Κυριακή, 5 Οκτωβρίου 2014

Collective Haul! ✮ Nivea ☆ MUA ☆ W7 ☆ Catrice κ.α.

Καλησπέρα κορίτσια!
Σας έχω ετοιμάσει ένα haul post με διάφορες και κατά τη γνώμη μου, αρκετές αγορές που έχω κάνει κατά το τελευταίο 2μηνο περίπου... :)


Πάμε να τις δούμε αναλυτικά και θα σας πω και τη γνώμη μου για όσα έχω δοκιμάσει ή first impressions για όσα οριακά δοκίμασα! :)



Απο τα Hondos Center της Ομόνοιας αγόρασα αυτό το σετάκι με lip balms της εταιρείας Mellor & Russell μόλις 2,50€ και σαν πρώτη εντύπωση μπορώ να πω οτι μοσχομυρίζουν και κάθονται καλά πάνω στα χείλη!


Απο τα Hondos Center Αμπελοκήπων πήρα αυτή τη μικρούλα ενυδατική κρέμα της Nivea στα 50ml με μόλις 0.98€ γιατί ήθελα να την έχω εύκολη στη τσάντα μιας και τελευταία σκάνε εύκολα τα χέρια μου! Κλασσική μυρωδιά, σταθερή αξία! :)

Ακόμα, απο το Carrefour Αμπελοκήπων αγόρασα το Liposan Classic με 2,15€ και μετάνιωσα που είχα τόσα χρόνια να το αγοράσω! Η μυρωδιά του μου θύμισε τα χρόνια που πήγαινα ακόμα σχολείο!!!! :)


Στo Hondos Center Αμπελοκήπων βρήκα σε προσφορά 1+1 δώρο το Garnier Fructis Miraculous Oil Brushing Express με 8,88€... Μιας και το καλοκαίρι έφυγε, το πιστολάκι και η θερμότητα ξεκίνησαν... Μυρίζει τέλεια και νιώθω οτι προστατεύει το μαλλί... Περισσότερα εν καιρό, πάντως απογοητευμένη δεν έμεινα σε καμία περίπτωση!! :)

Απο τα Oggi στην Πανεπιστημίου αγόρασα την υγρή κερατίνη της εταιρείας My με 2,00€... Μυρίζει πολύ έντονα φρούτα αλλά δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα... Δεν το έχω δοκιμάσει καθόλου αλλά στο μέλλον θα σας μιλήσω αναλυτικά και γι'αυτό! :)


Σε μια τυχαία επίσκεψη στον ΑΒ Βασιλόπουλο, πήρα ένα σετ με 3 σαπουνάκια της σειράς 365! Το ένα το έδωσα στη φίλη μου την Κωνσταντίνα, το άλλο βρίσκετε ήδη στο μπάνιο μου και το 3ο είναι αυτό που σας δείχνω στη φωτογραφία! :) Μυρίζει απίστευτα, κάνει πολύ αφρό, καθαρίζει τέλεια, η τιμή τους ήταν περίπου 0,80€ (δεν θυμάμαι ακριβώς, sorry!) και αν προτιμάτε και εσείς τα σαπουνάκια αντί του υγρού κρεμοσάπουνου σας το συστήνω!!! :)


Είμαι σε ένα πάρα πολύ μεγάλο βαθμο lip balm junkie και νομίζω οτι δεν μπορώ πλέον να το κρύψω! Βρήκα την ίδια μέρα αυτό το σετάκι με τα 2 lip balms της σειράς Care και ιδίως για τα 2,58€ που κόστιζε ήταν αδύνατο να αντισταθώ!! Η μυρωδιά τους είναι αδιάφορη αλλά για ένα απλό καθημερινό ενυδατικό χειλιών είναι ικανοποιητικότατο!! :) 


Σε μια επίσκεψη στο City Aroma Ζωγράφου αγόρασα το κλασσικό και πολυαγαπημένο μου μολυβάκι φρυδιών απο την Essence στην απόχρωση 02-Brown και κοστίζει μόνο 1,89€... Το πήρα να υπάρχει back-up γιατί με έχει κάνει να μη θέλω καν να δοκιμάσω κάτι άλλο! Ηθελα να δοκιμάσω και κάποια ακόμα mascara απο Essence και μιας και η πιο οικονομική που βρήκα για την οποία έχω ακούσει και καλά λόγια είναι η "All Eyes On Me" την αγόρασα και αυτή με 2,49€!


Στο Hondos Center της Ερμού βρήκα αυτό το πανέμορφο ματ ρουζ απο την Catrice στην απόχρωση 080-Frappuccino με 4,59€! Η τιμή του για την ποσότητα του είναι οκ μιας και είναι 8gr αλλά θεωρώ οτι η απόδοση είναι μέτρια... Ισως με βολέψει αποκλειστικά και μόνο για πρωινά μακιγιάζ!


Βρηκα στο Hondos Center της Ερμού μια τεράστια ποικιλία απο τη σειρά Pure Skin της Essence και δεν αντιστάθηκα στην anti-shine mattifying gel cream που είναι ουσιαστικά μια ενυδατική κρέμα προσώπου (μέρας-νυχτας) στα 75ml που εγγυάται ματ αποτέλεσμα και σε μένα το χαρίζει απλόχερα!! :) Τιμή: 3,49€

Μιας και η BB Cream της Garnier έφτανε στο τέλος της έπρεπε να την αγοράσω ξανά! Είναι η δεύτερη φορά που την αγοράζω και θα υπάρξει και 3η... Και την πρώτη αλλά και τη δεύτερη τη βρήκα με έκπτωση -20% δηλαδή απο 9,95€ που κοστίζει στα Hondos Center με την προσφορά κερδίζουμε 1,99€! :)

Μιας και έρχεται ο χειμώνας ήθελα ένα καθαριστικό προσώπου σε μορφού νερού ή γαλακτώματος! Πριν αρκετά χρόνια είχα δοκιμάσει αυτό το γαλάκτωμα της Johnson's, ήταν απο τα καλύτερα που είχα δοκιμάσει ποτέ και αφού ήταν και 1+1 δώρο με 4,99€ δεν υπήρχε λόγος να μην το αρπάξω!! :)


Κάτι ακόμα που με χαροποίησε πάρα πολύ είναι οτι βρήκα κάποια (πολύ λίγα δυστυχώς) ρουζ της W7 στο Hondos Center της Ομόνοιας! (Ομολογώ, είμαι και blusher & bronzer junkie!) Αγόρασα το Duo Blusher 02 (αριστερά) που περιέχει ένα ρουζ και ένα highlighter όπως αγόρασα ακόμα το Duo Blusher 01 (δεξιά) που περιέχει ένα ρουζ και ένα bronzer στα 4,95€ το κάθε ένα!


Τέλος θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη φίλη μου την Κωνσταντίνα γιατί της είχα παραγγείλει αυτές τις 2 παλέτες της MUA - Makeup Academy και τελικά μου τις έκανε δωράκι! (Εχει καταλάβει οτι πάνω απ'όλα είμαι palette junkie προφανώς) Η μαύρη συσκευασία είναι η Undressed και η άσπρη είναι η Undress me too! Είναι dupes των Naked και Naked 2 αντίστοιχα και είναι απλά εξαιρετικές! :)

Αυτά τα (όχι και τόσο) ολίγα είχα να σας δείξω κορίτσια!
Πείτε μου τη γνώμη σας γι'αυτά που σας έδειξα, αν σας άρεσαν και αν τα έχετε δοκιμάσει! :)
Νομίζω οτι θα ξαναδείτε αγορές απο μένα πλέον τα Χριστούγεννα! :Ρ
Ευτυχώς που δεν αργούν!!! ^_^

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!!!
xxx

16 σχόλια:

  1. πωπωπωω με γειααα!!
    Δεν ξέρω για την κερατίνη..αλλα Τα λαδάκια Fructis πιστεύω θα τα ευχαριστηθείς αν μοιάζουν έστω και λίγο με τα κλασσικα της σειράς!ασε που αργούν πολύυ να τελειώσουν!!
    xXx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα εχω χρησιμοποιήσει 3-4 φορές και πρέπει όντως να είναι πολύ καλά!! Και ναι, αργούν να τελειώσουν!!! ^_^ Φιλιά Πολλάααααα!!! :*

      Διαγραφή
  2. Mε γεια! Όλα τελεία! Πολλά από αυτά θέλω να τα δοκιμάσω και εγώ, ειδικά τις παλέτες MUA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δοκιμάσεις οπωσδήποτε! :) Οτι έχω δοκιμάσει έχει βγει εξαιρετικό!! :)

      Διαγραφή
  3. με γεια!!Είναι όλα υπέροχα!! τις παλέτες μόνο δεν έχω δοκιμάσει, τα υπόλοιπα πάνω κάτω τα ξέρω!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βρεις ευκαιρία πάντως, να τις δοκιμάσεις οπωσδήποτε, αξίζουν και με το παραπάνω!! :) Σ'ευχαριστώ πολύ!! ^_^

      Διαγραφή
  4. love catrice! αν θές μπορείς να δείς το καινούργιο μου site http://allbeautytalks.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα είναι υπέροχα!!! Μ'άρεσαν πολύ οι 2πλές παλέτες από W7 και τα χρώματα στο ρουζ της Catrice. Να τα χαρείς όλα, πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!! :) Κι εγώ τις 2πλές παλέτες απο W7 τις έχω ερωτευτεί πραγματικά!! Σ'ευχαριστώ πολύ!! Φιλιάαα!!

      Διαγραφή