Σάββατο, 17 Ιανουαρίου 2015

Mini Collective Haul! ❀ Johnson's, Rimmel, W7 & more!

Καλησπέρα κορίτσια!
Σήμερα θα σας δείξω κάποια πράγματα που έχω αγοράσει τους τελευταίους μήνες! Δεν είναι πολλά γιατί έχω πήξει ελαφρώς απο καλλυντικά (δεν είναι βέβαια κακό αυτό!!) αλλά έχω βάλει στόχο να τελειώσω κάποια προιόντα αυτό το διάστημα!


Τα μωρομάντηλα απο Septona είναι απο τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει, τα είχα βρει σε κάποια προσφορά στον Σκλαβενίτη και τα αγόρασα περίπου 1€! Απο το City Aroma και απο τη σειρά Hello Autumn της Essence συγκεκριμένα, αγόρασα τα 2 μολυβάκια ματιών με 1,89€ το κάθε ένα... Το καφέ είναι το 01 - Leaves Are The New Beef και το πράσινο/κυπαρισσί είναι το 02 - Charlie Seen In Green... Εκτός απο την υπέροχη εμφάνιση που έχουν, ξετρελάθηκα με το γεγονός οτι το κάθε μολυβάκι έχει το δικό του πινελάκι για σβησίματα και είναι πολύ βολικά γιατί μπορούν απο μόνα τους να σου δώσουν ένα γρήγορο και απλό πρωινό μακιγιάζ! Τέλος, είχα παραγγείλει στον αδερφό μου να μου φέρει απο την Αγγλία μια παλέτα με 120 γήινα χρώματα! Είναι εξαιρετική! Η τιμή της ήταν £4,09 (περίπου 5€ δηλαδή) με δωρεάν shipping για UK αλλά είδα οτι είχε βγει out of stock... Τώρα που μπήκε back in stock ανέβηκε η τιμή της αλλά και πάλι αξίζει κατά τη γνώμη μου! Είχα τις αμφιβολίες μου για την ποιότητα της αλλά με διέψευσε! Μπορείτε να τη βρείτε εδώ με τη νέα τιμή... (Απο εδώ την αγόρασα εγώ, πιθανόν με κάποια αναζήτηση στο Amazon ή στο Ebay να τη βρείτε πιο οικονομική!)


Σε μια τυχαία επίσκεψη στα Oggi της Πανεπιστημίου πήρα το γνωστό και πολυαγαπημένο Johnson's Baby Oil στα 300ml μόλις 2€... Εξαιρετική τιμή για κάτι τόσο καλό και πολυχρηστικό! Προσωπικά το χρησιμοποιώ μόνο για ενυδάτωση σώματος αλλά είναι απο τα κορυφαία ενυδατικά για μένα! :) Σε μια επίσης τυχαία επίσκεψη στο Τιτάν στο Αιγάλεω πήρα ένα lip gloss απο την Classics με 1,20€, σίγουρα θα πάρω και άλλα!


Σε μια Χριστουγεννιάτικη εξόρμηση με την κολλητή μου στο The Mall Athens και συγκεκριμένα στα H&M πήρα το πανέμορφο ρουζ σε σχήμα καρδούλας (κανονική τιμή 5€), μια υπέροχη παλετίτσα με 4 απίστευτης απόδοσης σκιές (κανονική τιμή 5€) και το τριανταφυλλένιο ρουζάκι (κανονική τιμή 4€) και μόλις 2€ το κάθε ένα!!! Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα η προσφορά αλλά αν τα δείτε αρπάξτε τα! ^_^


Απο ένα συνοικιακό μαγαζάκι δίπλα στο σπίτι μου που είναι τύπου 1€ πήρα απο την Glamorous ένα ρουζάκι (απόχρωση 4) που είναι τελείως ματ, έχει τέλεια απόδοση και διάρκεια και κόστιζε 2€ ενώ πήρα και ένα απλό μολυβάκι χειλιών (απόχρωση 41) που είναι nude αλλά δεν με ενθουσίασε και πολύ! Θα το χρησιμοποιήσω γιατί είναι nude άρα είναι ευκολοφόρετο αλλά για το 1€ που κόστιζε δεν έχω παράπονο! :)


Απο το ίδιο μαγαζάκι πήρα και αυτή τη πούδρα απο την Glamorous με 2€ επίσης... Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά απο το tester που έκανα ένα swatch πριν την αγοράσω μου φάνηκε αρκετά καλυπτική! :) Σε μια προχτεσινή επίσκεψή μου στα Oggi της Πανεπιστημίου αγόρασα lip balms! Το ένα είναι απο απο την Laura Conti και το άλλο απο την Labrosan! Θα σας μιλήσω σε λίγο καιρό και για τα 2... Αν πάντως ψάχνετε κάποιο lip balm δεν σας προτείνω της Laura Conti...


Επόμενη στάση, το κατάστημα Χαρμάνης στη Σωκράτους, είναι ακριβώς κάτω απο την Ομόνοια! Ηξερα οτι είχε W7 και πήγα τρέχοντας εκεί, είδα το Africa (6,50€) και το άρπαξα αμέσως! Είδα όμως οτι είχε κάποια, λίγα δυστυχώς, προιόντα απο την Rimmel και πήρα το Match Perfection Blush 001-Light με 4,50€ και νομίζω οτι η συγκεκριμένη απόχρωση είναι πολύ καλή μόνο για καθημερινή χρήση γιατί έχει ήπια απόδοση! Βρήκα και ένα χαμό απο lip balms (φαντάζεστε τη χαρά μου!!) και μόλις είδα 2 lip balms με άρωμα μελιού σε τιμή μόνο 0.99€ δεν υπήρχε περίπτωση να αντισταθώ! Είναι της εταιρίας Pretty, μοσχομυρίζουν και μετάνιωσα που πήρα μόνο μια συσκευασία! 


Τέλος, βρέθηκα κάποια στιγμή στο Lidl στον Αγ. Δημήτριο και έπεσε το μάτι μου πάνω σε αυτά τα limited edition αφρόλουτρα και η μυρωδιά του Miami Beach είναι ο ορισμός του καλοκαιριού! Δεν αντιστάθηκα και το έχω βάλει ήδη στην άκρη για χρήση το καλοκαιράκι! ^_^ Αν το βρείτε έστω μυρίστε το!!! Εκανε μόλις 1€! Συνεχίζοντας τη βόλτα είδα αυτή τη μαλακτική μαλλιών που επίσης μυρίζει τέλεια! Γενικά μαλακτική μαλλιών χρησιμοποιώ πάντα και θέλω να είναι αρκετά ενυδατική γιατί τα μαλλιά μου ταλαιπωρoύνται αρκετά απο τη θερμότητα και γι'αυτό όλο το χρόνο τα ενυδατώνω ανελλιπώς! Η τιμή ήταν 1,29€ αν θυμάμαι σωστά, είναι λέει για ταλαιπωρημένα/ξηρά μαλλιά και πιστεύω οτι θα μου αρέσει! :) Περισσότερα όταν τη δοκιμάσω! :)

Αυτά λοιπόν κορίτσια ήταν τα πραγματάκια που αγόρασα τους τελευταίους 3-4 μήνες και νομίζω οτι ήμουν αρκετά συγκρατημένη, ε? Ε? Εεεε? ^_^ Πείτε μου και τη δική σας γνώμη αλλά και δικές σας πρόσφατες αγορές! :)

Θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!!
xxx

16 σχόλια:

  1. Μεγιά σου ! Πολύ ωραία πράγματα ! Αλλά η παλέτα κερδίζει τις εντυπώσεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ!! ^_^ Οντως η παλέτα είναι απίστευτη! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα! Η παλέττα με τις πολλές αποχρώσεις σκιών και η προσφορές στα H&M μου τράβηξαν το μάτι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η παλέτα, αν κάποια κοπέλα θέλει καθημερινά γήινους τόνους στο μακιγιάζ της, αξίζει απίστευτα και τα προιόντα των H&M είναι πάρα πολύ καλά!! Να τα δοκιμάσεις! :):)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίες οι αγορές σου κορίτσι μου!!!Με γεια!!!Η παλέτα έχει υπέροχες αποχρώσεις...λατρεύω τις γήινες σκιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά, σ'ευχαριστώ πολύ!! ^_^ Εφόσον σ'αρέσουν οι γήινες αποχρώσεις αγόρασε την παλέτα αυτή και δεν θα χρειαστείς καμία άλλη! :):)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο blog..μόλις έγινα μέλος..αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου.
    alldaybeautiful.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια σου όλα! :) Αυτές οι παλέτες με τα πολλά χρώματα είναι μια χαρά, ειδικά αν θες να δοκιμάσεις καινούρια χρώματα! Έχω και εγώ μερικές και πρέπει να αρχίσω να τις χρησιμοποιώ ξανά τώρα που μου τις θύμησες! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ!! ^_^ Δεν ξέρω αν έχουν όλες την ίδια ποιότητα αλλά αυτές οι σκιές είναι πολύ καλές! Και ναι, πιστεύω οτι είναι ωραίες για να δοκιμάζεις χρώματα και να πειραματίζεσαι! Αν και σαν τα γήινα δεν έχει...!!! :):)

      Διαγραφή
  6. Για την τιμή τους είναι μια χαρά! Μια ζωή την έχουμε μωρέ, ας πειραματιστούμε και με λίγο χρωματάκι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΔΗΛΟΥ 25 ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ W7!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ για την πληροφορία! :) :)

      Διαγραφή