Κυριακή, 8 Φεβρουαρίου 2015

Maybelline Quattro Eyeshadow / Coral Drama

Καλησπέρα κορίτσια! Τί κάνετε? :)
Εχω ψιλοχαθεί τελευταία γιατί (επιτέλους) ξεκίνησα δουλειά και πρέπει να βρω τον ρυθμό μου για να σας έχω έστω μια ανάρτηση την εβδομάδα! Υπομονή λοιπόν!
Εδώ και καιρό θέλω να σας μιλήσω για μια παλετίτσα απο την Maybelline! Εφτασε στα χέρια μου τον περασμένο Μάρτιο, σας την είχα δείξει σε haul εδώ και ιδίως το διάστημα των καλοκαιρινών διακοπών μου την χρησιμοποιούσα σε κάθε μου μακιγιάζ!
Την είχα παραγγείλει στον αδερφό μου να μου την φέρει απο την Αγγλία και συγκεκριμένα απο το amazon εδώ (οι τιμές αλλάζουν συχνά, απλά "χτυπήστε" την χαμηλότερη που θα βρείτε!) και ενώ την ήθελα καιρό έκανα υπομονή γιατί πραγματικά η διαφορά στη τιμή Ελλάδας-Αγγλίας είναι απλά χαοτική...!!! Λιγότερο απο 5 ευρώ κόστισε απο το amazon ενώ στα Hondos Center τη βρίσκετε περίπου στα 14!
...no comment...
Η υφή των σκιών είναι απίστευτα βελούδινη και πουδρένια χωρίς όμως να θρυμματίζονται, απλώνονται ομοιόμορφα και η διάρκειά τους είναι εξαιρετική ακόμα και στα δικά μου αρκετά λιπαρά βλέφαρα! Οι απόχρωσεις της παλέτας Coral Drama είναι πιο κοντά στα δικά μου γούστα απο τις υπόλοιπες αποχρώσεις και θεωρώ πως είναι ιδανική για άνοιξη και καλοκαίρι! 
Οπως μπορείτε να δείτε ακόμα και με την απειροελάχιστη προσπάθεια γράφουν εξαιρετικά! Εκανα τα swatches με πάρα πολύ ελαφρύ χέρι και το αποτέλεσμα με ενθουσιάζει κάθε φορά! Αν κάποια στιγμή μου τελειώσει σίγουρα θα την αγοράσω πάλι αλλά σίγουρα όχι απο την Ελλάδα! :)

Εσείς κορίτσια έχετε δοκιμάσει σκιές απο την Maybelline?
Η γνώμη σας ποιά είναι?

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

6 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο ποστ! εμεις εχουμε δοκιμασει τις σκιες color tattoo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει καμία color tattoo αν και κάποια στιγμή σίγουρα θα το κάνω! Σ'ευχαριστω! ^_^

      Διαγραφή
    2. Να δοκιμάσεις σίγουρα color tattoo, ειδικά τη μπρονζέ! Όσο για την παλετίτσα φαίνεται πολύ όμορφη! x

      Διαγραφή
    3. Το έχω υπόψη γιατί θέλω να τις δοκιμάσω! Και τη bronze και τη ροζουλί αλλά και την taupe! ^_^ x

      Διαγραφή
  2. καλή αρχή στη δουλίτσα!!!!και εγώ από Αγγλία τα παίρνω είναι απλά εξωφρενικές οι διαφορές στις τιμές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώωω!! ^_^ Οντως, δεν αξίζει να αγοράζουμε τίποτα απο'δώ! :)

      Διαγραφή