Κυριακή, 7 Δεκεμβρίου 2014

Αγαπημένα Νοεμβρίου! ❊

Καλησπέρα κορίτσια!
Τί κάνετε? Πως τα περνάτε?
Ανάμεσα στο στρώσιμο των χαλιών και στο στόλισμα του σπιτιού κατάφερα να ξεκλέψω λίγο χρόνο και να σας δείξω τα αγαπημένα Νοεμβρίου! :)
Για άλλη μια φορά χρησιμοποιήσα πολύ συγκεκριμένα προιόντα και όπως μπορείτε να δείτε έδωσα αρκετή σημασία στην ενυδάτωση των χειλιών μου αλλά και στα ρουζάκια που όπως πολλές μπορεί να γνωρίζετε, τα λατρεύω! :)
Για το ρουζ της Essence 30- Secret~it Girl σας έχω μιλήσει αρκετές φορές και είναι ίσως το πιο αγαπημένο μου ρουζ! Δυστυχώς η Essence τελευταία μου δίνει αρκετούς λόγους να την "αντιπαθήσω" και ένας απ'αυτούς είναι οτι απο όλα της τα ρουζάκια αποφάσισε να καταργήσει το συγκεκριμένο... Πολύ πιθανόν να προμηθευτώ 1-2 όσο τα βρίσκω ακόμα στο City Aroma γιατί πραγματικά δεν θέλω να μου τελειώσει και να το αποχαιρετίσω οριστικά! Το οτι έχει φτάσει πάτο και έχει σπάσει και το καπάκι για μένα είναι ενδείξεις μεγάλης αγάπης!

Την παλέτα απο το Sammydress με τα 10 ρουζ την έχω αγαπήσει υπερβολικά και για την ποιότητα της αλλά και για την ποικιλία αποχρώσεων που έχει! Σας έχω κανει αναλυτικό post εδώ άρα δεν θα σας πω άλλα τώρα!

Η παλέτα Undressed της MUA μου είχε λύσει τα χέρια αυτό το μήνα γιατί μπορεί άνετα να σου χαρίσει ένα καθημερινό αλλά και ένα βραδυνό μακιγιάζ χωρίς να χρειάζεται να αλλάξετε 2-3 παλετες! Είναι super, το έχουμε ξαναπεί!!:)

Μιας και κατά ένα περίεργο λόγο τα χέρια μου το τελευταίο διάστημα "τραβάνε" πολύ μετά απο κάθε πλύσιμο, μου είναι αδύνατο να μην χρησιμοποιώ καθημερινά μια κρέμα χεριών! Τη συγκεκριμένη την είχα λάβει απο το My Pharmacity μετά απο ένα διαγωνισμό στον οποίο είχα κερδίσει και μπορείτε να τη βρείτε εδώ! :) Δεν είναι η πιο ενυδατική κρέμα που μπορείτε να βρείτε αλλά αν δεν έχετε μεγάλο πρόβλημα ξηρότητας πιστεύω οτι θα σας ικανοποιήσει πλήρως ιδίως για χρήση μέσα στο σπίτι!

Οσον αφορά την ενυδάτωση των χειλιών μου μπορώ να πω οτι τα lip balms απο την Care (ΑΒ Βασιλόπουλος) και Mellor & Russell με ικανοποίησαν πλήρως! Ιδίως αν τοποθετηθούνε σε πεντακάθαρα χείλη το αποτέλεσμα τους είναι εξαιρετικό! Της Mellor & Russell συγκεκριμένα το έχω στη τσάντα μου και το προιόν έχει φτάσει ήδη στη μέση! Σας τα συστήνω και τα 2 ανεπιφύλακτα! :)
Τέλος, η mascara Maximum Volume της Essence με βόλεψε πάρα πολύ γιατί όπως βλέπετε έχει ένα πολύ βολικό βουρτσάκι που βοηθάει να  πιάσετε ακόμα και τις πιο μικρές βλεφαρίδες αλλά και τις κάτω βλεφαρίδες πανεύκολα και κάτι πολύ βασικό είναι οτι δεν μουτζουρώνει! Με τις περισσότερες mascara θα δω μουτζουρίτσες μετά απο 2-3 ώρες, με τη συγκεκριμένη ποτέ! :) Κάτι που με στεναχώρεσε κάπως είναι οτι παρόλο που την έχω περίπου 1 μήνα στα χέρια μου έχει αρχίσει να ψιλοστεγνώνει... Θα δω πως θα καταλήξει το όλο θεματάκι και την ολοκληρωμένη γνώμη μου θα σας την πω σε λίγο καιρό!

Αυτα ήταν λοιπόν τα δικά μου αγαπημένα για τον μήνα που μας πέρασε και θα χαρώ πολύ να ακούσω και τα δικά σας αγαπημένα! :)

Θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

12 σχόλια:

  1. πολυ ομορφα τα αγαπημενα σου κοριτσακι γλυκουτσικο!!!! η παλετα mua τελεια!!!!
    with love http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!! :) Ναι, οτι έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα απο MUA είναι τέλειο! ^_^

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφο post με υπέροχα πραγματάκια!
    λατρεμένη η παλέτα της MUA!
    πολλά φιλιά!
    http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά, σ'ευχαριστώ πολύ! :) :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Ολα όμορφα ειδικά η παλέτα undressed!
    :*
    Www.fmagazino.blospot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα τα αγαπημένα σου!
    Το ρουζακι της Essence το έχω και εγώ αλλά δεν το πολυφοράω γιατί νομίζω οτι δεν μου πάει επειδή πορτοκαλίζει αρκετά!
    Έβγαλαν τώρα και ενα καταπληκτικό κοκκινωπό ,άκρως χειμωνιάτικο που έχει και κάτι ιριδισμούς άστα να πάνε!
    Θα το ανεβάσω σε haul να το δεις!
    Δεν έχω δοκιμάσεει τίποτα από MUA αλλά αυτή η παλετίτσα μ 'αρέσει μιας και είναι dupe για την naked!
    φιλιά! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρουζάκι της Essence νομίζω οτι για μένα είναι το καλύτερο απ'όλα! Βρήκανε απόχρωση να καταργήσουν κι αυτοί οι άνθρωποι...!!! :( Και απο MUA προτείνω όλες να δοκιμάσουμε τα πάντα! Εχω λυσσάξει τελευταία να αγοράσω πούδρες και ρουζ!! ^_^ Αντε, ανέβασε μας haul να δούμε τα ψώνια σου! Φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  5. Θέλω οπωσδήποτε να αγοράσω κάτι από την MUA...όλες λέτε τα καλύτερα :)
    Ειδικά οι παλέττες πρέπει να είναι σούπερ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίστευτες! :) Θέλω πολύ να δοκιμάσω τις πούδρες της, τα bronzers αλλά και τα ρουζ! Εχω δοκιμάσει και 2 lip gloss και μ'άρεσαν πολύ και γενικότερα πιστεύω οτι ιδίως για την τιμή της έχει τέλεια προιόντα! :) Καλές γιορτές! Φιλιά!!

      Διαγραφή