Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

Review: i-beauty.gr

Καλησπέρα κορίτσια!
Να'μαι πάλι με ένα review post για κάποια προιόντα που έχω στα χέρια μου απο τα μέσα καλοκαιριού και τα δοκιμάζω για να σας πω τη γνώμη μου! Τα προιόντα αυτά είχε τη καλοσύνη να μου τα στείλει το ηλεκτρονικό κατάστημα i-beauty.gr και πάμε να τα δούμε αναλυτικά! :)
Χάρηκα πολύ με τα προιόντα που περιείχε το δεματάκι γιατί για πρώτη φορά θα δοκίμαζα Elixir που δεν είχα δοκιμάσει ξανά!
Το πρώτο προιόν που με ενθουσίασε με τη πρώτη ματιά ήταν η mascara Extravagant της Elixir! Υπόσχεται διάρκεια 16 ώρες και είναι χωρίς parabens! Δυστυχώς όμως ο ενθουσιασμός παρέμεινε στην όμορφη συσκευασία και στο υπέροχο τρίχινο και πυκνό βουρτσάκι... Ακόμα και αν έβαζα μαύρο νεράκι στις βλεφαρίδες λογικά το ίδιο αποτέλεσμα θα είχα! Πάντα τις γυρίζω με ψαλιδάκι (γενικά είναι υπάκουες οι βλεφαρίδες μου, σπανίως να με απογοητεύσει μια  mascara) αλλά μόλις 30-40 λεπτά μετά την εφαρμογή (σίγουρα 3-4 στρώσεις για να φανεί κάτι) οι βλεφαρίδες μου επανέρχοταν στην αρχική τους κατάσταση και το προιόν εξαφανιζόταν αφήνοντας υπολείμματα κάτω απο τα μάτια... Δεν ξέρω για ποιο λόγο δεν μου ταίριαξε καθόλου μα καθόλου αυτή η mascara αλλά για τα 6€ που κοστίζει και για το αποτέλεσμα που μου δίνει θεωρώ οτι δεν αξίζει, δυστυχώς! Επίσης, την είχα πάρει μαζί μου στις διακοπές και δεν την είχα χρησιμοποιήσει καθόλου... 2 μέρες πριν γυρίσω Αθήνα είπα να της δώσω άλλη μια ευκαιρία και είχε αρχίσει ήδη να στεγνώνει παρόλο που είχε πρωτοανοιχτεί σαν προιόν τον τελευταίο μήνα... :(
Επόμενο προιόν είναι απο την Lovie! Ενα ρουζ στην απόχρωση 112... Για μένα που είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη είναι ιδανικό για διακριτικά κοψίματα γιατί περιέχει ελαφρύ shimmer... Θεωρώ οτι για τις μέρες που θέλουμε ένα ήσυχο μακιγιάζ είναι τέλειο! Θρυμματίζεται ελάχιστα έως καθόλου, είναι μεγάλη η ποσότητά του και γενικά πιστεύω οτι η Lovie έχει κάνει πολύ καλή δουλειά με τα προιόντα αυτά! Οσον αφορά τα 3 που κοστίζει θεωρώ οτι αξίζει και με το παραπάνω!! :)
Οσες με ξέρετε απο κοντά ή με παρακολουθείτε καιρό γνωρίζετε οτι δεν ειμαι φαν των κραγιόν... Είχα ακούσει πολλά καλά λόγια όμως για τα κραγιόν της Lovie και μπορώ να πω οτι ήθελα να τα δοκιμάσω! Βρήκα στο πακετάκι μου λοιπόν αυτό το κραγιόν στην απόχρωση 9! Οντως είναι ενυδατικά! Απλώνεται εύκολα και έχουν σχετικά καλή διάρκεια! (Αναφέρω ξανά οτι πάντα πριν το κραγιόν φοράω lip balm, το οποίο μειώνει τη διάρκεια του κραγιόν) Για 2 που είναι η τιμή τους δεν το συζητώ καν, αξίζουν! Και πολύ πιθανόν την επόμενη φορά που μπορεί να θελω κάποιο κραγιόν να αγοράσω κάποιο της Lovie, σίγουρα όμως σε κάποια nude απόχρωση! :)
Αλλο ένα προιόν που δεν είχε τύχει να δοκιμάσω ήταν τα μολυβάκια της Glamorous! Ελαβα λοιπόν την απόχρωση 18, ένα όμορφο πράσινο/λαχανί! Είναι μεγάλο (2,5gr), εξυπηρετικό μιας και στο καπάκι του έχει ξυστρούλα αλλά βρε κορίτσια είναι τόσο σκληρό που η εφαρμογή του είναι αδύνατη και ενώ το χρώμα του είναι τέλειο το οτι είναι ανοιχτόχρωμο κάνει την εφαρμοφή ακόμα πιο δύσκολη γιατί δεν φαίνεται!! Θα μου πεις οκ, είναι οικονομικό, κοστίζει μόλις 1,40... Θεωρώ οτι μπορούμε να βρούμε καλύτερα μολυβάκια στην ίδια τιμή ή και χαμηλότερη! :)
Τελευταίο προιόν είναι ένα foundation της Elixir, το Camouflage Long-Lasting 802 - Νο 125! Χάρηκα καταρχήν που μου ταίριαξε γάντι η απόχρωση και κατάφερα να το δοκιμάσω! Αλλά με το συγκεκριμένο foundation αναπτύξαμε μια σχέση αγάπης-μίσους! Το μισώ για ένα και μόνο λόγο, γιατί μυρίζει ουίσκι! Αυθεντική μυρωδιά απο ουίσκι μεθάει τον εγκέφαλό σου μόλις το μυρίσεις...!!! Ευτυχώς όμως που μου χαρίζει ματ αποτέλεσμα μεγάλης διάρκειας και γι'αυτό το συγχωρώ! :) Κοστίζει 7 και θεωρώ οτι είναι οκ η τιμή αυτή! Το μόνο που θα με έκανε να τα ξανασκεφτώ για να το αγοράσω είναι η μυρωδιά του γιατί ειλικρινά η μυρωδιά του ουίσκι είναι απο τις πιο αποκρουστικές για μένα! Και είναι κρίμα γιατί απλώνεται ωραία, καλύπτει καλά (δεν έχω πολλά να καλύψω πέρα απο μικροατέλειες) διαρκεί αρκετές ώρες το ματ αποτέλεσμα που αφήνει και ευτυχώς μόλις το εφαρμόσετε εξαφανίζεται η μυρωδιά του!

Αυτά είχα να σας πω κορίτσια για σήμερα!
Θα ήθελα πολύ να ακούσω και τη δική σας γνώμη αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο τα προιόντα αυτά!

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!!
xxx

(Θα ήθελα να ευχαριστήσω το i-beauty.gr για την αποστολή των προιόντων!)

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο ποστ!! Έχω αγοράσει αρκετά μολύβια από glamorous αλλά δυστυχώς δεν μου έκατσε κανένα καλά! Ήταν όλα σκέτη απογοήτευση!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτη φορά δοκίμασα μολυβάκι απο Glamorous και δυστυχώς τελευταία! Φιλιάαα!! :)

      Διαγραφή
  2. τα εχω ολα, εκτος απο την μασκαρα!χαχαχα ειναι ολα πολυ καλα και αξιζουν τα χρηματα τους 100%.για το μολυβι, μετα απο μια-δυο φορες θα γινει πιο μαλακο.ομως το χρωμα ειναι πολυ ανοικτοχρωμο και γιαυτο δεν φαινεται καλα. εχω πρασινο σκουρο και ειναι σουπερ. το ibeauty ειναι το πιο αγαπημενο μου φαρμακειο! ειναι καταπληκτικοι επαγγελματιες.! καλοφορετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά αλλά και πάλι το μολυβάκι δεεεεεν...!!! Κρίμα πάντως γιατί είναι και πολύ όμορφο και οικονομικό!! :) Και ναι, η συνεργασία που είχα με το i-beauty ήταν εξαιρετική! :) :)

      Διαγραφή
  3. ουίσκι??χαχαχ!!ωραία,βάλε λίγη κόακόλα μέσα και κανα ξηρό καρπό και είσαι κομπλε!!
    Το κραγιόν φαίνεται τέλειοοο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα!! Είσαι παλαβιάρα!!! :Ρ Ωραίο το κραγιονάκι, ναι! :) Αλλά έντονο για μένα! :) Φιλιάαααα!!!

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραίο το κραγιόν και έχουν καλή διάρκεια!
    κρίμα που μυρίζει ουισκι το foundation γιατί ήθελα να το δοκιμάσω, θα μεθούσα με την μυρωδιά και μόνο! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν foundation είναι ωραίο, ματ και με διάρκεια!! :) Αλλά ναι, μυρίζει ουίσκι! :(

      Διαγραφή
  5. εγώ πάντως είμαι από τις φαν των κραγιόν της lovie!!!δεν έχω δοκιμάσει κάτι άλλο από αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικότερα δεν είμαι φαν των κραγιόν αν και το συγκεκριμένο ήταν απο τα πιο ενυδατικά που έχω δοκιμάσει!! :) ♥

      Διαγραφή