει μιας και δεν γίνεται εφαρμογή στις ρίζες!   


Τελείωσα ένα ρουζάκι απο Biotherm που σας είχα μιλήσει εδώ!

Για την mascara απο την Elixir και για το μολύβι ματιών απο την Glamorous σας είχα μιλήσει αναλυτικά στο review εδώ! Δεν μου άρεσε κανένα απο τα 2, ο κυριότερος λόγος που τα αποχωρίζομαι είναι οτι δεν μπορούσα να τα χρησιμοποιήσω και σίγουρα δεν θα τα αναζητήσω! 

Αλλο ένα απελπιστικά "κακό" προιόν κατά τη δική μου γνώμη, ήταν το eyeliner που είχα λάβει απο το SammyDress και αναλυτικά μπορείτε να διαβάσετε τη γνώμη μου εδώ

Ενα μολυβάκι της Miss Beaute το πετάω γιατί το έχω πολλά χρόνια και σε κάθε προσπάθεια να το ξύσω η μυτούλα σπάει... Καλό? Κακό? Θα σας γελάσω...

Αποχωρίζομαι και ένα κραγιονάκι σε μορφή στυλό απο την Avon μιας και το έχω χρόνια και άρχισε να μυρίζει άσχημα! Αυτό που θυμάμαι είναι οτι είχε πολύ έντονη απόδοση και ήταν ενυδατικό!

Σε κάποιο ξεκαθάρισμα καλλυντικών αποφάσισα να αποχωριστώ και 3 μολυβάκια απο την Dido, δεν ήταν κακά προιόντα αλλά όταν κάτι δεν το χρησιμοποιείς είναι ανούσιο να το έχεις στα χέρια σου!

Τελείωσα ένα μολυβάκι φρυδιών απο την Essence, σας είχα μιλήσει αναλυτικά εδώ και απλά θα πω οτι έχω άλλα 3 στη κατοχή μου! Τόσο αγαπημένο, ΝΑΙ! :)

Τέλος, ένα προιόν που πραγματικά μίσησα ήταν το crystal eyeliner απο την Essence! Το πινελάκι του ήταν τραγικό! Οι τριχούλες ανοίγανε και δεν μπορούσες με τίποτα να απλώσεις το glitter σε συγκεκριμένα σημεία μιας και όπου ακουμπούσανε οι τριχούλες απλώνανε και το glitter! Οταν αγόρασα το αντίστοιχο προιόν της Lovie με τη μια το έστειλα στα "σκουπιδάκια"!

Αυτά για σήμερα κορίτσια!
Λογικά σύντομα θα σας δείξω και άλλα empties μιας και πραγματικά έχω μαζέψει πολλά!
Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τη γνώμη σας αν έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο απο αυτά που σας έδεξα αλλά να μου πείτε και τί προιόντα τελειώσατε εσείς τελευταία!

Θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο post! Κι εγώ χρησιμοποιώ το Orzene για λιπαρά μαλλιά, αλλά δεν έχω νιώσει κάτι ανάλογο με αυτό που περιγράφεις.

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! :) Και σε μένα δεν είχε συμβεί ξανά και δεν ξέρω γιατί συνέβει! Μήπως λόγω ξηροδερμίας? Δεν ξέρω! Πάντως σαν μάρκα σαμπουάν σίγουρα θα αγοράσω ξανά Orzene! Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  2. Μου άρεσε που στο μολυβάκι της Essence υπάρχει πλέον μόνο το καπάκι, αχαχαχα! Έκλαψα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επρεπε να μείνει κάτι για να δείξω! :Ρ

      Διαγραφή