Δευτέρα, 7 Σεπτεμβρίου 2015

✿ Huge Collective Haul - Part 1 ✿ W7, Apivita, Korres, Flormar, Catrice, Lovie, Sunkissed, Garnier etc ✿

Καλημέρα κορίτσια! Τί κάνετε?

Πάλεψα με νύχια και με δόντια να βρω το υλικό για το haul που ήθελα να σας ετοιμάσω, το βρήκα, το επεξεργάστηκα και ιδού! Θα προσπαθήσω να σας πω τις τιμές για όλα τα προιόντα! Για όσα δεν θυμάμαι θα σας πω στο περίπου! Να τονίσω οτι όλες αυτές οι αγορές έχουν γίνει απο τον Απρίλιο και μετά! Καθήστε αναπαυτικά και... Enjoy! ^_^


Πριν λίγο καιρό επισκέφτηκα το κατάστημα της Lovie στη Δάφνη! Με ξετρέλανε η μυρωδιά του καραμελωμένου μήλου και αγόρασα το body splash (4,50€) αλλά και το body oil (5,90€)! Η γνώμη μου είναι μέτρια, περισσότερα εν καιρώ! Αγόρασα και ένα μολύβι της σειράς "Eye & Lip Pencil" στην απόχρωση 15... Υπέροχο μπορντό/μελιτζανί! Τιμή: 1,60€
Σε ένα μαγαζάκι στο Νέο Κόσμο βρήκα κάποια προιόντα απο την Fashion Make-Up και δεν αντιστάθηκα στο ρουζάκι (απόχρωση 4) και νομίζω κόστισε 4€... Εξαιρετικό!! :)


Σε μια βόλτα στο La Beaute Ζωγράφου πήρα αυτό το "θηρίο" Johnson's Baby Oil στα 500ml μόνο με 4,70€ και σας τονίζω, για να το γνωρίζετε πλέον, οτι είναι το καλύτερο αντικουνουπικό που υπάρχει! Ολο το καλοκαίρι δεν με τσίμπησε ούτε ένα κουνουπάκι! Κι όμως! Γι'αυτό το πήρα σε τόσο μεγάλη συσκευασία και ήταν το μοναδικό που είχα μαζί μου στις διακοπές! :) Βρήκα μπροστά μου και αυτό το σετ με τα 2 lip balms, ήθελα να αντισταθώ αλλά δεν τα κατάφερα! Είναι της Coconut Care, προφανώς και μοσχομυρίζουν καρύδα και κόστιζε μόλις 1,80€ !


Απο τον ΑΒ Βασιλόπουλο του Ωρωπού πήρα αυτά τα σφουγγαράκια για εφαρμογή πούδρας με 0,50€ και αυτά τα ροζ "σφούγγινα καλαμάκια" (μη γελάτε, δεν ξέρω πως να τα πω! :P ) τα οποία όντως δημιουργούν απίστευτες μπούκλες!! ^_^ Νομίζω έκαναν 2€ !


Απο τα Jumbo αγόρασα μια ενυδατική κρέμα σώματος απο τη Victoria Silk Touch, με 2€ αν θυμάμαι καλά, που περιέχει shimmer, με ξετρέλανε! Το δέρμα σας λαμποκοπάει ιδανικά! Πήρα και ένα λαδάκι για τα μαλλιά με αργανέλαιο με 2€ και αυτό αν δεν κάνω λάθος, αλλά όμως δεν μου άρεσε καθόλου! Θεωρώ οτι δεν κάνει τίποτα στα μαλλιά μου! Ευτυχώς ήταν οικονομικό! Βρήκα επίσης ένα τεράστιο καλάθι τίγκα στα σαπούνια! Είναι της STC και πήρα αυτό με τη λεβάντα, κόστιζε 1,29€ και μοσχομυρίζει!


Τον περασμένο Απρίλιο είχε γίνει μια συνάντηση στην Καλλιθέα όπως πιθανόν πολλές να γνωρίζετε, με διάφορες bloggers! Μιας και ο χορηγός του event ήταν η Garnier φεύγοντας πήραμε τα δωράκια που βλέπετε ακριβώς απο πάνω! Ο αφρός της Fructis για ελαστικές μπούκλες παρέμεινε σε μένα ενω στο σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά πήγε απευθείας στη μαμά μου! Τη μάσκα Goodbye Damage θα τη δοκιμάσω μόλις νιώσω οτι το μαλλί μου αρχίζει να ταλαιπωρείτε απο τη θερμότητα! Η μυρωδιά της είναι θεική! To Dr. Rescue απο τη σειρά Baby Lips μ'άρεσε αλλά δε νομίζω οτι με ενθουσίασε! Θα δείξει! Το βερνίκι χωρίς 2η σκέψη το πήρε μια φίλη μου! :Ρ To lip gloss είναι αρκετά καλό αλλά όπως και τη πούδρα "The Matte Maker" (της Maybelline και τα 2) δεν τα έχω δοκιμάσει αρκετά! H mascara Lash Sensational τυγχάνει να είναι η καλύτερη που έχω δοκιμάσει ποτέ μου!!
Ευλογημένη η στιγμή που έπεσε στα χέρια μου!!
Ωωωω ναι!! ^_^


Κατα καιρούς, αγόραζα και κάποια περιοδικά! Μην με ρωτήσετε ποιό περιοδικό είχε ποιό δώρο, δεν θυμάμαι απολύτως τίποτα! :Ρ Κάπως έτσι πάντως, ήρθε στα χέρια μου το travel set του Παπουτσάνη, ένα lip balm με χρώμα απο τη σειρά One - Lip Spa στην απόχρωση Natural Pink απο την Oriflame και αυτό το γιγαντιαίο νεσεσέρ που στις διακοπές κυριολεκτικά μου έλυσε τα χέρια! :)  


Ενα ακόμα δωράκι απο περιοδικό είναι αυτό το κραγιόν απο την Oriflame της σειράς Pure Colour στην απόχρωση Shell Pink! Ενώ δεν είμαι φαν των κραγιόν μπορώ να πω οτι αυτό είναι πολύ "ελαφρύ" και ειλικρινά μ'άρεσε πάρα πολύ!! :) Απο Hondos Center αγόρασα κάποια στιγμή αυτά τα ξυραφάκια της Bic με 3.19€ και τον αφρό καθαρισμού της L'Oreal που σας έχω μιλήσει αρκετές φορές με 5,60€ και εκείνη τη φορά δεν τον είχα βρει 1+1 δώρο, δυστυχώς!


Αρχές καλοκαιριού έλαβα ένα δεματάκι απο την Panthenols με βερνίκια σε αυτά τα υπέροχα καλοκαιρινά χρώματα! Είναι απίστευτα και πραγματικά σας τα συνιστώ ανεπιφύλακτα! Μου έκανε δώρο η κολλητή μου αυτό το αρωματάκι απο την Ulric De Varens της σειράς Mini Love! Το είχα αγοράσει και εγώ κάποια στιγμή πριν πολλά χρόνια και είναι αγαπημένο! ^_^ Απο το City Aroma Ζωγράφου αγόρασα το concealer της Essence απο τη σειρά Stay All Day για φως κάτω απο τα μάτια με 3,19€ στην απόχρωση 10-Natural Beige, το μολύβι απο τη σειρά Effect στην απόχρωση Steel-Smurf (το απόλυτο καλοκαιρινό χρώμα!!) με 2,49€, το μολύβι απο την σειρά Gel Waterproof στην απόχρωση 01-Black Blaze με 2,89€ και τέλος απο την Golden Rose πήρα  με 2,20€ το μολυβάκι στην απόχρωση 419!

Για σήμερα θα σας αφήσω κάπου εδώ γιατί δυστυχώς ο Blogger έχει κάποιους περιορισμούς στο μέγεθος των δημοσιεύσεων (των ετικετών συγκεκριμένα) και να περιμένετε πολύ σύντομα το 2ο μέρος του haul! :)

Φιλάκια Πολλά!
xxx

8 σχόλια:

  1. πωπω πραγματάαα!!!με γειααα!!!
    Αυτό το καραμελωμένο μήλο από Lovie είναι τέλειο και μου θυμίζει το DKNY πράσινο μήλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώωωω!! ^_^ Οντως μοσχομυρίζει αλλά δεν έχει διάρκεια σε μένα πάνω απο 2-3 ώρες (λάδι και spray μαζί) και νομίζω οτι το λάδι δεν ενυδατώνει καθόλου! :(

      Διαγραφή
  2. Δεν ηξερα οτι το baby oil λειτουργει και ως αντικουνοπικο! Ενθουσιαστηκα! Θα το δοκιμάσω και εγω! Θα περιμένω τις απόψεις σου για την Goodbye damage! Θα χαρώ να σε δω στο blog μου! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πριν λίγο καιρό το έμαθα και ησύχασα απο τα κουνούπια! ^_^ Αλλά βάλτο βραδάκι, όχι απο το πρωί... Εγώ το έβαζα κατά τις 20:00 περίπου...! Φιλιάααααα!!

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραια ολα!!!Να τα χαρεις!!!
    Φιλακια
    Αθανασια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ αχ! τι να πρωτοσχολιάσω! αυτή η κρέμα σώματος από τα jumbo υπέροχη! Ιδανικότατη για καλοκαιρινά βράδιαααα!! τα βερνίκια απο panthenols λατρεία <3 το concealer από essence το παίρνω συνέχεια. Μόνο αυτό χρησιμοποιώ! η μάσκαρα της maybelline αγαπημένη και αυτή! Μόλις μου τελείωσε και νομίζω πως θα την ξαναπάρω!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλάω να μην μου τελειώσει αυτή η mascara! Συμφωνώ σε όοοολα!! ^_^

      Διαγραφή