Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2015

Huge Collective Haul! ❀ Bioten, Wet n' Wild, Sunkissed etc!

Καλησπέρα κορίτσια! Τί κάνετε?

25η Μαρτίου σήμερα άρα μιας και είμαι σπίτι και δεν δουλεύω βρήκα την ευκαιρία να σας ανεβάσω ένα haulάκι το οποίο είναι κάπως τεράστιο νομίζω αλλά να πω οτι μετά απο αρκετά χρόνια ανεργίας βρήκα δουλειά, πληρώθηκα και η υπερκαταναλωτική μανία έχει χτυπήσει κόκκινο! Βγάζουμε τα απωθημένα μας αυτό το μήνα και απο τον Απρίλιο συμμαζευόμαστε! :) Πάμε λοιπόν να δούμε τί αγόρασα το τελευταίο διάστημα! 


Ξεκινάμε απο το Hondos Center Αμπελοκήπων! Αγόρασα την BB Cream της Garnier που κόστισε 9,95€, είναι η 3η φορά που την αγοράζω και εννοείται θα συνεχίσω να την αγοράζω!

Ηθελα να αγοράσω ξανά το σαμπουάν Orzene Μπύρας, θεωρώ πως είναι ένα απο τα καλύτερα σαμπουάν για βαθύ καθαρισμό και εξισορρόπηση της λιπαρότητας! 3,93€ προσφορά 1+1 δώρο

Σας έχω αναφέρει πολλές φορές οτι δεν έχω προβληματικό δέρμα, σπυράκια μπορεί να εμφανιστούν μόνο τις "δύσκολες μέρες του μήνα" και γενικά είμαι τυχερή σ'αυτό το θέμα! Οπως σας είπα όμως πέρασα κάποιες περιπετειούλες τελευταία, αναγκάστηκα να πάρω κάποια χάπια και μέρα με τη μέρα τα σπυράκια αυξάνονταν! :( Δεν ήθελα να πάρω κάποιο πολύ δυνατό καθαριστικό και είπα για αρχή να δοκιμάσω τον αφρό καθαρισμού Pure Active απο την Garnier 5,98€ μιας και είχα ακούσει καλές κριτικές και πράγματι βοήθησε να μην φαίνεται τόσο πολύ ερεθισμένο το δέρμα! Λογικά θα μπεί στα αγαπημένα του μήνα όπου θα σας πω και περισσότερα! :)

Για 2η φορά αγόρασα την ενυδατική κρέμα προσώπου της Bioten με κυδώνι στα 5,83€ και είχε δώρο το τζελ καθαρισμού! Αν δεν την έχετε δοκιμάσει να την δοκιμάσετε οπωσδήποτε! :)

Σε μια τυχαία επίσκεψη στα Oggi της Πανεπιστημίου, αγόρασα ένα αποσμητικό απο την Nivea μόλις 1,50€, δεν έχει άρωμα και είναι υγρό spray! Θεωρώ οτι για απλή αίσθηση φρεσκάδας το καλοκαίρι θα είναι οτι πρέπει!

Ακόμα, αγόρασα απο το κατάστημα της Lovie στο μετρό Συγγρού-Φιξ  το άρωμα Dove! Το λατρεύω απλά! Κόστισαν 8€ τα 100ml και 1€ το μπουκαλάκι!


Τυχαία πριν 2-3 μήνες ανακάλυψα ένα μαγαζάκι στο Μοσχάτο με προιόντα Wet n' Wild! Ο λόγος για το Fairyland που είναι δίπλα απο τον σταθμό του ηλεκτρικού!

Με τη μία άρπαξα τη 3πλη παλετίτσα Walking On Eggshells, είχα ακούσει τα καλύτερα και ένιωθα οτι έπρεπε να τις δοκιμάσω! Εκανε 5,99€ και εύχομαι να την ευχαριστηθώ και εγώ! :)

Εψαχνα σαν παλαβή να βρω την 6πλη παλέτα Vanity, δεν την έβρισκα (είχα ακούσει κιόλας οτι θα καταργηθεί) και αυτομάτως απελπίστηκα γιατί συνειδητοποίησα οτι πάαααει, δεν θα την πάρω ποτέ! Ελα όμως που κάποιες πωλήτριες (δεν ξέρω σίγουρα αν η κοπέλα είναι υπάλληλος ή ιδιοκτήτρια του καταστήματος αλλά μου έδωσε την εντύπωση οτι είναι κάτι παραπάνω απο απλή υπάλληλος) είναι πραγματικά επαγγελματίες!! Ρώτησα την κοπέλα στο μαγαζί λοιπόν, αν υπάρχει η παλέτα Vanity, μου είπε όχι αλλά άνοιξε το μαγικό συρταράκι απο κάτω και μου έδωσε το δείγμα χωρίς καμία απολύτως χρέωση επειδή είδε πόσο πολύ ήθελα να την αποκτήσω! Καθάρισα σε υπερβολικά μεγάλο βαθμό τις σκιές και η παλέτα έγινε σαν καινούργια! Να τονίσω οτι η κοπέλα δεν ήξερε οτι είμαι blogger ούτε περίμενε κάποιο ουσιαστικό αντάλλαγμα απο μένα, θεωρώ οτι ΓΟΥΣΤΑΡΕ να το κάνει και το έκανε, τόσο απλά! Και πάλι ευχαριστώ πολύ!!!

Πολλά καλά λόγια άκουγα κατά καιρούς και για τα ρουζ απο Wet n' Wild και δεν υπήρχε περίπτωση να μην δοκιμάσω κάποιο! Διάλεξα λοιπόν την απόχρωση Pearlscent Pink, η τιμή είναι στα 6,99€ και είναι το μοναδικό προιόν που δεν είμαι σίγουρη γιατί αλλά δεν με ενθουσίασε... Οφείλω να το δοκιμάσω περισσότερο και μετά βέβαια θα σας πω τη γνώμη μου!

Είχα βάλει στο μάτι το highlighter απο τη συλλογή της Fergie και ευτυχώς το βρήκα! Κόστισε 15,99€ και ενώ νομίζω οτι είναι πολλά, το σώζει το γεγονός οτι είναι μεγάλη η ποσότητα και εξαιρετικό το αποτέλεσμα που αφήνει!

Δεν μπορούσα να αντισταθώ στο Mega Glo και συγκεκριμένα στην απόχρωση Catwalk Pink! Αυτό κόστισε 5,99€ και ίσως αγοράσω και κάποια ακόμα απόχρωση στο μέλλον! :)


Κάνοντας βόλτα στο Lidl μια μέρα βρήκα ένα stand με διάφορα εργαλειάκια για τον καθαρισμό και την περιποίηση του προσώπου! Μια φίλη μου, μου είχε πει οτι χρησιμοποιεί κάποια σφουγγαράκια για καθαρισμό προσώπου και ήταν υπερευχαριστημένη! Πήρα και εγώ λοιπόν τα σφουγγαράκια που βρηκα της Mio Mare, κόστισαν 1,50€ και η κάθε συσκευασία περιέχει 3 τεμάχια!

Δεν κρατήθηκα και αγόρασα και ένα lip gloss απο την Cien, κόστισε 2€, η απόχρωση είναι η 8 - Summer Time και, χωρίς υπερβολή, είναι απο τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει ποτέ μου!

Σε μια επίσκεψη στα H&M με τη φίλη μου την Κωνσταντίνα πήρα αυτό το bronzer, περιέχει ελαφρύ shimmer και για απλή καθημερινή χρήση είναι μια χαρά! Τιμή : 3,99€

Πριν 2 εβδομάδες περίπου αγόρασα το περιοδικό Glitter Μαρτίου στα 2,50€ (νομίζω) και είχε δώρο ένα τέλειο ρουζάκι απο την Beauty Line Cosmetics στην απόχρωση 010 και ένα βερνίκι της Golden Rose το οποίο το έδωσα στη μητέρα μου επι τόπου άρα δεν το έχω καν για να σας το βγάλω φωτογραφία... :Ρ


Απο το Hondos Center Αμπελοκήπων αγόρασα επίσης ένα ματ bronzer της W7 και συγκεκριμένα το The Bronzer στα 5,95€ και οι πρώτες εντυπώσεις είναι πάααρα πολύ καλές!

Εκανα μια σύντομη στάση στο stand της Essence για να αγοράσω τα πουδραρισμένα χαρτάκια με 2,49€ που ίδιως για άτομα σαν εμένα που απλά ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να κουβαλάνε μαζί τους πούδρα κλπ για να ανανεώνουν τα μακιγιάζ τους είναι σωτήρια!

Βρήκα την ευκαιρία να αγοράσω και μια mascara απο τις τελευταίες που κυκλοφόρησαν και διάλεξα την Plump No Clump! deep black... Με χάλασε το βουρτσάκι που είναι λαστιχένιο αλλά για 3,59€ you can't go wrong!


Πριν 4 μέρες νομίζω αγόρασα το Mirror Απριλίου με 3,50€ που έδινε δώρο ένα ρουζ της L.A. Angel! Δεν βρήκα το ροδακινί αλλά ευτυχώς το ροζάκι μου άρεσε αρκετά σαν χρώμα! Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα όμως...

Αγόρασα απο Golden Rose το concealer σε stick μορφή στην απόχρωση 01 στα 2,90€ και είναι πολύ καλό για φως κάτω απο τα μάτια!

Πήρα και απο ένα μαγαζάκι κόντα στο σπίτι μου με 2€ ένα ρουζάκι απο την Glamorous στην απόχρωση 03 και είναι το ιδανικό για κάθε μέρα και ελαφριά λάμψη στα μαγουλα!

Η σκιά της Essence 02 - Dance All Night κοστίζει 1,99€ και είναι τέλεια για την εσωτερική γωνία του ματιού αλλά και για κάτω απο το φρύδι για λάμψη! Την πήρα αποκλειστικά για αυτή τη χρήση!

Πήρα και την φούξια ξυστρούλα της Essence με 1,29€, θεωρώ οτι θα είναι καλή αν και ακόμα δεν την έχω χρησιμοποιήσει καθόλου!

Ενα πινελάκι για σκιές είναι κάτι που πάντα χρειάζεται και επειδή της Essence είναι αρκετά καλά, προτίμησα αυτό με τις φούξια τριχούλες, κόστιζε 1,69€ και στο πρώτο πλύσιμο που του έκανα δεν μάδισε καθόλου!

Την αγάπη μου για τα long lasting μολυβάκια της Essence την έχω μοιραστεί μαζί σας πολλές φορές! Ηθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω και το μαύρο, είναι η απόχρωση 01 - Black Fever και η τιμή του είναι στα 1,89€!


Μιας και απο τον σταθμό του μετρό Συγγρού-Φιξ περνάω σχεδόν καθημερινά, συχνά κάνω στάσεις στο κατάστημα της Lovie και εκτός απο το άρωμα που σας έδειξα νωρίτερα το τελευταίο διάστημα έχω αγοράσει διάφορα μολυβάκια αλλά και ένα glitter eyeliner!

Το glitter eyeliner (No 7) το πήρα για να αντικαταστήσω αυτό της Essence που είχα αγοράσει πριν καιρό και δυστυχώς το πινελάκι του χάλασε πολύ γρήγορα και δεν πρόλαβα να το ευχαριστηθώ σχεδόν καθόλου! Αυτό φαίνεται πολύ καλύτερο, έκανε 2€, το έχω ήδη χρησιμοποιήσει 2 φορές και το βρίσκω απλά τέλειο!

Ηθελα να δοκιμάσω τις αδιάβροχες σκιές σε μορφή μολυβιού, είναι η σειρά Diamond Eyeshadow, και διάλεξα ένα άκρως καλοκαιρινό και φωτεινό πετρόλ-σιέλ χρωματάκι! (Απόχρωση 307) Απο τη μια φορά που το χρησιμοποίησα ως μολυβάκι στη κάτω γραμμή των βλεφαρίδων μπορώ να πω οτι ίσως είναι το  πιο σταθερό προιόν που έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα! Το βρίσκουμε στα 3€ και τα αξίζει και με το παραπάνω! :)

Το καφέ μολυβάκι, απο τη σειρά Metallic Stars, είναι η απόχρωση 411, κοστίσε 2€ και το ήθελα για να αποφεύγω κάπως το μαύρο τώρα που ανοίγει ο καιρός... Νομίζω οτι δεν έχει πολύ καλή διάρκεια αλλά με μια χρήση συμπέρασματα δεν μπορώ να βγάλω! 

Απο τα κλασσικά μολυβάκια της σειράς Smooth - Eye & Lip Pencil, διάλεξα την απόχρωση 12... Γενικά τα μολύβια σε αποχρώσεις του "καλοκαιρινού μπλε" με ξετρελαίνουν! Αυτό έχει καλή διάρκεια, κοστίζει 1,50€ και πολύ πιθανόν να αγοράσω και άλλα χρωματάκια!


Αγόρασα το περιοδικό Celebrity με 2,90€ και είχε δώρο ένα lip gloss απο την FABB! Ενώ δεν φοράω κραγιόν εύκολα (όσες με παρακολουθείτε το γνωρίζετε) για κάποιο λόγο το ήθελα αυτό! Εχει πάαααρα πολύ καλή απόδοση και νομίζω οτι αυτό το προιόν σίγουρα θα το φορέσω πολύ!

Τέλος, (ωωω ναι, τελειώνουμε!) έκανα μια επίσκεψη στο La beaute Ζωγράφου και χάρηκα που βρήκα το σαμπουάν Asia Straight απο την Gliss! Είναι απίστευτο γιατί με βοηθάει να γλυτώνω το πιστολάκι, το σίδερο κλπ... Αφήνει τα μαλλιά μοσχομυρωδάτα, με τον ιδανικό όγκο, την ιδανική υφή και πεντακάθαρα για μέρες! Η τιμή ήταν 2,99€ μόλις!

Απο την Sunkissed (την λατρεύω αυτή την εταιρεία, ειλικρινά!) αγόρασα το Glimmer Compact στα 8,90€, είναι 19,5 gr και θα το χρησιμοποιήσω σαν ρουζ! Το δοκίμασα ήδη και το αγάπησα! Είναι πανέμορφο κορίτσια και αν γενικά μπορείτε να "διαχειριστείτε" σωστά το shimmer στο πρόσωπο και δεν σας τρομάζει, πρέπει να το δοκιμάσετε!

Αγόρασα και ένα Liposan (Labello λέγονται τα liposan σε άλλες χώρες, το προιόν είναι το ίδιο!) με μέντα και μεταλλικά στοιχεία! Για τα liposan τα λόγια είναι περιττά! Σταθερή αξία χρόνια τώρα! Αυτό το βρήκα στα 2,60€ αν και στα super markets και στα Hondos Center θεωρώ οτι οι τιμές τους έχουν ανέβει αρκετά, δυστυχώς!

Αυτά ήταν λοιπόν κορίτσια όλα όσα έχω αγοράσει το τελευταίο διάστημα! Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά, αν θα θέλατε να δοκιμάσετε κάποιο και μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στο giveaway μου για να κερδίζετε υπέροχα προιόντα περιποίησης!

Θα τα πούμε σύντομα!
Να περνάτε πάντα καλά!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

16 σχόλια:

  1. Το ευχαριστήθηκα αυτό το haul! Το πινελάκι από το μπρόνζερ που πήρες όταν ήμασταν μαζί πρέπει να είναι ιδανικό για κοψίματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο ευχαριστήθηκα αυτές τις αγορές!!! :) :) :) Να σου πω, δεν το έχω δοκιμάσει αλλά λογικά θα είναι τέλειο για κοψίματα! :)

      Διαγραφή
  2. Με γεια όλα κορίτσι μου, να τα χαρείς!! Σε καταλαβαίνω απόλυτα για την ανεργία! Καλά η παλετούλα Vanity της Wet n Wild είναι φοβερή, απορώ γιατί την κατάργησαν! Φιλιά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές εταιρείες έχουν το κακό συνήθειο να καταργούν προιόντα που είναι τέλεια, δυστυχώς!! Σ'ευχαριστώ πολύυυυ!!! ^_^ :*

      Διαγραφή
  3. wow!!πολυ ωραιες οι αγορες σου!! να τα χαρεις ολαα :)) :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουαου! πολύ ωραία! με γεια σου κοπέλα μου! Έπαιρνα παλιά αυτό το σαμπουάν, το σταμάτησα γιατί μου εμφάνισε ξηροδερμία, αλλά η αλήθεια είναι οτι κρατούσε μακριά την λιπαρότητα στα μαλλιά μου περισσότερο απο άλλα σαμπουάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανέκαθεν είχα ξηροδερμία και χρησιμοποιώ ειδικό σαμπουάν για τη ξηροδερμία σε συνδιασμό με κάποιο άλλο για τη λιπαρότητα και είμαι μια χαρά! :) Σ'ευχαριστώ!!! ^_^

      Διαγραφή
  5. πωπωωω καλέ έκανες μεγάλο χαμό!!!με γειαα!!
    και συγχαρητήρια για τη δουλειά βεβαίως,βεβαίως!!!!!
    το άρωμα Dove είναι και καλά σαν της εταιρείας Dove???σαπούνι??
    και μ άρεσε πολύ το highlighter της Fergie!!αν και όντως ακριβούτσικο...
    Φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Merci, merci, merci!! ^_^ Ναι, είναι το κλασσικό μπλε Dove που είχε κυκλοφορήσει πρώτο και μυρίζει τέεεεεεεελεια!! Σαπουνοπουδροκαθαριότητα!! ^_^ Φιλιάαα!!!

      Διαγραφή
  6. ωραια πραγματακια..να τα χαρεις...τα περισσοτερα δεν τα εχω δοκιμασει οποτε περιμενω τις εντυπωσεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!! ^_^ Θα σας πω εντυπώσεις για όλα!! :):)

      Διαγραφή
  7. με γεια σου!
    πολύ ωραίες οι αγορές σου!
    το άρωμα dove θέλω και εγώ να το αγοράσω!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!! ^_^ Να το δοκιμάσεις το Dove, είναι τέλειο! :) Φιλιάαα!!

      Διαγραφή
  8. Με γεια σου! Πολύ όμορφες επιλογές! Πόσο ζηλέψαμε τις σκιές και το highlighter από τη Wet n Wild!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύυυυ!!! ^_^ Και ναι, το highlighter είναι απλά απίστευτο... :):)

      Διαγραφή