Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2014

Liposan - Lip Butter / Vanilla & Macadamia

Καλησπέρα κορίτσια! :)
Δεν είναι τρομερό που πρέπει να αρρωστήσεις για να μην μπορείς να κάνεις τις δουλειές που έχεις αλλά και να καταφέρεις να ξεκουραστείς? Οσο περιμένω να δω αν θα καταφέρω να κλείσω 24ωρο χωρίς πυρετό λοιπόν, βρήκα την ευκαιρία να σας ετοιμάσω ένα post για ένα προιόν που δεν με ενθουσίασε...
Ο λόγος για το lip butter απο την Liposan!
Το είχα αγοράσει πριν κανένα 6μηνο απο το Hondos Center της Ερμού στα 2,99 και απο τη πρώτη στιγμή είχα ξετρελαθεί με την μυρωδιά του! Η βανίλια είναι η πιο αγαπημένη μου μυρωδιά και σε συνδιασμό με τη μυρωδιά απο macadamia απλά το αποτέλεσμα απογειώνεται! :) Η συσκευασία του είναι κομψή και όμορφη, κλείνει αρκετά καλά αν και σίγουρα την ασφάλεια που έχει το βιδωτό καπάκι δεν την φτάνει.
Η ποσότητα του, όπως μπορείτε να δείτε, είναι στα 19ml που είναι πολύ καλή αν σκεφτεί κανείς οτι τα lip balms σε μορφή stick είναι στα 5-6ml το πολύ... Νομίζω λοιπόν οτι τα καλά λόγια για αυτό το προιόν τελειώνουν κάπου εδώ...
Εχω αναφέρει ξανά οτι δεν μου αρέσει να βάζω το δάχτυλο μέσα σε ένα ενυδατικό χειλιών για να το εφαρμόσω στα χείλη, το θεωρώ  ανθυγιεινό και κάπως αντιαισθητικό! Θα μου πεις "Κοπελιά το ήξερες οτι έτσι χρησιμοποιείται..." και όντως το ήξερα... Προφανώς η τόση διαφήμιση και ο ντόρος που είχε γίνει για το προιόν αυτό με έκανε να ξεπεράσω το "κόλλημα" μου στιγμιαία και να το αγοράσω... Παραβλέπω λοιπόν το θέμα εφαρμογής και προχωράω στην ενυδάτωση που προσφέρει... Είναι τόσο μέτρια που πιο μέτρια δεν έχει! Δεν ξέρω αν όντως δεν είναι καλό σαν προιόν ή αν δεν κατάφερε να ενυδατώσει τα δικά μου χείλη... Αλλά βρε κορίτσια τα δικά μου χείλη εδώ και χρόνια είναι ενυδατωμένα όλο το 24ωρο... Δεν έχουν πλέον τις "απαιτήσεις" που είχανε παλιότερα μιας και τα περιποιούμαι υπερβολικά... Κι όμως αυτό το lip butter θεωρώ οτι προσφέρει πολύ μέτρια ενυδάτωση, υπερβολικά μέτρια διάρκεια και είναι και πολύ "σφιχτή" η σύστασή του... Πρέπει να περάσεις δηλαδή το δάχτυλο σου 3-4 φορές πάνω απο το προιόν και ίσως χρειαστείς λίγη ακόμα ποσότητα για να καλύψεις ολόκληρη την επιφάνεια των χειλιών σου! Επίσης θεωρώ οτι δεν κάθεται καθόλου καλά πάνω στα χείλη... Μου δίνει την εντύπωση οτι ξεφεύγει απο τη γραμμή των χειλιών καθώς επίσης δεν αφήνει βελούδινη αίσθηση πάνω στα χείλη...
Θεωρώ απλά οτι το προιόν αυτό ήταν μια μεγάλη αποτυχία/απογοήτευση για μένα και σίγουρα δεν είναι κάτι που αντιπροσωπεύει την Liposan μιας και το Liposan - Classic Care είναι ίσως το καλύτερο ενυδατικό χειλιών που έχω δοκιμάσει ποτέ! Ισως στο lip butter αυτό να δόθηκε περισσότερη προσοχή στη συσκευασία και όχι τόσο στο προιόν... Η μπορεί στη τελική απλά να μην ταίριαξε στα δικά μου χείλη!! :) Δεν θα το αγόραζα ξανά αλλά σίγουρα κιόλας δεν θα το πετάξω! Θα το χρησιμοποιώ όπως μπορώ και απλά δεν θα σκεφτώ ξανά να το αποκτήσω...

Θα ήθελα πραγματικά να ακούσω και τη δική σας γνώμη αν το έχετε δοκιμάσει και αν σας άφησε ικανοποιημένες ή όχι!

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

20 σχόλια:

  1. Εμένα μου έχουν ταιριάξει αυτά τα lip butter...τα αγαπώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ταίριαζαν και σε μένα γιατί μοσχομυρίζουν αλλά δυστυχώς... :(

      Διαγραφή
  2. εγώ δεν το έχω δοκιμάσει καν αυτό αν και φαίνεται όντως δελεαστικό!
    έχω αρκετά σε τέτοια μορφή όμως και κάνουν μόνο για το σπίτι (λόγω συσκευασίας)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ επειδή φαινόταν δελεαστικό το πήρα αλλά δυστυχώς δεν το ευχαριστήθηκα καθόλου! :(

      Διαγραφή
  3. Ωχ, και το έχω και στις 2 γεύσεις!! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έχεις δει πως είμαι με τα lip balms εγώ, υστερική όσο δεν πάει! Δοκίμασε τα και εσύ, μπορεί να σου κάτσουν καλύτερα, ποιος ξέρει? :)

      Διαγραφή
  4. εμενα μου αρεσε αλλα δεν εχω ιδιαιτερο προβλημα με ξηρα χειλη..για την ακριβεια εχω φουλ ενυδατωμενα χειλη..παντως οφειλω να ομολογησω οτι δεν δινει την ενυδατωση που προσφερει το αγαπημενο μου Lip balm με προπολη απο την απιβιτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα είναι ξηρά μέχρι αηδίας αν δεν τα ενυδατώνω καθημερινά! Τί να πω, υποτίθεται κιόλας οτι τα lip butters είναι super ενυδατικά... Θέλω να το δοκιμάσω αυτό το lip balm απο apivita, έχω ακούσει τα καλύτερα!!

      Διαγραφή
  5. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά αυτές οι συσκευασίες μου αρέσουν πολύ και μάλλον θα υποκύψω στην αγορά του! Περαστικά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως οι συσκευασίες είναι πολύ όμορφες! Σ'ευχαριστώωωωωωω!! ♥

      Διαγραφή
  6. Το συγκεκριμενο το βλεπω συνεχεια αλλα δεν το εχω παρει ακομα και μαλλον μετα το ριβιου σου δεν νομιζω να το παρω και ποτε..
    Ετσι οπως το βλεπω στη συσκευασια δεν μου γεμιζει το ματι, σαν κερακι φαινεται οποτε λογικο να μην κανει ενυδατωση..
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πιο πολλά reviews που είχα διαβάσει ήταν θετικά πάντως και γι'αυτό το αγόρασα! Ισως εγώ είμαι πολύ "μίζερη" με τα ενυδατικά προιόντα χειλιών, δεν ξέρω! Δέχομαι πάντως οτι σε άλλες κοπέλες έχει δουλέψει καλά! :) Φιλιάαα!!

      Διαγραφή
    2. Η αληθεια ειναι οτι οσα σχολια ακουγονται είναι θετικα
      Μη το λες ο καθενας εχει τις δικες του αναγκες και ειναι λογικο κατι που να αρεσει στους αλλους να μην αρεσει και σε εσενα!
      Εγω παλια ειχα δοκιμασει ενα lip balm με αλοη το οποιο εδινε φοβερη ενυδατωση αλλα δυστυχως δεν το ξανα βρηκα και απο τοτε ειμαι στην αναζητηση του τελειου ενυδατικου χειλιων :P

      Διαγραφή
    3. Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο haul που ανέβασα αρχές Οκτωβρίου! Εδειξα ένα lip balm απο Liposan το Classic Care (το συστήνω 100%), ένα σετ με 3 lip balms απο Mellor & Russel και ένα σετ με 2 lip balms απο ΑΒ! Είναι όλα εξαιρετικά!!! :) Θέλω πολύ να δοκιμάσω απο Liposan αυτό με μέλι και γάλα αλλά και αυτό με ελιά και λεμόνι! Σίγουρα όμως και της Apivita με πρόπολη!

      Διαγραφή
  7. το έχω πάρει κ εγώ εδώ και καιρό, αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις και να μας πεις και τη δική σου γνώμη!! :):)

      Διαγραφή
  8. Εγω το εχω παρει. Εδω και καιρο μαλιστα. Το βαζω περισσοτερο για την μυρωδια παρα για την "ενυδατωση" που μου κανει. Το βαζω πριν το κραγιον (επειδη μου τελειωσε το καλο που ειχα) αλλα και παλι δεν κανει τιποτα. Απλα μυριζει ομορφα. Και αυτο που φευγει απο την γραμμη των χειλιων συμφωνω. Και μην φιλησετε ποτε κανεναν με αυτο. Θα αηδιασετε και εσεις και αυτος. Ενα καλο που ειχα παρει που ακομα κ οταν ημουν αρρωστη αλλα και επισης σε καθημερινη βαση εκανε πολυ καλο στα χειλια. Δεν θυμαμαι πως λεγετε αλλα το βρισκετε στα φαρμακεια. Εχει μπροστα την σημαια της Νορβηγιας νομιζω. Ειναι ασπρο και καπου εχει κοκκινο με ασπρο σταυρο μεσα. Αν βρω πως λεγεται θα σας το πω. Αλλα θα ηταν πολυ καλο αν το βρισκατε!Ρωτηστε στο φαρμακειο και θα σας βοηθησουν να το βρειτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω οτι μιλάς για το lip balm της Neutrogena! Και ναι, αν λες γι'αυτό το είχα δοκιμάσει παλιότερα και ήταν πολύ καλό! Δεν ξετρελάθηκα, αλλά σίγουρα δεν απογοητεύτηκα! :) Φιλιά και καλές γιορτές!! :):)

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα!
    Και να το αγορασα και εγώ και κατόπιν έψαξα reviews για αυτο το προιον. Εγώ το αγόρασα για τη συσκευασία του. Μου άρεσε πολύ. Η μυρωδιά τέλεια. Κατα τ'αλλα η ενυδάτωση που προσφέρει δεν ειναι τίποτα το ιδιαίτερο. Δε νομίζω να το ξανααγοράσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ! Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου! :)

      Διαγραφή