Τετάρτη, 22 Ιουλίου 2015

What's In My Travel Bag? #3 ♡

Καλησπέρα κορίτσια!
Τι κάνετε? Πως περνάτε το καλοκαίρι σας?
Χάθηκα και το ξέρω... Ο λόγος είναι οτι δεν ξέρω ακόμα αν έχω χάσει ή όχι όλο το υλικό που είχα στον υπολογιστή που μας άφησε χρόνους... Δεν μου αρέσει να κάνω 2πλές δουλειές και κάνω απλά υπομονή! Μιας και μου έλειψε πολύ όμως το blogging είπα να σας κάνω ένα post με τα πράγματα που πήρα μαζί μου σε ένα 2ήμερο που πήγα πριν 2 μέρες!


Το τσαντάκι που με έχει βολέψει πολύ τους τελευταίους μήνες είναι αυτό το 2πλο που είχα πάρει απο το περιοδικό Elle πριν πραγματικά πολλά χρόνια! Εχει και εσωτερικές θηκούλες για μικροπράγματα αλλά και 2 θήκες που είναι πολύ βολικές για προιόντα περιποίησης και μακιγιάζ... Δεν είναι βέβαια για να το πάρετε να φύγετε για 2 εβδομάδες εκτός και αν είστε υπερβολικά συγκρατημένες! Πάμε να δούμε τί πήρα εγώ! :)


Ηθελα να αποφύγω τα πολλά προιόντα άρα αρκέστηκα στα πολυχρηστικά! Η κρέμα προσώπου της Bioten είναι αγαπημένη εδώ και πολλούς μήνες... Ισως και πάνω απο 1,5 χρόνο πλέον! Είναι και κρέμα ημέρας αλλά και νύχτας και σίγουρα η ιδανική για εξορμήσεις! Το ίδιο ισχύει και για το αφρίζον νερό για βαθύ καθαρισμό απο τη L'Oreal... Καθαρίζει τέλεια αλλά κάνει και ντεμακιγιάζ σε πρόσωπο και μάτια και πραγματικά σου λύνει τα χέρια! Δεν υπήρχε περίπτωση να μην πάρω αντηλιακό και η φετινή μου επιλογή είναι το Ambre Solaire της Garnier με SPF 30! Είναι περιττό να μιλήσω για το υγρό των φακών επαφής μου και τη θηκούλα, όσες φοράτε φακούς έχετε μάθει πλέον να τα κουβαλάτε πάντα μαζί σας! :)

(Το BioTrue είναι το καλύτερο υγρό απολυμαντικό για φακούς επαφής που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα, εμπιστευθείτε με και δοκιμάστε το, φοράω φακούς κοντά 16 χρόνια και έχω δοκιμάσει πολλά, δεν συγκρίνεται με κανένα!!)


Τί ζητάμε το καλοκαίρι στο μακιγιάζ μας? Προσωπικά ζητάω ελάχιστα και ειλικρινά θα μπορούσα να πάω 3 εβδομάδες διακοπές με αυτά... Ενα μίνι καθρεφτάκι και το τσιμπιδάκι για τα φρύδια ήταν τα πρώτα που πήρα μαζί μου!

Η BB cream απο τη Garnier δεν λείπει χειμώνα-καλοκαίρι! Η πούδρα είναι απαραίτητη και η συγκεκριμένη της Glamorous έχει πολύ καλή κάλυψη και ένα σφουγγαράκι μιας πούδρας απο golden rose ταιριάζει γάντι στη συσκευασία άρα, γλυτώνουμε και τα πολλά πινέλα! Αφού το Africa της W7 μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν bronzer αλλά αν το σβήσουμε απαλά προς τα πάνω καλύπτει και την ανάγκη μας για ρουζ γιατί να κουβαλάμε Bronzer+Blush και όχι απλά και μόνο το Africa? Καλύτερο πινέλο για την εφαρμογή του Africa απο το Νο.10 της Urban Beauty United δεν υπάρχει για μένα! ^_^

Το επόμενο βήμα είναι τα φρύδια! Τα χτενίζω με το πινελάκι-mascara που ήρθε στα χέρια μου απο το RoseWholeSale και μου έχει γίνει απαραίτητο! Τα γεμίζω με το μολυβάκι της Essence 02-Βrown, τα σταθεροποιώ με το lash & brow gel της Εssence και έτοιμα τα φρυδάκια! ^_^

Στα μάτια δεν μπορώ τα πολλά-πολλά! Mascara και μολύβι και τέρμα! Τελευταία προτιμώ το μολυβάκι της Essence της σειράς Effect στην απόχρωση 03 - Steel-Smurf... Εχει πααααάρα πολύ καλή διάρκεια και είναι υπέροχο και καλοκαιρινό το αποτέλεσμα που δίνει! Γυρνάω λίγο τις βλεφαρίδες, βάζω mascara και έτοιμη! Οι 2 mascara που είναι στη κορυφή των προτιμήσεων μου πλέον είναι της Maybelline η Lash Sensational και η The Colossal Volum' Express 100% Black... Σε συνδιασμό αυτές οι 2 απογειώνουν τα μάτια σας και όση ζέστη και αν έχει δεν πρόκειται να τρέξουν!

Γενικά lip balm υπάρχει πάντα στη τσάντα μου, για να έχω όμως ένα και δίπλα μου στο νεσεσεράκι οταν θα κάνω το μακιγιάζ μου έριξα μέσα αυτό της Malibu που είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Και όπως μπορεί να παρατηρήσατε δεν πήρα κραγιόν μαζί μου, δεν μ'αρέσουν! :Ρ

Αυτά λοιπόν κορίτσια πήρα μαζί μου για το 2ήμερο!
Πείτε μου αν με βρίσκετε και εσείς τόσο συγκρατημένη όσο νομίζω εγώ ότι ήμουν!

Φιλάκια Πολλά!
xxx

4 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο ποστ!
    Λιγα και καλα πηρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραία και εγώ απο make up περίπου πήρα ότι πήρες και εσύ , καλα να περνάς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια πολλά Νίνα μου και καλό καλοκαίρι! :) :)

      Διαγραφή