Τρίτη, 5 Αυγούστου 2014

Αγαπημένα Ιουλίου! ♥

Καλησπέρα σε όλους! :)
Ο Ιούλιος έφυγε και ο Αύγουστος μπήκε...
Σε λίγες μέρες θα φύγω και εγώ εκτός Αθηνών...
Ισως να το έχω ανάγκη πιο πολύ απο πολλές άλλες χρονιές και ανυπομονώ όσο δεν φαντάζεστε! Φεύγοντας λοιπόν ο Ιούλιος άφησε πίσω του λίγα αγαπημένα!
Πάμε να δούμε τί ξεχώρισα... :)
Κάθε πρωί μόλις σηκωθώ απο το κρεβάτι θα κάνω μπάνιο και μετά θα πιω καφέ... Κι όμως, ο καφές μπήκε σε 2η μοίρα... :Ρ Ναι μεν το καθημερινό μπάνιο είναι απαραίτητο αλλά αφυδατώνει και το δέρμα... Δεν περίμενα οτι μια οικονομική κρέμα σώματος απο τα Jumbo της Victoria Silk Touch με καρύδα θα μπορούσε να ενυδατώσει τόσο καλά την επιδερμίδα μου! Αξίζει να αναφέρω οτι δεν περιέχει parabens, η αντλία την κάνει πρακτικότατη και την είχα πάρει δώρο με το ίδιο αφρόλουτρο περίπου 3€... Την συστήνω ανεπιφύλακτα! :)

Επίσης, με βόλεψε πολύ ο αφρός καθαρισμού της L'Oreal μιας και καθαρίζει πολύ καλά και το μακιγιάζ του προσώπου αλλά και των ματιών! Οντως ρυθμίζει τη λιπαρότητα του προσώπου χωρίς όμως να την κάνει να τραβάει! Γενικά πιστεύω οτι είναι τρομερό προιόν, το είχα αγοράσει 1+1 δώρο και τα 5,60€ που κοστίζει είναι απλά τιμή ευκαιρίας!
Πολλές μπορεί να έχετε παρατηρήσει οτι δεν σας δείχνω συχνά concealer... Μπορεί να μην έχω πολλά σημαδάκια ή σπυράκια να καλύψω αλλά το βαριόμουν, το θεωρούσα περιττό... Ηθελα όμως να χρησιμοποιώ κάποιο concealer για να δίνω φως κάτω απο τα μάτια και παρόλο που αυτό το διπλό της Essence είναι τέλειο για λάμψη αλλά και το πιο σκούρο για κάλυψη, με ενοχλούσε που για να το χρησιμοποιήσω έπρεπε να βάζω το δάχτυλο στο κάθε σκαφάκι, να λερώνετε το χέρι, να πασαλείβετε η συσκευασία κλπ... Οταν είχαν πέσει στα χέρια μου τα πινέλα που σας είχα δείξει εδώ δεν είχα σκεφτεί οτι θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το συγκεκριμένο πινελάκι για να παίρνω το προιόν απο τη συσκευασία και να το εφαρμόζω στο πρόσωπο... Κι όμως μου έλυσε τα χέρια και πλέον σχεδόν σε όλα μου τα μακιγιάζ το concealer έχει μια θέση! :)

Την παλέτα της MUA και συγκεκριμένα την "Heaven and Earth" σας την είχα δείξει εδώ και τον μήνα που μας πέρασε μπορώ να πω πως την χρησιμοποίησα αρκετά... Μου αρέσει πάρα πολύ αλλά θέλω να τελειώσω κάποιες μονές σκιές και να μείνω μετά πλέον με τις παλέτες! Η ποιότητα της παλέτας αυτής είναι εξαιρετική, έχουν πολύ καλή απόδοση ακόμα και οι ανοιχτές αποχρώσεις και μακάρι να μπορούσαμε να τις βρούμε στην Ελλάδα! Οσο περνάει ο καιρός γίνεται ένα απο τα αγαπημένα μου brands και θέλω οπωσδήποτε να δοκιμάσω πολλά προιόντα της! :)

Αυτά ήταν τα προιόντα που αγάπησα λίγο περισσότερο το μήνα που μας πέρασε και θα χαρώ πολύ να ακούσω και τα δικά σας αγαπημένα και τη γνώμη σας γι'αυτά που σας έδειξα! :)

Θα σας ετοιμάσω ένα post με empties και θα προσπαθήσω να σας το ανεβάσω το διάστημα που θα λείπω... Ενδέχεται να λείψω μέχρι τέλος του μήνα και βέβαια θα μπορούμε να τα λέμε μέσω facebook, instagram και εννοείται οτι μπορείτε να μου αφήνετε τα σχόλιά σας εδώ στο blog μου!

Να σας υπενθυμίσω οτι τρέχει giveaway στο blog μου με δώρο ένα υπέροχο κολιέ απο το i-beauty!
Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει μέχρι τις 2/09 μιας και 31/08 θα γυρίσω... :)

Καλό καλοκαίρι σε όλους σας εύχομαι, να ξεκουραστείτε και ανανεωμένοι να υποδεχτούμε το φθινόπωρο που προσωπικά, ανυπομονώ να έρθει!! :):)

Να περνάτε τέλεια!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

12 σχόλια:

  1. πολύ ωραία αγαπημένα σου!
    η παλέτα είναι φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα τέλεια!
    Η μυρωδιά της καρύδας πρέπει να είναι υπέροχη!
    Η παλέτα της ΜUA έχει πολύ ωραία χρώματα!
    Καλές διακοπές:Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συγκεκριμένη μυρωδιά δεν διαρκεί πολύ αλλά αφήνει μια απίστευτη φρεσκάδα στο δέρμα!! :) Ευχαριστώ πολύ!!!!!!! ♥

      Διαγραφή
  3. Εχω δοκιμασει και εγω αυτα απο την victoria silk touch και ειναι πολυ καλα!!
    http://cremebeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραια πραγματακια!!σιγουρα θα δοκιμασω αυτη την κρεμα!επισης,εχω και γω παλετα απο Mua και την αγαπω!!!
    Να περασεις τελειαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η ενυδατική και το αφρόλουτρο είναι εξαιρετικά!! Οσο για τις παλέτες της MUA τα λόγια είναι περιττά! Σ'ευχαριστώ πολύυυυυυ!!! Και εσυ να περάσεις τέλεια οτι κι αν κάνεις!!! :):) ♥

      Διαγραφή
  5. Ο αφρός από L'oreal μας άρεσε αρκετά. Πρέπει να δοκιμάσουμε μάλλον και το διπλό concealer. Όμορφα αγαπημένα! Καλές διακοπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως, αξίζει να το δοκιμάσετε!!:):) Ευχαριστώ πολύυυυυ!!!

      Διαγραφή