Κυριακή, 26 Απριλίου 2015

Empties #4 ☆ The Bubble Bath Version!

Καλημέρα σε όλους!
Ο καιρός είναι τέλειος, εγώ κατάφερα να χορτάσω ύπνο, μόλις έφτιαξα καφέ και είπα να σας ετοιμάσω ένα post με κάποια empties μιας και έχω μήνες να σας δείξω τα "σκουπιδάκια" μου! :) Η μόνη διαφορά απο τα προηγούμενα empties είναι οτι στο συγκεκριμένο θα σας δείξω μόνο αφρόλουτρα!! :)


Τα αφρόλουτρα της Sanex ήταν μια κλασσική επιλογή μου απο παλιά! Ποτέ δεν ερέθισαν το δέρμα μου, καθάριζαν σε βάθος και ενυδάτωναν επαρκώς! Το ίδιο ισχύει και για το παιδικό αφρόλουτρο της Nivea, απίστευτος αφρός και μυρωδιά που διαρκεί κιόλας! Είχε πέσει στα χέρια μου ένα travel size αφρόλουτρο απο την Kings & Queens στα 75 ml με αχλάδι και βανίλια! Θα μπορούσα να πω οτι προσφέρει τα ΠΑΝΤΑ και είναι αναμφίβολα ένα απο τα καλύτερα αφρόλουτρα που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα! Εξίσου πολύ μου άρεσε και της Avon απο τη σειρά Naturals με μπανάνα και καρύδα, το μόνο "αρνητικό" (εκτός απο το οτι δεν έχει κάποια διάρκεια το απίστευτο άρωμα του) είναι οτι τα θεωρώ ακριβά για την ποσότητα τους αλλά ευτυχώς που συχνά μπαίνουν σε προσφορά! :)


Αγαπάω Proderm! Το οτι σχεδόν πάντα, ιδίως σε μεγάλα super markets, τα βρίσκουμε 1+1 δώρο, είναι ένα standard κίνητρο για να τα αγοράζω! Μυρίζουν πάρα πολύ ωραία, ιδίως το Sleep Easy με λεβάντα κάνει τρελό αφρό και το οτι χρειάζεται μια πολύ μικρή ποσότητα για το κάθε ντουζ συνεπάγεται οτι θα τα απολαμβάνετε για πολύ καιρό! :)


Το αφρόλουτρο του αρώματος White Musk της Avon είναι απο αυτά που δεν με ενθουσίασαν καθόλου... Ναι, μυρίζει ωραία αλλά ούτε τρομερό αφρό έκανε, ούτε η μυρωδιά διαρκούσε και δυστυχώς κάποιες φορές είχα μια ήπια φαγούρα στο σώμα! Sorry αλλά...!!! Ευτυχώς υπάρχουν και αυτά τα Badedas που πέφτουν στα χέρια μας και κάνουν τη ζωή μας μοσχομυρωδάτη! Θα πω απλά οτι οφείλουμε όλοι να χαρίσουμε στο σώμα μας την εμπειρία του ντουζ με το συγκεκριμένο προιόν, αυτό!! ^_^ Τέλος, το Johnson's Baby Bath καταναλώθηκε και ως αφρόλουτρο αλλά κυρίως ως καθαριστικό/ντεμακιγιάζ προσώπου και ματιών! Κάνει τα πάντα και συμφέρει! :)

Αυτά τα ολίγα είχα να σας πω για σήμερα κορίτσια! Το επόμενο post θα είναι ή review ή τα πράγματα που πήρα μαζί μου σε ένα 2ήμερο που έλειψα πρόσφατα! Αν έχετε κάποια προτίμηση θα χαρώ να τη διαβάσω στα σχόλια απο κάτω όπως και να μου προτείνετε και το δικό σας αγαπημένο αφρόλουτρο!

Θα τα πούμε σύντομα στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

12 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο post και μένα μου αρεσει πολύ το αφρόλουτρο Johnson's Baby Bath :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!! ^_^ Ναι, είναι πολύ καλό και κάνει και πάρα πολύ καλό ντεμακιγιάζ! :)

      Διαγραφή
  2. Aχ τα Proderm kids είναι υπέροχα αφρόλουτρο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα μου αρέσουν τα αφρόλουτρα της DOVE και της PALMOLIVE. Είναι τόσο ενυδατικά.
    Περιμένουμε και τα 2 επόμενα post σου και κυρίως το review. Μ' αρέσουν πολύ.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της Dove παλιότερα μου προκαλούσαν πολλά μικρούτσικα σπυράκια αλλά μυρίζουν καλύτερα απ'όλα νομίζω! Φιλιάαα!! :)

      Διαγραφή
  4. Εμένα το Johnson's baby bath, δεν μου έκατσε καλά...Το αφρόλουτρο όμως που παίρνω συνεχώς είναι από τα αντρικά αφρόλουτρα του Papoutsanis το spicecake...Μυρίζει εκπληκτικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο δικός μου έρωτας απο τον Παπουτσάνη είναι το Καραβάκι το μπλε, μυρίζει Ελληνικό νησί! ^_^ Και ναι εχεις δίκιο, παλιότερα είχα αγοράσει το spice cake και ήταν απίστευτο!!! :) Φιλιάαα!!

      Διαγραφή
  5. γέμισε ο τόπος αφρόλουτρα :-) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ολα ειναι ενα & ενα!! το αφρολουτρακι απο την avon δεν κυκλοφορει πλεον :/
    xxx απο http://mycolorsecrets.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή