Κυριακή, 5 Απριλίου 2015

Αγαπημένα Μαρτίου! ✫ (Seventeen, Erre Due, Bioten κ.α)

Καλησπέρα κορίτσια!
Σήμερα θα δούμε τα αγαπημένα μου προιόντα του μήνα που μας πέρασε και ιδίως τον Μάρτιο "παραμέλησα" κάπως το μακιγιάζ και κυρίως του προσώπου!


Με μια γρήγορη ματιά μπορείτε να δείτε οτι ήμουν κάπως συντηρητική και αρκέστηκα στα "βασικά" στοιχεία του μακιγιάζ...


Το γύρισμα των βλεφαρίδων είναι ελαφρώς απαραίτητο για μένα, γι'αυτό λοιπόν πριν απο κάθε εφαρμογή μάσκαρα είναι ένα υποχρεωτικό βήμα! :) Το συγκεκριμένο ψαλιδάκι το είχα αγοράσει απο τα Jumbo και δε βλέπω το λόγο να αγοράσω κάποιο άλλο! Είχα αγοράσει πριν απο 1 χρόνο και κάτι 2 μάσκαρα απο Essence και παραμένουν σε άψογη κατάσταση! Μιας και θέλω να τις τελειώσω πλέον, τις χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση για να μπούνε στα empties! Αυτό το διάστημα τελειώνω την Get Big Lashes - Triple Black... Σας έχω πει ξανά οτι με βόλεψε πάρα πολύ και το μήνα που μας πέρασε την έλιωσα! :) Απο Essence επίσης, χρησιμοποιούσα σε καθημερινή βάση το τζελ για τα φρύδια αλλά και το μολυβάκι φρυδιών στην απόχρωση 02 - Brown... Τ'αγαπάω!! ^_^

Οταν ήθελα το "κάτι" παραπάνω έβαζα κάποιο μολυβάκι στην κάτω εσωτερική γραμμή του ματιού μου και μιας και ήθελα να ξεφύγω λίγο απο το μαύρο, το καφέ μολυβάκι της Seventeen στην απόχρωση 11 - Bark μου έλυσε τα χέρια γιατί τονίζει τα μάτια χωρίς να δίνει όμως την "αγριάδα" που δίνει το μαύρο! :) Τις μέρες που είχε ήλιο, κλασσικά ήθελα λίγο χρωματάκι... Το lasting contour της Erre Due στην απόχρωση 16 ήταν η πιο "safe" επιλογή για μένα! Και γι'αυτό σας έχω μιλήσει πολλές φορές, είναι απίστευτο και στα δικά μου μάτια κρατάει πολλές-πολλές ώρες! :)

To lip balm της Pretty με μέλι ήταν αυτό που τελείωσα πρόσφατα! Κάθε φορά που τελειώνω ένα lip balm, ξεκινάω κάποιο άλλο και το χρησιμοποιώ μέχρι να το τελειώσω και αυτό! Γενικά έχω αρκετούτσικα και θέλω ένα-ένα να τα τελειώσω! Δεν με ξετρέλανε το συγκεκριμένο αλλά δεν ήταν κακό... Σαφώς όμως υπάρχουν και καλύτερα! :)


Σας είχα αναφέρει σε προηγούμενο post οτι είχα κάποιες περιπέτειες και έπρεπε να πάρω κάποια χάπια τα οποία δυστυχώς υπήρχε το ενδεχόμενο να σου εμφανίσουν ως επιπλοκή την ακμή... Το λούστηκα και αυτό!! Μπορώ να πω οτι τρομοκρατήθηκα γιατί δεν είχα βρεθεί ποτέ, ούτε καν κοντά, στην ακμή... Γι'αυτό και "απαρνήθηκα" το μακιγιάζ του προσώπου (το οποίο λατρεύω σε τόοοοσο υπερβολικά μεγάλο βαθμό) και χρησιμοποιούσα μόνο προιόντα περιποίησης... Αγόρασα, όπως σας έδειξα πρόσφατα και εδώ, τον αφρό καθαρισμό της Garnier που υπόσχεται εξάλειψη των ατελειών... Δεν τις εξαφάνισε αλλά μείωνε αρκετά τις κοκκινίλες και τον ερεθισμό! Είναι πολύ καλό καθαριστικό προσώπου (μακάρι να ήταν κατάλληλο και για χρήση στα μάτια) και αν έχετε πρόσωπο με τάση για ατέλειες αξίζει πιστεύω να του δώσετε μια ευκαιρία! :)

Πρωί και βράδυ μετά τον καθαρισμό, χρησιμοποιούσα την κρέμα προσώπου της Bioten! Σας το είχα ξαναπεί οτι είναι κορυφαίο προιόν για μένα και αφήνει το πρόσωπό μου ματ για πολλές ώρες!


Τέλος, κάθε 5 μέρες περίπου, έκανα ελαφρύ peeling αλλά και μάσκα με τα νέα προιόντα της Erre Due! Το απολεπιστικό είναι με κόκκους κερασιού & βιταμίνη Ε και η μάσκα είναι με πράσινη άργυλο και μαύρο κύμινο! Μόλις μου τελειώσουν και τα 2 φακελάκια που βλέπετε θα σας κάνω αναλυτικό review! Προς το παρόν θα σας πω οτι και τα 2 μου άρεσαν πάρα πολύ!

Αυτά ήταν λοιπόν κορίτσια τα προιόντα που χρησιμοποίησα τον Μάρτιο και ναι, απο τον Απρίλιο θα σας έχω και πάλι περισσότερα προιόντα μακιγιάζ γιατί έκοψα τα χάπια και η κατάσταση του προσώπου μου έχει επανέλθει στο 80% περίπου! :)

Θα χαρώ να ακούσω και τα δικά σας αγαπημένα και τη γνώμη σας για όσα σας έδειξα αν τα έχετε δοκιμάσει! :)

Σας εύχομαι μια υπέροχη Μεγάλη Εβδομάδα και θα τα πούμε σύντομα!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

14 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία αγαπημένα!
    Το μολύβι φρυδιών της essence είναι πραγματικά τέλειο! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίστευτο το άτιμο! :) Σ'ευχαριστώ πολύυυ! Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία αγαπημένα! Θέλω τόσο πολύ να δοκιμάσω το gel για τα φρύδια της Essence!
    Φιλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις!! :) Οπου το βρω θα πάρω σίγουρα 2 γιατί δυσκολεύομαι πολύ να το βρώ... Φιλιά!! :):)

      Διαγραφή
  3. Την κρέμα της bioten την έχω και εγώ και σε γενικές γραμμές τη λατρεύω!!!
    Εχω πάρει μία μάσκα της Erre Due αλλά ακόμα δεν έχω καταφέρει να τη δοκιμάσω...θα το κάνω σύντομα όμως!
    Πολύ ωραίο post :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω όλη τη σειρά με μάσκες και απολεπιστικά της Erre Due και όσο θα τα χρησιμοποιώ θα σας κάνω review για όλα! :) Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  4. Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!! θελω να δοκιμασω το καθαριστικο της Garnier!! φιλιαα απο http://mycolorsecrets.blogspot.com/2015/03/march-favorites.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον δοκιμάσεις τον αφρό, ιδίως για πρωινή χρήση είναι σούπερ!! :):)

      Διαγραφή
  5. πολύ ωραία αγαπημένα!

    ο αφρός της Garnier είναι και δικός μου αγαπημένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πολύ καλός!! Σ'ευχαριστώωω!! :):)

      Διαγραφή
  6. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια αγαπημένα... Έχω κι εγώ την μάσκαρα της Essence :)

    Φιλάκια,
    www.beautyydust.blogspot.gr ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή