Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015

14 Αγαπημένα Προιόντα του 2014! ❤

Καλημέρα κορίτσια!
Εσείς ξεστολίσατε? Εμείς ναι και πραγματικά στεναχωριέμαι! :(
Είμαι σίγουρη οτι τα Χριστούγεννα δεν θα τα χορτάσω ποτέ!
Πάμε στα δικά μας τώρα! Νομίζω δεν γίνεται να υποδεχτούμε σωστά το 2015 αν δεν αποχαιρετήσουμε όπως πρέπει το 2014! Ιδού λοιπόν τα προιόντα που ξεχώρισα εγώ τη χρονιά που μας πέρασε και γιατί...! :)


 1) Garnier BB Cream - Για λιπαρή επιδερμίδα / Light
Ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ τον Γενάρη που μας πέρασε και αναρωτιέμαι πως ζούσα τόσα χρόνια χωρίς αυτή! Μου χαρίζει τη κάλυψη που χρειάζομαι, ενυδατώνει χωρίς να βαραίνει την επιδερμίδα, κρατάει μακριά τη λιπαρότητα για ώρες και όλο το χρόνο, αλλά ιδίως το καλοκαίρι, αντικαθιστά το foundation! Την έχω ξαναγοράσει ήδη 2η φορά και σίγουρα θα υπάρξουν πολλές ακόμα!

2) Garnier Fructis Miraculous Oil / Brushing Express
Αυτό το λαδάκι είναι ίσως οτι καλύτερο έχω δοκιμάσει ποτέ... Ενώ αποφεύγω τη θερμότητα το καλοκαίρι στα μαλλιά μου, απο φθινόπωρο μέχρι άνοιξη δεν μπορώ να της αντισταθώ! Είτε χρησιμοποιήσω όμως θερμότητα είτε όχι, αυτό το λαδάκι το χρησιμοποιούσα μετά απο κάθε λούσιμο και πράγματι, τα μαλλιά στεγνώνουν πιο γρήγορα! Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό αλλά ισχύει! Βλέπω πλέον οτι τα μαλλιά μου είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση απ'ότι ήταν τις προηγούμενες χρονιές και σίγουρα του αξίζει μια θέση σε αυτό το post! :)

3) Johnson's Baby Bath / Blue
Οσες με παρακολουθείτε γνωρίζετε οτι λάτρεψα για το ντεμακιγιάζ των ματιών μου αλλά και του προσώπου μου το κλασσικό Johnson's baby shampoo! Μια φορά ετοιμαζόμουν να ξεβαφτώ και είχα ξεχάσει να πάρω μαζί μου το σαμπουάν! Μιας και βρήκα σε ένα ραφάκι δίπλα μου αυτό το αφρόλουτρο λεω "Βρε δεν το δοκιμάζω? Παιδικό είναι, σιγά τη διαφορά, το ίδιο είναι!" Κι ομως κορίτσια, είναι οτι καλύτερο έχω δοκιμάσει για τον καθαρισμό του προσώπου, το ντεμακιγιάζ των ματιών και πληροφοριακά, 2 αδιάβροχα eyeliners που έχω (gel το ένα και υγρό το άλλο) τα αφαίρεσε με λίιιγη περισσότερη προσπάθεια! Αφήνει το πρόσωπο πολύ καθαρό, ενυδατωμένο όσο πρέπει και νομίζω οτι μπορεί να μην το αλλάξω ποτέ! Σας στο συνιστώ οπωσδήποτε! Αξίζει!!! ^_^


4) Classics / Super Shine Volume Tube Lip Gloss
Οσες με παρακολουθείτε ξέρετε οτι δεν είμαι φίλη με τα κραγιόν! Ζουμερά και λαμπερά χειλάκια όμως θέλω πάντα! Ετσι λοιπόν απο την εταιρεία Classics (είναι αδερφούλα της Golden Rose αν δεν το γνωρίζετε ήδη) αγάπησα αυτά τα lip gloss! Το ροζ ανοιχτό είναι η απόχρωση 10 και η πιο καφέ/σκούρη είναι η απόχρωση 2! Τα βρίσκετε σίγουρα στο Τιτάν στο Αιγάλεω μόλις 1,20€ (απο εκεί τα αγόρασα εγώ), είναι υπερβολικά βολικά στην εφαρμογή τους μιας και έχουν πινελάκι μπροστά και όχι το κλασσικό στόμιο που δεν είναι και ότι καλύτερο, η διάρκειά τους είναι ικανοποιητικότατη και η ποσότητα τους αρκετά μεγάλη! Κλείνει πολύ καλά η συσκευασία και αυτό τα κάνει πολύ εύχρηστα και για χρήση εκτός σπιτιού! Σίγουρα θα τα προτιμήσω ξανά! :)

5) Liposan - Classic Care
Δεν χρειάζονται συστάσεις! Διαχρονική μάρκα, σταθερή αξία! Ενυδατικά προιόντα χειλιών υπάρχουν πολλά, σαν αυτό κανένα! Τυχαία το αγόρασα και νομίζω οτι δεν θα χωρίσουμε ποτέ ξανά με το κλασσικό Liposan που όλες ξέρουμε, όλες έχουμε δοκιμάσει και έχουμε αγαπήσει! :) Σαφώς και θέλω να δοκιμάσω πολλά ακόμα προιόντα για την ενυδάτωση των χειλιών μου, πιστεύω όμως οτι αυτό θα βρίσκετε πάντα μέσα στα καλλυντικά μου!


6) Essence - Long Lasting Eye Pencil
Κατά καιρούς σε έχω μιλήσει αρκετές φορές γι'αυτά τα μολυβάκια ματιών απο την Essence που πολλές ακόμα κοπέλες έχουν λατρέψει! Εχω τις αποχρώσεις 17-Tu-tu-Touquoise, 16-Coolest Chic και 09-Cool Down! Τουλάχιστον αυτά τα 3 που έχω στη κατοχή μου έχουν shimmer και ίδιως το 17 το κατευχαριστήθηκα το καλοκαίρι που δεν ήθελα πολύ μακιγιάζ στο πρόσωπό μου! Με λίγη προσπάθεια γράφουν στο εσωτερικό του ματιού και γενικά με έχουν βολέψει πολύ για ένα γρήγορο μακιγιάζ! Η διάρκειά τους είναι εξαιρετική και η χαμηλή τιμή τους είναι απλά ένα ακόμα κίνητρο για να τα δοκιμάσετε όλες! :)

7) Essence - Lash & Brow Gel Mascara
Είτε καλοκαίρι λόγω ζέστης και ιδρώτα είτε χειμώνα λόγω κρύου και αέρα η σταθεροποίηση των "φτιαγμένων" φρυδιών είναι απαραίτητη! Αυτό το gel με έσωσε γιατί πειθαρχεί απόλυτα τα δικά μου φρύδια και αν δεν το αφαιρέσω εγώ με νερό και σαπούνι δεν πάει πουθενά! Με πρώτη ευκαιρία θα πάρω 1-2 να υπάρχουν back up γιατί δυστυχώς δεν το βρίσκω σε όλα τα Hondos Center! Δεν τα έχω δοκιμάσει νομίζω ποτέ στις βλεφαρίδες γιατί έχω την εντύπωση οτι δεν θα κάνει κάτι... Για τα φρύδια το αγόρασα και για τα φρύδια θα συνεχίσω να το αγοράζω! :)

8) Essence - Eyebrow Designer / 02 Brown
Ισως να είναι το άλλο μου μισό απο το Πάσχα που ξεκίνησα να γεμίζω τα φρύδια μου και πραγματικά αναρωτιέμαι γιατί δεν το έκανα τόσα χρόνια! Γράφει πανεύκολα, είναι το ιδανικότερο χρώμα για τα δικά μου φρύδια, έχει τέλεια διάρκεια και με το gel που σας έδειξα ακριβώς απο πάνω μπορώ να πω οτι το αποτέλεσμα είναι αυτό που πάντα ήθελα! Στα φρύδια μου γεμίζω απλά τα κενά και προσπαθώ να τα κάνω να δείχνουν πιο "αρμονικά γεμάτα"... Δεν ξέρω τι αποτέλεσμα μπορεί να δώσει σε κάποια κοπέλα που πιθανόν να θέλει να ζωγραφίζει τα φρύδια της απο το μηδέν πάντως αν το θέλετε για τη χρήση που το θέλω εγώ απλά αγοράστε το! Back up υπάρχει ήδη! :)


9) MakeUp Academy - Undress me too
Η Λάουρα να μην σας δείξει παλετίτσα δεν γίνεται! :Ρ Ο λόγος που επέλεξα να σας δείξω αυτή και όχι κάποια άλλη είναι γιατί πολλές φορές με εξυπηρετούσε απίστευτα λόγω των αποχρώσεων που έχει! Χρησιμοποιώντας τα 2 ανοιχτά μπεζ χρωματάκια σε όλο το βλέφαρο, το καφέ/taupe ματ (πάνω σειρά το 2ο απο δεξιά) στην κόγχη και το μαύρο στην εξωτερική γωνίτσα είχα ένα υπέροχο φυσικό μακιγιάζ σε λιγότερο απο 5 λεπτά! Μόνο λοιπόν για το γεγονός οτι σε ελάχιστο χρόνο μου χάριζε το αποτέλεσμα που ήθελα νομίζω οτι της αξίζει μια θέση στα αγαπημένα του 2014 και ας την έχω στα χέρια μου λίγους μήνες! :)

10) 10 Blush Palette from SammyDress
Τελευταία σας έχω ψιλοζαλίσει με αυτή τη παλέτα με τα 10 ρουζ απο το SammyDress! Γενικότερα θα έλεγα οτι το 2014 ήταν η χρονιά των ρουζ! Οσο ρουζ φόρεσα το 2014 δεν είχα φορέσει όσα χρόνια βάφομαι! Η παλέτα αυτή σου δίνει πολλές επιλογές, χρώματα είτε ματ είτε shimmery καθώς και 2 αποχρώσεις ιδανικές για highlighters! Η απόδοση τους είναι εξαιρετική και η διάρκεια τους είναι ικανοποιητικότατη! Σίγουρα ήταν το προιόν που ίσως και να ήταν ο μεγαλύτερος έρωτας για τη χρονιά που πέρασε! :)


11)  Sedona Lace - 904 Pencil Brush
Τη πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα κατάλαβα για ποιό λόγο δεν με είχε βολέψει απόλυτα κανένα άλλο πινέλο για να σχηματίζω τη γωνία του ματιού μου αλλά και την κόγχη! Γιατί? Γιατί κανένα άλλο πινέλο δεν είναι τόσο ιδανικό για αυτή τη χρήση όσο αυτό! Οι τριχούλες του είναι όσο σφιχτές και μαλακές πρέπει για να πιάνουν τη σωστή ποσότητα σκιάς και σε βοηθάει να την απλώσεις στα μάτια σου ονειρεμένα! Σε λίγο καιρό θα σας κάνω αναλυτικό review για κάποια πινέλα που έλαβα απο τη Sedona Lace αλλά μεταξύ μας, αυτό νομίζω είναι το καλύτερο απ'όλα! ^_^

12) Flat Top Brush - 11pcs Brush Set from Amazon
Το πινέλο που (σχεδόν κυριολεκτικά) έλιωσε απο την συνεχή χρήση είναι το flat πινέλο απο το σετ που σας είχα δείξει παλιότερα σε ένα haul απο το amazon! Είναι οτι πιο τέλειο για την εφαρμογή BB cream ή και foundation... Απο τον Μάρτιο ίσως υπήρξαν 3-4 φορές που να άπλωσα τη βάση μου χρησιμοποιώντας κάποιο άλλο πινέλο! Το έχω ξετινάξει βέβαια και έχει αρχίσει να μαδάει αρκετά και φταίω εγώ γι'αυτό γιατί δεν ήμουν πάντα όσο προσεκτική έπρεπε άρα thumbs up για το πινέλο αυτό και σίγουρα θα το αγόρασω ξανά μόλις μου ξεμαλλιαστεί τελείως! :)


13) Nivea - Creme Care / Κρεμώδες Shower
Κι όμως αυτό το αφρόλουτρο με ξετρέλανε! Δεν ξέρω αν φταίει η ακαταμάχητη, κλασσική μυρωδιά Nivea που έχει και παραμένει ελαφρώς στο δέρμα ή το οτι είναι απίστευτα ενυδατικό! Ξέρω σίγουρα όμως οτι μια πολύ μικρή ποσότητα στο σφουγγάρι μετέτρεπε τη διαδικασία του μπάνιου μου σε μια σκέτη απόλαυση! Εχω πολλά αποθέματα απο αφρόλουτρα πάντως αυτό σίγουρα θα το αγοράσω κάποια στιγμή και λογικά στα 750ml που σχεδόν πάντα είναι και σε προσφορά 1+1 δώρο! :)

Και τέλος...

14) Λαστιχάκια μαλλιών απο τα Jumbo
Δεν σας δείχνω συχνά αξεσουάρ για τα μαλλιά γιατί δεν χρησιμοποιώ κάτι το ιδιαίτερο! Απο το τέλος Μαίου όμως που σταματάω σχεδόν τελείως κάθε είδους θερμότητα στα μαλλιά χρησιμοποίησα σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό αυτά τα μικρούτσικα λαστιχάκια (σιλικόνης πρέπει να είναι) απο τα Jumbo! Ολο το καλοκαίρι μετά το λούσιμο έπιανα τα μαλλιά μου μια γαλλική πλεξούδα στο πλάι και τέρμα! Ακόμα και την περασμένη εβδομάδα που δεν είχα όρεξη για ισιωτικη ή τοστιέρα και πάλι μου έλυσαν το πρόβλημα! Δεν είναι σε καμία περίπτωση λαστιχάκια για να πιάσετε κότσο το μαλλί αλλά μόνο για να δένετε πλεξούδες/κοτσιδάκια! Δεν μπερδεύονται στα μαλλιά, δεν φαίνονται έντονα και άσχημα όπως τα κλασσικά λαστιχάκια μαλλιών και το κάθε ένα διαρκεί περίπου 2 μέρες αναλόγως πόσο σφιχτά θα το πιάσετε στο μαλλί! Κοστίζουν μόνο 1€ και νομίζω οτι θα τα έχω για πολλά χρόνια ακόμα!

Και έτσι για το καλό, θα σας πω και τα 3 αγαπημένα μου τραγούδια για το 2014!

Μιχάλης Χατζηγιάννης - Μέσα Σου Βρίσκομαι
Είναι απο τα τραγούδια που ενώ δεν με ξετρελαίνουν οι στίχοι του τρελαίνομαι για τη μουσική του! Είχα τη τύχη να τον ακούσω για 2η φορά live τον Αύγουστο και αυτό το τραγούδι λίγο -πολύ στιγμάτισε τις διακοπές μου...!!! :)

Indila - Dernière Danse
Είναι το τραγούδι που σε κάνει να ξεσκονίζεις τα Γαλλικά που έκανες πριν 15 χρόνια! Η μελωδία του είναι απο τις λίγες νομίζω, μπορείς να το ακούς όλη μέρα και είναι απο τα τραγούδια που δεν το βαριέσαι ποτέ! :)

Miley Cyrus - Wrecking Ball
Υπέροχη φωνή, τέλειοι στίχοι και καταπληκτική ερμηνεία! ^_^

Αυτά λοιπόν κορίτσια ήταν τα δικά μου αγαπημένα για το 2014!
Θα χαρω πολύ να μου πείτε και τα δικά σας αγαπημένα ή έστω το ένα και μοναδικό προιόν που εσείς ξεχωρίσατε!

Θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

14 σχόλια:

  1. Πρέπει να δοκιμάσω το αφρόλουτρο Johnsons για ντεμακιγιάζ στο είπα!!
    Το λαδάκι της Garnier το έχω,αλλά το απλό!κάποια φάση όταν μου τελειώσει και η 3η συσκευασία(χαχα) θα το δοκιμάσω και αυτό!
    Και η bb της Garnier είναι στο νεσεσέρ σχεδόν πάντα!
    Η παλετίτσα MUA είναι αγαπημένη μου επίσης!!(και η 2 που έχω γενικά) :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να το δοκιμάσεις αλλά δεν το έχεις κάνει ακόμα, εεε?? Ντροπή σου!! :Ρ Δοκίμασε το να δεις που θα σε βολέψει περισσότερο απο το σαμπουάν!! :) Και η ΒΒ πόσο τέλεια είναι!! ^_^ Φιλιάααα!!!

      Διαγραφή
  2. μόνο το αφρόλουτρο της nivea έχω δοκιμάσει και το έχω λατρέψει. Την ββ δεν την έχω δοκιμάσει. Την έχει η αδερφή μου και όταν την έβαλα παρατήρησα ότι δίνει αυτό το πολύ ματ και χαλάστηκα κάπου. Είμαι μεν λιπαρή αλλά έχω και ξηρά σημεία και τα τόνισε πιο πολύ. Οπότε μένω στη cc της bioten και έχω βρει την υγειά μου :Ρ χαχα! Φιλιά και καλή χρονιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αφρόλουτρο είναι απόλαυση πραγματικά!! Η ΒΒ σε μένα έχει ταιριάξει απόλυτα, ιδίως πάνω απο ενυδατική κάθεται απίστευτα! Την CC δεν την έχω δοκιμάσει γιατί νομίζω οτι θα μου είναι αρκετά λιπαρή αλλά ίσως το τολμήσω κάποια στιγμή! :) Καλή χρονιά κοριτσάκι μου!! ^_^ Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  3. τι τέλειο αυτό το πινελάκι...έχω και γω ενα παρόμοιο και με εχει βολέψει απιστευτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίστευτα βολικό!! Πραγματικά μου έλυσε τα χέρια! ^_^

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραία αγαπημένα!!
    liposan είναι σταθερή αξία στην ενυδάτωση των χειλιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώω!! :) Οντως το liposan είναι σταθερή αξία! :):)

      Διαγραφή
  5. Αυτά τα μηχανικά μολύβια από essence είναι καταπληκτικά, έχω λιώσει το καφέ! Αχ την παλετούλα από MUA τη θέλω, αλλά κρατιέμαι! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην κρατιέσαι καθόλου!!! Αξίζει τρελά αυτή η παλέτα!!! :) Θέλω να δοκιμάσω και το καφέ αλλά και το μαύρο!! Φαντάσου πριν κανένα 2ωρο αυτό ακριβώς συζητούσα με μια φίλη μου, οτι θέλω να πάρω κι άλλα μολύβια απο αυτά!!! :)

      Διαγραφή
  6. Άπαπα κοίτα δω που με προτρέπει ξεδιάντροπα να πάρω την παλέτα! Χαχαχαχα! Το μαύρο δεν το έχω πάρει ακόμα, γιατί έχω πολλά μαύρα μολύβια, αλλά το καφέ το έχω λατρέψει! Θέλω να πάρω και κανένα έντονο χρωματάκι, όπως τα μπλε στη φωτογραφία σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έχω αρκετά μαύρα αλλά είναι πολύ καλά και σταθερά αυτα και θέλω τρελά να δω μήπως και αυτό το μαύρο δεν μουτζουρώνει μετά απο 1-2 ώρες!! :) Και βέβαια να την πάρεις!!! ^_^ Χαχαχαχαχα!!! Είμαι το τελευταίο άτομο που θα σου έλεγε ποτέ "Μην πάρεις παλέτες!" :Ρ

      Διαγραφή