Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2014

Review: Avon / Anew Vitale - Kit

Καλησπέρα σε όλους!
Μάλλον περίμενα να βρέξει για να ενεργοποιηθώ και να επανέλθω στο blogάκι μου που αγαπάω πολύ!!
Για σήμερα σας έχω ετοιμάσει ένα review για ένα kit περιποίησης επιδερμίδας 15 ημερών που είχε δοθεί σε πολλές bloggers πριν 1,5 χρόνο περίπου σε ένα event της Avon που είχα τη τύχη να παρευρεθώ κι εγώ! :) Ο λόγος, για τη σειρά ANEW Vitale! :)
Ουσιαστικά είναι ένα ολοκληρωμένο σετ ταξιδίου με όλα όσα χρειαζόμαστε για τον καθημερινό καθαρισμό αλλά και για την καθημερινή περιποίηση του προσώπου μας! Τζελ καθαρισμού προσώπου (50ml), κρέμα ημέρας (15ml), κρέμα νύχτας (15ml) και κρέμα ματιών (15ml)! Ολα μαζί!
Καταρχήν με τράβηξε το χρώμα της, αγαπημένο ροζ! :) Το επόμενο ήταν οι όμορφες συσκευασίες! :) Ανέκαθεν οι μικρούτσικες συσκευασίες είναι πιο γλυκούλες! :) Και τέλος, λάτρεψα το υπέροχο άρωμά τους! :) Δεν ξέρω πως ακριβώς να το περιγράψω αλλά είναι απίστευτα γλυκό και δροσερό! :)
Θα μπορούσα να πω οτι η κρέμα νύχτας ήταν μια πολύ μεγάλη αγάπη (και λέω ήταν γιατί έχει ήδη μπει στα empties) και η κρέμα ημέρας ήταν απλά ένας συμβιβασμός! Πιο αναλυτικά...
Η κρέμα νύχτας έδινε στο πρόσωπό μου αυτό που θέλω, βαθιά ενυδάτωση χωρίς καμία αίσθηση λιπαρότητας! Κυριολεκτικά ένιωθα βελούδινη την επιδερμίδα του προσώπου μου μετά τη χρήση αλλά και κάθε πρωί! Εχει υφή τζελ, απλώνεται ονειρεμένα και ίσως να είναι η καλύτερη κρέμα νύχτας που έχω δοκιμάσει ποτέ μου! :)
Η κρέμα ημέρας ήταν μια απλή και μέτρια κρέμα για μένα. Ιδίως τα ζεστά καλοκαιρινά πρωινά έβγαζε αρκετή λιπαρότητα περίπου 1 ώρα μετά την εφαρμογή με αποτέλεσμα να την χρησιμοποιώ αποκλειστικά τα πρωινά που δεν είχα να πάω κάπου... Ακόμα και με την BB της Garnier απο πάνω δεν έμενε ματ το πρόσωπό μου όσες ώρες θα έμενε αν είχα χρησιμοποιήσει κάποια άλλη ενυδατική! Με τη κρέμα νύχτας έχουν την ίδια απίστευτη μυρωδιά και παρόμοια υφή μιας και η κρέμα ημέρας είναι πιο κρεμώδης... Μου άρεσε να τη φοράω λόγω του SPF 25 και ακόμα και αν έβγαινα στα γρήγορα έξω να αγοράσω κάτι ήξερα οτι μου προσφέρει την αντηλιακή προστασία που χρειάζομαι!
Συνοπτικά, λάτρεψα τη κρέμα νύχτας και ευχαρίστως θα την αγόραζα αλλά δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο για τη κρέμα ημέρας!
Το τζελ καθαρισμού προσώπου είναι εξαιρετικό! Καταρχήν ενώ η συσκευασία του είναι στα 50ml είναι τόσο παχύρρευστο το τζελ (είναι και ροζ!!) που χρειάζεστε πραγματικά την ελάχιστη ποσότητα για να καθαρίσετε πολύ καλά το πρόσωπό σας και το μακιγιάζ που μπορεί να έχει! Δεν το χρησιμοποιούσα το βράδυ εκτός και αν δεν είχα ίχνος μακιγιάζ πάνω μου και ο λόγος είναι γιατί δεν κάνει για χρήση στα μάτια, δυστυχώς! Για το ντεμακιγιάζ προτιμώ να έχω ένα προιόν και για το πρόσωπο και για τα μάτια αλλά δεν με χάλασε γιατί ο καθημερινός πρωινός καθαρισμός του προσώπου μου γινόταν απόλαυση!! Ναι, λογικά θα το αγόραζα! :)
Η κρέμα ματιών με δίχασε κάπως... Γενικά δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα στη περιοχή των ματιών! Θέλω απλά η κρέμα ματιών να δίνει ενυδάτωση και αυτή τη γνωστή αίσθηση φρεσκάδα που όλες θέλουμε στα μάτια μας! Ε λοιπόν όλα αυτά τα κάνει! Αλλά... πολλές φορές μετά τη χρήση του τα μάτια μου δακρύζαν.. Και κάποιες φορές δάκρυζαν ΠΟΛY! Κάποιες φορές πάλι όχι... Χωρίς να είμαι σίγουρη γιατί συμβαίνει αυτό, έχω την εντύπωση οτι μόλις βγει απο το σωληνάριο "απελευθερώνει" κάποιο άρωμα και γι'αυτό ίσως να τρέχει τόσο δάκρυ... Για να μην συμβαίνει αυτό, βάζω 2-3 μικροσκοπικές σταγονίτσες στα περιοχή κάτω απο τα μάτια, περιμένω το πολύ 30 δευτερόλεπτα και δεν υπάρχει περίπτωση να "δακρύσω πια για σένα"! Παρόλα αυτά όμως, μπορώ να πω οτι ίσως και να την αγόραζα! Απλώνεται όμορφα, τονώνει την περιοχή κάτω απο τα μάτια και οτι χρειάζομαι νιώθω οτι μου το προσφέρει!

Αυτά είχα λοιπόν να σας πω για σήμερα!
Θα χαρώ πολύ να ακούσω τη γνώμη σας αν έχετε δοκιμάσει και εσείς αυτή τη σειρά ή κάποιο προιόν της μεμονομένα!
Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

(Θα ήθελα να ευχαριστήσω για άλλη μία φορά την Avon για το υπέροχο event αλλά και για τη διάθεση των προιόντων!)

6 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο ποστ !!! δεν εχω δοκιμάσει κανένα από αυτα!!! φιλία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εστω τη κρέμα νύχτας αξίζει να τη δοκιμάσεις και με το παραπάνω!! :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!
    Ακριβώς τα ίδια ισχύουν και για μένα για το καθένα.
    Αν αξίζει να πάρεις ένα, είναι η κρέμα νύχτας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oooo!!! ^_^ Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε σε όλα!!! Φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  3. πολυ ωραια αναρτηση!! +φωνω μαζι σου για την κρεμα ημερας αν και οχι απολυτα γιατι εμενα μου αρεσε --> http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/01/blog-post_28.html , οσο για την κρεμα ματιων δεν μου εκατσε καθολου καλα ετσουζαν τα ματια μου οπως κι αν την χρησιμοποιουσα :/ φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έπρεπε να διαλέξω ένα προιόν θα ήταν η κρέμα νύχτας χωρίς 2η σκέψη!! :) Φιλιά!!

      Διαγραφή