Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

Αγαπημένα Οκτωβρίου! :)

Καλημέρα σε όλους!
Τί κάνετε? Πως τα περνάτε? Λέω να περάσω άμεσα στο θέμα του post και να μην αρχίσω απο τώρα να σας λέω πόοοοσο χαρούμενη νιώθω που τα Χριστούγεννα πλησιάζουν!!! ^_^ Σήμερα θα σας δείξω τα αγαπημένα Οκτωβρίου που, όπως πάντα δεν είναι πολλά, αλλά ήταν πολύ αγαπημένα! :)
Δεν παρέλειψα να χρησιμοποιήσω το Miraculous Oil της Garnier μετά απο κάθε λούσιμο ακόμα και αν δεν ακολουθούσε πιστολάκι ή κάποια άλλη συσκευή θερμότητας... Βοηθάει τρομερά να μην φριζάρει το μαλλί, τουλάχιστον το δικό μου, όντως βοηθάει να στεγνώσει πολύ πιο γρήγορα (ειλικρινά αναρωτιέμαι πώς γίνεται αυτό) και γενικά θεωρώ οτι είναι το καλύτερο λαδάκι για τα μαλλιά που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα! 
Τα χρώματα της παλέτας απο την Active Cosmetics τα θεωρώ τα ιδανικότερα για το φθινόπωρο και τον Οκτώβριο δεν της αντιστάθηκα καθόλου! Εχουν πολύ καλή διάρκεια (πάντα χρησιμοποιώ βάση γιατί έχω πολύ λιπαρά βλέφαρα), ικανοποιητικότατη απόδοση και αυτή η παλέτα απο μόνη της σου χαρίζει ένα ολοκληρωμένο μακιγιάζ ματιών αλλά και προσώπου! Σας την προτείνω! :)

Επίσης, το τζελ για τα φρύδια σε συνδιασμό με το μολυβάκι για τα φρύδια απο την Essence (02 Brown) για ακόμα μία φορά τα αγάπησα! Μου είναι αδύνατο πλέον να κάνω μακιγιάζ, απο το πιο απλό μέχρι το πιο ιδιαίτερο, χωρίς να έχω γεμίσει / σταθεροποιήσει τα φρύδια μου! Νομίζω πως θα τα αγοράζω για όσα χρόνια τα βρίσκω! :)

Οσες με παρακολουθείτε ή με γνωρίζετε απο κοντά ξέρετε οτι δεν συμπαθώ τα κραγιόν... Ηθελα όμως να δοκιμάσω πιο εντατικά το κραγιόν την Golden Rose απο την σειρά 2000 στην απόχρωση 104 (γιατί έχω να σας ετοιμάσω ένα review για 3 προιόντα απο την Golden Rose) και κατέληξε αγαπημένο! Δεν έχει τρομερή διάρκεια γιατί είναι ενυδατικό αλλά συνδιάζετε πολύ εύκολα με όλα πιστεύω τα μακιγιάζ, και αυτό το μήνα πραγματικά το ευχαριστηθήκα! :)
(Ελαφριά swatches απο τις σκιές που χρησιμοποίησα περισσότερο, μολυβι Essence, κραγιόν Golden Rose - 2000 / 104 )

Αυτά τα προιόντα ξεχώρισα το μήνα που μας πέρασε! Θα χαρώ πολύ να μάθω και τα δικά σας αγαπημένα και τη γνώμη σας για αυτά που σας έδειξα αν τα έχετε χρησιμοποιήσει και εσείς!

Σκέφτομαι να σας δείχνω κάποιες εβδομαδιαίες επιλογές αντί για μηνιαία αγαπημένα! Πολλές φορές χρησιμοποιώ ένα προιόν για λίγες μέρες... Δεν καταλήγει αγαπημένο του μήνα για να του αξίζει μια αναφορά σ'αυτό το post αλλά σε ένα post με τα προιόντα της εβδομάδας θα είχε μια σίγουρη θέση...
Θα σας ενδιέφερε? Πείτε μου τη γνώμη σας! :)

Θα τα πούμε σύντομα στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

19 σχόλια:

  1. Ο. Τι κι αν γράψεις εγώ θα το διαβασωωω!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μόνη απάντηση που δεν περίμενα να πάρω και η καλύτερη που θα μπορούσαν να μου δώσουν!!! :) Σ'ευχαριστώωωωωω!!! ♥

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένο και δικό μου το λαδάκι της garnier... (και γω αναρωτιέμαι πως τα καταφέρνει κ στεγνώνει πιο γρήγορα τα μαλλιά μου! its magic?! ) το χρωματάκι από το κραγιόν είναι πολύ γλυκό.. για κάθε μέρα.. ότι πρέπει!
    Θα χαρώ να τα πούμε και στο δικό μου blog..
    Καλή συνέχεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maybe it's magic!!! :):) Ειναι όντως τέλειο και το λαδάκι αλλά και το κραγιονάκι για κάθε μέρα!! Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Το λαδάκι fructis δεν το έχω δοκιμάσει μάλλον θα γίνει το επόμενο προϊόν προς δοκιμή αφού τελειώσω το extraordinaryoil Elvive που χρησιμοποιώ αυτή την εποχή. Το χειμώνα ειδικά έχω φοβερό πρόβλημα με φριζάρισμα και το λαδάκι για τα μαλλιά με έχει σώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συστήνω ανεπιφύλακτα, θεωρώ οτι είναι το καλύτερο λαδάκι απ'όσα έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα! :):)

      Διαγραφή
  4. καλα που μου θυμισες το Brow gel..εχω καιρο παραπεταμενο το καημενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το χρησιμοποιήσεις γιατί είναι πολύ καλό! :)

      Διαγραφή
  5. το gel της essence το έχω παρει και εγω 3-4 φορές μου αρέσει πολυ καλο μήνα αν και έχουμε 10/11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι πάρα πολύ καλό!! :) Καλό μήνα Νίνα μου! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου!
    Το κραγιόν της GR το αγαπώ, είναι τέλειο για κάθε μέρα!
    Το μολυβάκι απο Essence το είχα δοκιμάσει και εγώ αλλά μετά από λίγο καιρό μου ξεράθηκε και δεν έγραφε καθόλου :/
    Πριν λίγες μέρες έφτιαξα και εγώ μπλογκ και θα χαιρόμουν πολύ αν του έριχνες μια ματιά και μου έλεγες τη γνώμη σου!
    Φιλιά πολλά!
    Έλενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα!! Κρίμα το μολυβάκι!! :) Εγώ το έχω απο το Πάσχα και είναι μια χαρά! :) Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!! Φιλιά!! :):)

      Διαγραφή