Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2014

Empties #3 ☆

Καλησπέρα κορίτσια!
Πείτε μου οτι και εσείς έχετε χαρεί μ'αυτή την αλλαγή του καιρού!! ^_^ Εγώ έχω χαρεί πάρα πολύ! :) Και σήμερα συνειδητοποίησα οτι είμαστε ακριβώς 2 μήνες μακριά απο τα Χριστούγεννα!!!

Για σήμερα σας έχω ένα empties ποστ και παμε κατευθείαν να ξεκινήσουμε με τις άδειες μου συσκευασίες!! :)
Τελείωσα πριν φύγω για διακοπές το καθαριστικό προσώπου σε τζελ απο την Bioten για το οποίο σας έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ και δεν θα σας κουράσω πάλι, θα πω απλά οτι είναι πάρα πολύ καλό! Το προπερασμένο καλοκαίρι είχα λάβει ένα δέμα απο την Healthy Scoop γεμάτο προιόντα αλλά και δείγματα, τελείωσα λοιπόν όλα τα δείγματα απο το καθαριστικό για την ευαίσθητη περιοχή το οποίο πραγματικά το έχω λατρέψει και αναλυτικά σας έχω μιλήσει εδώ! Σε κάποιο super market μου είχαν δώσει ένα δείγμα απο το γνωστό σε όλες πλέον conditioner σώματος απο τη Nivea! Δυστυχώς δεν έχω γνώμη να σας πω γιατί με μια βιαστική χρήση δεν μπόρεσα να καταλάβω πολλά αλλά σας διαβεβαιώνω οτι μοσχομυρίζει! Η mascara της Avon, η Super Drama ήταν απο τις καλύτερες που έχουν περάσει απο τα χέρια μου και μπορείτε να δείτε τη γνώμη μου εδώ! Οσο για την mascara City Style της Golden Rose  θα πω απλά ότι είναι εξαιρετική για κάθε μέρα και με λίγη επιμονή και υπομονή μπορείτε να χτίσετε ένα αρκετά δραματικό αποτέλεσμα για κάποια βραδινή έξοδο!
Για την κρέμα Liposvelte απο τα Mastic Spa που ισχυρίζεται οτι διαλύει το λίπος δεν έχω να πω πολλά γιατί γενικά για μένα όλα αυτα τα προιόντα δεν λειτουργούν αν δεν προσέχουμε ανάλογα και τη διατροφή μας αλλά να γυμναζόμαστε κιόλας! Τελείωσα μια κρέμα σώματος απο την Avon με φράουλα και guava, στην αρχή δυσκολεύτηκα να συνηθίσω το έντονο άρωμά της αλλά μόλις το συνήθισα το αγάπησα! Αν μου τελειώσει ποτέ το απόθεμα που έχω και κυκλοφορούσε ακόμα απο την Avon  θα την αγόραζα ξανά! Τελείωσα επίσης άλλο ένα πακέτο μωρομάντηλα απο τα Lidl, είναι 2η ή 3η φορά και σίγουρα θα υπάρξουν κι άλλες! :)
Εχω αναφέρει ξανα οτι χρησιμοποιώ το Ultrex το αντρικό για την ξηροδερμία και συνηθίστε να το βλέπετε γιατί ενδέχεται να το βλέπετε για πολλά πολλά πολλά χρόνια ακόμα! Επίσης αν έχετε και εσείς ξηροδερμία σας το συστήνω ανεπιφύλακτα! :) Για τη μαλακτική κρέμα μαλλιών απο τα Mastic Spa σας έχω μιλήσει εδώ! Το 2 σε 1 σαμπουάν της Avon απο τη σειρά Naturals ήταν για μένα ένα απλό ουδέτερο σαμπουάν και μια λύση ανάγκης αν βιαζόμουν και δεν είχα χρόνο για μαλακτική κρέμα! Γενικά μ'άρεσε αλλά δεν με ενθουσίασε! Το Head & Shoulders το είχα αγοράσει και αυτό για την ξηροδερμία αλλά το Ultrex δεν συγκρίνεται με κανένα άρα το H&S, ακόμα και αν μυρίζει όμορφα και καθαρίζει καλά τα μαλλιά, δεν θα το αγόραζα ξανά γιατί δεν κάνει τίποτα για το θέμα ξηροδερμίας! 
 
Η μαλακτική κρέμα για κανονικά μαλλιά απο την Herbal Essences είναι μια σίγουρη λύση για μένα εδώ και χρόνια και σίγουρα θα την αγόραζα ξανά! Το γάλα μαγνησίας είχε τελειώσει μεχρι τη μέση άρα το έβαλα σε μικρότερο μπουκαλάκι και θα πετάξω αυτό το μεγάλο! Αλλη μια ενυδατική κρέμα σώματος που μου τελείωσε ήταν απο τα Sephora με άρωμα ανανά και γρεναδίνη, απίστευτη!! Απο την Garnier τελείωσα μια κρέμα ποδιών της σειράς Cocoon και ναι μεν ήταν υπερβολικά λιπαρή και για χρήση μόνο το βράδυ, αλλά το άλλο πρωί οι φτέρνες ήταν σαν καινούργιες!! :) Τέλος, μου τελείωσε ένα serum ματιών απο την Avon της σειράς ANEW Retroactive και ήταν ίσως ένα απο τα καλύτερα προιόντα περιποίησης για την περιοχή των ματιών! Δεν έχω κάποιο πρόβλημα στη περιοχή αυτή αλλά η δροσερή αίσθηση που άφηνε ήταν άπαιχτη!! :)

Αυτά ήταν λοιπόν τα empties που είχα να σας δείξω για σήμερα κορίτσια!
Πείτε μου και τη δική σας γνώμη αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απ'αυτά αλλά πείτε μου και τα δικά σας αγαπημένα προιόντα περιποίησης που τελειώνετε ξανά και ξανά!! :)

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

8 σχόλια:

  1. Να σου πω την αληθεια,ωραιο το καλοκαιρι αλλα το ψιλοβαρεθηκα και ηθελα επιτελους να χειμωνιασει!!
    Εχω δοκιμασει το ουλτρεξ ξηροδερμιας,αλλα το γυναικειο καο δεν μου αρεσε καθολου!!το αντρικο οχι!λες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χάρηκα πολύ που επιτέλους βάλαμε χειμωνιάτικα!!! :):):) Λέω και παραλέω!! ^_^ Αν εχεις θέμα ξηροδερμίας να το πάρεις οπωσδήποτε το αντρικό και θα με θυμηθείς!!! ;)

      Διαγραφή
  2. Eγώ δεν θέλω να χειμωνιάσει :(
    Συμφωνώ για τα αδυνατιστικά και τα προιοντα για την κυτταριτιδα!Θεωρώ ότι δεν κάνουν τίποτα!!!Είχα κι εγώ την κρέμα από avon και το αντίστοιχο αφρόλουτρο και body mist!Αρκετά ωραία μυρωδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ γιατί δεν θέλεις να χειμωνιάσει?? :( Δεν είπαμε να χιονίσει αλλά να δροσίσει λίγο επιβάλλεται!!!! :):) To body mist το έχω ακόμα κι αυτό γιατί, να πω την αλήθεια, το ξεχνάω!! :( Φιλιάααα!!!

      Διαγραφή
  3. Και εγώ έχω χαρεί που έχει χειμωνιάσει! Η Garnier είναι πράγματι πολύ καλή, έχω και body scrub το οποίο μυρίζει τέλεια! Σε περιμένω και στο δικό μου blog irenesworld.squarespace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως η κρέμα της Garnier είναι πολύ καλή! :)

      Διαγραφή
  4. ωραιο post!
    τα ulter οντως βοηθουν πολυ για την ξηροδερμια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως, για μένα είναι το καλύτερο για την ξηροδερμία! :) Σ'ευχαριστώωω!! ^_^

      Διαγραφή