Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2015

Αγαπημένα καλοκαιριού! ❂ ❣

Καλησπέρα σε όλους! Τί κάνετε?
Κάλλιο αργά παρά ποτέ, αποφάσισα να σας δείξω τα αγαπημένα μου προιόντα για όλο το διάστημα του καλοκαιριού αλλά και των διακοπών μιας και όλο το διάστημα του καλοκαιριού δεν ήμουν και πολύ ενεργή στο blogging! :)


Γενικά, όλα τα προιόντα που χρησιμοποίησα τα λάτρεψα! Δεν έδωσα πολύ μεγάλη σημασία στο μακιγιάζ μιας και όπως έχω ξαναπεί το έντονο μακιγιάζ τους καλοκαιρινούς μήνες δεν το αντέχω! Εδωσα σημασία όμως στην ενυδάτωση του σώματος και με κάποιες "λεπτομέρειες" στο μακιγιάζ ένιωθα "πλήρης"!
Πάμε να τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά! :)


Δεν το περίμενα ποτέ οτι θα ΛΑΤΡΕΥΑ την DD cream της Erre Due! Κι όμως, τον Αύγουστο την έλιωσα! Είχα πάρει αρκετό χρωματάκι στο πρόσωπο και η μεσαία απόχρωση της DD cream έδεσε απόλυτα με την επιδερμίδα μου! Οσο καιρό αυτό το χρωματάκι παρέμεινε στο πρόσωπό μου η πολυαγαπημένη μου BB της Garnier έκανε και αυτή διακοπές και η DD της Erre Due ήταν η καθημερινή μου επιλογή! Θα σας μιλήσω αναλυτικά σε κάποιο άλλο post!

Με βολεύει πολύ το Africa της W7 γιατί δεν χρειάζομαι κάποιο άλλο προιόν για το πρόσωπο! Το εφαρμόζω όπως θα εφάρμοζα ένα bronzer για κοψίματα, το σβήνω προς τα πάνω και το απλώνω σαν ρουζ και είμαι έτοιμη! Ιδίως σε 2ήμερα ήταν η μοναδική μου επιλογή! Το ρουζ απο τα H&M στην απόχρωση 12-Dazzling Peach ήταν το αγαπημένο μου όταν θα έκανα κάποιο πιο "καλό" μακιγιάζ! Ταιριάζει τέλεια και σε ανοιχτές επιδερμίδες αλλά και στις πιο σκούρες και όλο το καλοκαίρι παίζει και να μην το απαρνήθηκα σε κανένα μακιγιάζ μου!

Αλλό ένα προιόν που με το που το δοκίμασα το "μίσησα" αλλά μετά απο λίγο καιρό το λάτρεψα είναι η mascara "Plump No Clump!" της Essence στην απόχρωση deep black! Μπορεί να δώσει το πιο δραματικό αποτέλεσμα που έχω δει ποτέ απο mascaras πολύ πιο ακριβές αλλά και πολλά υποσχόμενες! Σίγουρα θα τη προτιμήσω ξανά! Και για να μην τη μισήσετε και εσείς με τη 1η χρήση, απλά αφαιρέστε την περιττή ποσότητα απο το βουρτσάκι πριν τη χρησιμοποιήσετε, όσο λιγότερο προιόν έχει το βουρτσάκι τόσο καλύτερο αποτέλεσμα θα σας χαρίσει! :)

Κλασσικά, έκανα λίγο στην άκρη τις σκιές και έπεσα με τα μούτρα στα μολύβια ματιών! Τα 2 αγαπημένα μου μολύβια απο την Erre Due τα έχετε δει πολλές φορές! Το 1ο είναι απο τη σειρά lasting contour στην απόχρωση 16 και είναι το πιο τέλειο πετρόλ καλοκαιρινό χρωματάκι! Αν ήθελα ένα πιο έντονο αποτέλεσμα για κάποια βραδινή έξοδο, χρησιμοποιούσα απο τη σειρά luxury pencil την απόχρωση 09! Πολύ έντονη απόδοση, υπερβολικά σταθερό βαθύ μπλε χρώμα και με λίγα λόγια αγαπημένο!

Τα 2 επόμενα αγαπημένα μολύβια είναι απο την Essence! To 03-Steel Smurf απο τη σειρά Effect κυρίως ήταν η απογευματινή μου επιλογή! Απο τη σειρά Gel Waterproof η απόχρωση 01-Black Blaze έχει πάρει ήδη τη 1η θέση ως το πιο σταθερό μαύρο μολύβι με απίστευτη διάρκεια στο waterline! Το έλιωσα, το χρησιμοποιώ σχεδόν σε κάθε μακιγιάζ και σίγουρα θα το αγοράζω για πάντα ή έστω για όσο το βρίσκω! ^_^


Οσον αφορά την περιποίηση δεν έχω να σας δείξω αφρόλουτρα και προιόντα μαλλιών μιας και δεν ξεχώρισα κάποιο ιδιαίτερα! Μιας όμως και το καλοκαίρι τα αποσμητικά δίνουν και παίρνουν θα σας πω οτι ξεχώρισα 2! Καταρχήν, δε χορταίνω να χρησιμοποιώ της Nivea το Talc Sensation! Εχει αυτή τη τέλεια μυρωδιά της πούδρας που προσωπικά λατρεύω και είναι ιδανικό για μετά το ξύρισμα της μασχάλης αφού δεν περιέχει αλκοόλ! Αν ήθελα κάτι παραπάνω εκτός απο απλή και αγνή περιποίηση, χρησιμοποιούσα το spray της Valley απο τη σειρά Aromacare με aloe vera! Το αγαπάω πραγματικά! Μοσχομυρίζει και το άρωμά του διαρκεί για πολλές ώρες!

Τέλος, για την περιποίηση και την ενυδάτωση του σώματος μου χρησιμοποιούσα σχεδόν αποκλειστικά το γαλάκτωμα σώματος με Αμπέλι Σαντορίνης απο Korres! Η διάρκεια του αρώματός του πάνω μου διαρκούσε σίγουρα 5-6 ώρες! Ξέρω οτι σε άλλες κοπέλες δεν διαρκούσε σχεδόν καθόλου! Αυτό είναι άλλη μια απόδειξη οτι δεν είναι όλα τα προιόντα το ίδιο "καλά" ή "κακά" σε όλες μας! Είναι πλέον η μυρωδιά που την έχω άμεσα συνδεδεμένη με το καλοκαίρι! Ενδέχεται να το βλέπετε κάθε καλοκαίρι απο μένα αυτό το προιόν! :) 

Το προιόν highlight του καλοκαιριού είναι το Johnson's Baby Oil! Διάβασα τυχαία σε ένα άρθρο οτι είναι το καλύτερο αντικουνουπικό! Σκέφτηκα οτι δεν χάνω κάτι να το δοκιμάσω! Εξάλλου baby oil πάντα έχω στα χέρια μου! Κορίτσια μου το έβαζα κάθε βράδυ κατά τις 6-7 το απόγευμα και ξέγνοιασα απο τα κουνούπια! Δεν το πίστευα! Μια φίλη μου επειδή δεν μπορεί τη "λαδίλα" έβαζε μια σταγονίτσα και την άπλωνε σε όλο το πόδι και προφανώς δεν έκανε δουλειά έτσι! Ποτέ δεν έβαζα πολύ αλλά όχι και μια σταγονίτσα! Γενικά με βόλεψε πάρα πολύ και πλέον κάθε καλοκαίρι θα είναι το 1ο πράγμα που θα προμηθεύομαι αν δεν το έχω ήδη σε απόθεμα! Να το δοκιμάσετε και θα με θυμηθείτε! ^_^

Αυτά ήταν λοιπόν κορίτσια τα προιόντα που εγώ ξεχώρισα τους τελευταίους μήνες!
Πείτε μου και τα δικά σας αγαπημένα!

Θα τα πούμε σύντομα στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

4 σχόλια:

  1. Η DD cream της Erre Due μου αρέσει και εμένα πάρα πολύ, αλλά μέσα στο καλοκαίρι πήρα αρκετό χρώμα και την έβαλα στην άκρη. Τώρα που σιγά σιγά ασπρίζω θα την ξαναβγάλω, χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα! Εγώ τώρα που έχασα το χρωματάκι την έβαλα στην άκρη! :):):)

      Διαγραφή
  2. Και εγώ προτιμώ τα μολύβια το καλοκαίρι, ειδικά σε μπλε χρώμα! Το αποσμητικό από Nivea το αγαπώ, έχω τελειώσει ήδη μία συσκευασία και τώρα τελειώνω και τη δεύτερη! Όσο για το αμπέλι Σαντορίνης από Κορρέ μυρίζει καλοκαίρι! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω!! :) Χαίρομαι που συμφωνούμε σε πολλά!! ^_^ ❤

      Διαγραφή