Κυριακή, 6 Ιουλίου 2014

Αγαπημένα Ιουνίου! ☼ ♡

Καλησπέρα κορίτσια!
Τί κάνετε? Πως περνάτε το καλοκαιράκι? :)

Εμένα μόλις χτες σταμάτησε σε γενικές γραμμές να ξεφλουδίζει η πλάτη μου (ναι, ξεροψήθηκα χωρίς να το καταλάβω) αλλά ευτυχώς δεν υπέφερα αρκετά...
Κατα τ'άλλα μπορώ να πω απλά οτι τον τελευταίο καιρό...
...βαριέμαι, βαριέμαι, βαριέμαι...
Και πρέπει να βρω ένα τρόπο να το αντιμετωπίσω... Λογικά θα φταίει η ζέστη, δεν ξέρω... Εδώ και πόσες μέρες έχω έτοιμο το υλικό για το post αυτό και απλά βαριόμουν ακόμα και να ανοίξω τον υπολογιστή... Τραγικό, ε??? Σας έχει τύχει? Εχετε να μου προτείνετε τρόπους αντιμετώπισης? Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα, αλήθεια...


Στο θέμα μας όμως... Αγαπημένα Ιουνίου σήμερα! Δεν είναι πολλά, για την ακρίβεια είναι λίγα... Αλλά λίγο η ζέστη, λίγο η βαρεμάρα, εκτός απο την περιποίηση επιδερμίδας, σε όλες τις άλλες "κατηγορίες ομορφιάς" και κυρίως το μακιγιάζ η αδράνεια χτύπησε κόκκινο!


Η νέα μου ενυδατική κρέμα προσώπου της Johnson's απλά τα σπάει! Σε λίγο καιρό θα σας ετοιμάσω ένα collective haul γιατί έχω κάνει κάποιες λίγες αγορές και εκει θα σας ενημερώσω για όσα έχω αγοράσει! Για τη συγκεκριμένη σας ετοιμάζω και ειδικό post να σας πω τη γνώμη μου γιατί τη θεωρώ αξιόλογο προιόν! Αυτό το μήνα την χρησιμοποιούσα κάθε μέρα!! :)

Θέλω να "παινευτώ" το γεγονός οτι πάνω απο 1 μήνα δεν έχω χρησιμοποιήσει θερμότητα στα μαλλιά μου!! Ούτε καν πιστολάκι για να τα στεγνώσω... Ούτε ψαλίδι για μπούκλες, ούτε σίδερο ισιώματος, ούτε ισιωτική, ούτε τοστιέρα και πραγματικά νιώθω ευτυχισμένη! Θεωρώ οτι χρωστάμε στα μαλλιά μας μια πιο "ευγενική" μεταχείρηση αυτούς τους μήνες του χρόνου! Χρησιμοποιούσα μετά απο κάθε λούσιμο μια πολύ μικρή ποσότητα αυτής της ισιωτικής κρέμας (σε μορφή τζελ είναι βασικά) σε βρεγμένα μαλλιά και τα άφηνα να στεγνώσουν φυσικά ή έπλεκα μια γαλλική πλεξούδα στο πλάι και τέλος! Η διαφορά που βλέπω ήδη στα μαλλιά μου είναι εμφανής και δεν χορταίνω να τα βλέπω σε μια τόσο καλή κατάσταση! :)

Οσον αφορά το μακιγιάζ τώρα...
Δεν ήθελα να σας δείξω πάλι ΒΒ άρα την άφησα απ'έξω... Το bronzer της Essence για άλλη μια φορά το έλιωσα και νομίζω οτι πλέον φαίνεται κιόλας... Είναι σίγουρα ένα απο τα καλύτερα bronzers για contouring που έχουν περάσει απ'τα χέρια μου! Οσον αφορά τα μάτια δεν χρησιμοποίησα σχεδόν καθόλου σκιές! Κι όμως, τις αγαπάω τις σκιές αλλά αυτό το διάστημα ένιωθα οτι δεν θα μπορούσα να κουραστώ τόσο για να αντέξω να βάλω σκιές... (Κατάντια, ε? :Ρ) Ευτυχώς τα μολυβάκια έδωσαν λύση στη βαρεμάρα μου και μια γραμμούλα πάνω ή κάτω απ'τα μάτια μου έδινε το φρέσκο αποτέλεσμα που ήθελα! :) Πρωινά φόραγα κυρίως το μολύβι της Erre Due (lasting contour - 16) και βράδια της Essence (long lasting - 17) γιατί περιέχει και shimmer... Γύριζα τις βλεφαρίδες μου με το ψαλιδάκι απο τα Jumbo, έβαζα και λίγη mascara και ήμουν έτοιμη!

Αυτα τα μολύβια τα λατρεύω! Οσον αφορά τη mascara μπορώ απλά να πω πως είναι ok για κάθε μέρα... Δεν χαρίζει κάποιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα... Ακόμα και τώρα λοιπόν τη χρησιμοποιώ για το καθημερινό μου μακιγιάζ και γι'αυτή τη χρήση είναι υπέροχη άρα ενδέχεται να είναι και στα αγαπημένα Ιουλίου :)

Αυτά είχα λοιπόν να σας δείξω κορίτσια!
Πείτε μου τα δικά σας αγαπημένα αλλά και τρόπους αντιμετώπισης της βαρεμάρας!

Θα τα πούμε στο επόμενο post με το 2ο μέρος των Summer Essentials! :)
Να περνάτε καλά!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

14 σχόλια:

  1. Είχα παλιά ένα λαδάκι απο την σειρά Asia Straight και ήταν όντως θαυματουργό! Την κρέμα δεν την έχω δοκιμάσει (ακόμα!). Τα μολύβια της Erre Due είναι πολύ καλά και με ωραίες αποχρώσεις! Φιλάκια κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω καιρό να το δω και εύχομαι να κυκλοφορεί ακόμα αν και βρήκα κάτι άλλο πρόσφατα το οποίο νομίζω οτι βάζει κάτω όλα τα άλλα! Θα δείξει!! :) Ασε τα σχόλια εσύ και κανόνισε για καφέ!!! :Ρ

      Διαγραφή
  2. Και γω μεχρι να βραδιασει βαριεμαι αφορητα..μετα ζωνταωευω ξαφνικα..οποτε μαλλον φταει η ζεστη.,..χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν βραδιάζει όμως εμφανίζονται οι κατσαρίδες και εγώ κρύβομαι!!!!! :( Χαχαχα, το χάλι μας μέσα... :Ρ

      Διαγραφή
  3. Έχω κι εγώ στα αγαπημένα του Ιουνίου το μολύβι της erre due!!! πολύ καλό ποστ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι τέλεια αυτά τα μολύβια! Σ'ευχαριστώ!! :)

      Διαγραφή
  4. Καταρχήν,μ'αρέσει πολύ η νέα εμφάνιση!!
    Κατά δεύτερον,λογικό να βαριέσαι με τόση ζέστηηη!!χαχα!!
    Πολύ μ'αρέσει και μένα αυτό το μπρόνζερ,αν και τώρα τελευταία το χω αντικαταστήσει με ένα από hm!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν ευχαριστώωωω!!! :)
      Κατά δεύτερον ακόμα και το κινητό που έχω στο χέρι αυτή τη στιγμή μου φαίνεται εξουθενωτικόοοοο, δεν μπορώωωω!!!
      Και θέλω και εγώ να δοκιμάσω το ματ bronzer απο h&m! Φιλιά!! ;)

      Διαγραφή
  5. Το bronzer της essence δεν έχω καταφέρει να το βρω!! Τη μάσκαρα της Avon δεν την έχω πάρει γιατί φοβάμαι ότι θα είναι δύσκολη στη χρήση.Πάντως όλα είναι τόσο όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι δύσκολη αλλά ναι, θέλει αρκετή εξάσκηση!! :) σ'ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  6. Εχω δοκιμάσει μόνο την μάσκαρα...και δεν μου άρεσε καθόλου!!!!!!!!!
    Πασαλείβομαι!!! :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αν πάω να τη βάλω και βιάζομαι... Αστα να πάνε!! :)

      Διαγραφή
  7. ωραιότατα τα αγαπημένα σου.
    Αφού σ' αρέσει αυτή η μάσκαρα, γιατί δε περνάς από το blog μου που τη δίνω σε giveaway???? προλαβαίνεις!!!
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2014/07/summer-giveaway_1.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή