Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2015

Review: Born Pretty Store ✿

Καλησπέρα κορίτσια!
Να σας πω κι εγώ επίσημα καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία και αγάπη!! :)

Θα ξεκινήσουμε το 2015 με ένα review για 2 προιόντα που έλαβα απο το Born Pretty Store ώστε να σας μιλήσω γι'αυτά!


Το πρώτο είναι ένα highlighter (απόχρωση 2) σε υγρή μορφή της Bubu Professional και μπορείτε να το βρείτε εδώ! Στη περιγραφή γράφει πως είναι ένα highlighter ενώ το προιόν πάνω γράφει οτι είναι ένα lip tint! Το καλό με αυτό το προιόν είναι πως κάνει και τα 2! Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε πάνω απο κραγιόν για λάμψη ή και μόνο του πάνω απο ένα lip balm όπως κάνω εγώ και δίνει ένα υπέροχο γεμάτο εφέ στα χείλη! Σαν highlighter προσώπου μπορώ να πω όμως οτι μου άρεσε ακόμα καλύτερα, διαρκεί πολλές πολλές ώρες και στα 15ml που είναι θεωρώ οτι η τιμή του είναι εξαιρετική και σας το συστήνω ανεπιφύλακτα! :)


Το δεύτερο προιόν είναι αυτο το πανέμορφο mini size κραγιονάκι της Mmx και μπορείτε να το βρείτε εδώ! Αυτό θα μπορούσα να πω οτι δεν με ενθουσίασε... Καταρχήν δεν φαινόταν απο τη φωτογραφία του οτι θα ήταν τόσο μικρό... Βέβαια αυτό το καθιστά βολικό! Εχει έντονη απόδοση αλλά όσο ενυδατωμένα και σε καλή κατάσταση και αν είναι τα χείλη σας δεν υπάρχει περίπτωση πιστεύω να μην κάτσει αμέσως στις γραμμές... Δεν είναι ακριβό προιόν και για μια δοκιμή θα μπορούσατε να το δοκιμάσετε αν και ειλικρινά δεν σας το συστήνω!


Εδώ μπορείτε να δείτε και τα swatches τους...
Το κραγιόν το πέρασα μια φορά αρκετά ελαφριά!
Στο highlighter βλέπετε ακριβώς την ποσότητα που χρησιμοποίησα η οποία είναι ελάχιστη...

Αυτή λοιπόν κορίτσια είναι η γνώμη μου για τα 2 καλλυντικούλια απο το Born Pretty Store... Οσον αφορά τη συνεργασία που είχα μαζί τους, μπορώ να πω οτι το μόνο που με χάλασε ήταν η "πίεση" που δέχτηκα να γράψω το review... Η κάθε blogger έχει το δικό της ρυθμό που ανεβάζει reviews, που χρησιμοποιεί προιόντα και το διάστημα που θεωρεί οτι πρέπει να τα δοκιμάσει ώστε να μπορεί να πει ειλικρινέστατη γνώμη...  Υπάρχουν προιόντα που περιμένουν πολύ περισσότερο καιρό για review και η εταιρεία που τα έστειλε δεν έχει κάνει κανένα παράπονο... Υπάρχουν post που επείγουν περισσότερο τον μήνα Ιανουάριο... Στη τελική, υπάρχει η προσωπική μας ζωή η οποία μας δίνει χαρές αλλά και προβλήματα και οφείλουμε να τα αντιμετωπίσουμε... Καλώς ή κακώς το blogging για μένα είναι το χόμπυ μου, δεν είναι η δουλειά μου, δεν ζω απο αυτό, δεν πληρώνομαι άρα δεν δέχομαι να πιέζομαι και να αγχώνομαι απο καμία εταιρεία... :)

Θα χαρώ πολύ να ακούσω τη γνώμη σας για τα προιόντα αυτά αν τα έχετε δοκιμάσει και θα ήθελα να μου πείτε ποιά προιόντα έχετε δοκιμάσει εσείς απο το Born Pretty Store!

Θα τα πούμε σύντομα με τα 14 αγαπημένα προιόντα του 2014!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

(I'd like to thank Born Pretty Store for the PR Samples)

4 σχόλια:

  1. Μου αρέσει που είσαι ειλικρινής!
    Αν θες ρίξε μια ματιά στο blog μου. Marenabeauty.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Λάουρα!!Μπι κουυυλ!!!
    χεχε!
    Αυτό το highlighter φαίνεται πολύ ωραίο είναι η αλήθεια!!
    Φλκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κορίτσιιιι!!! ^_^ Εγω μια χαρά κούλ είμαι, αυτοί θα φάνε ξύλο! ^_^ Είναι ωραίο, όντως! :) Φιλιάααα!!

      Διαγραφή