Πέμπτη, 17 Ιουλίου 2014

Bioten - Skin Moisture / Cleansing Gel & Face Cream

Καλησπέρα σε όλους!
Σήμερα θα σας πω τη γνώμη μου για 2 προιόντα της Bioten που έχω στα χέρια μου απο τον Απρίλιο περίπου... Ηταν η πρώτη φορά που δοκίμασα προιόντα της Bioten και είμαι σίγουρη οτι δεν ήταν και η τελευταία... :) Τα είχα αγοράσει απο το Hondos Center της Ερμού στα 5,95 όπως σας είχα μιλήσει και εδώ... Ουσιαστικά αγόρασα την κρέμα προσώπου και δώρο πήρα το τζελ καθαρισμού προσώπου!
Οσον αφορά τη κρέμα προσώπου, η κλασσική της Bioten με κυδώνι, μπορώ να πω οτι είχε αρχίσει να μ'αρέσει σχεδόν απο πριν την αγοράσω... Είχα ακούσει τόσο καλά λόγια που ήξερα οτι δεν υπήρχε περίπτωση να μην μου αρέσει! Και έτσι ακριβώς είναι! :) Ομορφη γυάλινη συσκευασία... Φρουτένια μυρωδιά... Απαλή και ελαφριά υφή... Απορροφάται γρήγορα... Ιδανική βάση για το μακιγιάζ... Κατάλληλη και για χρήση ως κρέμα ημέρας αλλά και ως κρέμα νύχτας... Και γενικά πέρα απο το γεγονός οτι δεν περιέχει κάποιο δείκτη προστασίας απο τον ήλιο δεν μπορώ να της βρω κάτι αρνητικό!

Είναι γεγονός οτι μου αρέσει να δοκιμάζω νέα προιόντα... Πολλές φορές η τιμή κάποιου προιόντος είναι "ακατάλληλη" για την τσέπη μας... Για όσο θα κυκλοφορεί όμως αυτή η κρέμα δεν θα "γκρινιάζω" αν δεν μπορώ να αγοράσω κάποιο άλλο προιόν μιας και το επιθυμητό αποτέλεσμα θα το έχω! Προιόντα σαν αυτό, καταρρίπτουν το "οτι πληρώνεις παίρνεις"... Στη προκειμένη περίπτωση λοιπόν πληρώνεις λίγα και παίρνεις ένα προιόν εξαιρετικό...!! :)

Αυτό το διάστημα τη χρησιμοποιώ αποκλειστικά σαν κρέμα νυχτας γιατί έχω αρκετές κρέμες ημέρας! Κάθε πρωι το πρόσωπό μου είναι σε μια εξαιρετική κατάσταση και γενικά δεν χορταίνω να την χρησιμοποιώ!
Θα την ξαναγοράσω σίγουρα! :)
Για το τζελ καθαρισμού είχα ακούσει επίσης αρκετά καλά λόγια! Είναι λοιπόν ένα καλό καθαριστικό προσώπου... Είναι πολύ απαλός ο αφρός που δημιουργείτε, χρειάζεστε μια μικρή ποσότητα σε κάθε χρήση, μου κράτησε πολύ περισσότερο καιρό απ'όσο περίμενα, αφαιρούσε πολύ καλά το μακιγιάζ του προσώπου και έδιωχνε εύκολα τη λιπαρότητα απο το πρόσωπο!  Πριν 4-5 μέρες περίπου μπήκε στα empties μου! :) Κάποια αρνητικά που μπορώ να βρω είναι οτι δεν κάνει για χρήση στα μάτια και η συσκευασία... Ηθελα να το τελειώσω πριν φύγω διακοπές γιατι φοβόμουν οτι μπορεί κατά το ταξιδάκι να ανοίξει και να χυθεί και δεν το θέλω να συμβεί σε καμία περίπτωση... Είναι όμορφη αλλά δεν είναι γερή, δυστυχώς...
Το στόμιο που έχει είναι οτι πρέπει, είναι ελαφρώς παχύρρευστο και δεν είναι εύκολο να σας πέσει μεγαλύτερη ποσότητα απ'αυτή που χρειάζεστε! Με έχουν βολέψει τελευταία πολύ τα καθαριστικά σε μορφή αφρού άρα δεν ξέρω αν θα αγοράσω ξανά κάποιο σε μορφή τζελ, όπως επίσης προτιμώ τα καθαριστικά να είναι κατάλληλα και για πρόσωπο και για μάτια... Σίγουρα όμως όλο αυτό το διάστημα ήταν το ιδανικό για τον πρωινό καθαρισμό του προσώπου μου, πραγματική απόλαυση!! :) Συνοπτικά είναι ένα καλό καθαριστικό προσώπου που αν το βρώ πάλι δώρο μαζί με την κρέμα προσώπου σίγουρα θα το πάρω!

Πείτε μου και τη δική σας γνώμη για αυτά τα προιόντα να τα έχετε δοκιμάσει και αν έχετε να μου προτείνετε κάποιο άλλο θα είναι χαρά μου να το ακούσω!!

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!!
xxx

12 σχόλια:

  1. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά για την κρέμα έχω ακούσει κι εγώ πολύ καλά λόγια. Πρόσφατα αγόρασα το γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ και δεν τσούζει τα μάτια αν θες να το δοκιμάσεις αλλά είναι γεγονός ότι ο αφρός είναι πιο εύχρηστος! Ωραία παρουσίαση κοριτσάκι μου, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι Σεπτέμβρη-Οκτώβρη θα χρησιμοποιώ αφρούς... Για μετά δεν ξέρω ακόμα... Ισως το γυρίσω σε νεράκια! Ο καθαρισμός με γαλάκτωμα, βαμβάκια, λοσιόν κλπ μου φαίνεται ατελείωτη διαδικασία... :( Σ'ευχαριστώωω!!! :)

      Διαγραφή
  2. Αγαπάω bioten!!! Super προϊόντα σε πολύ ΚΑΛΕΣ τιμεσ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είχα δοκιμάσει μία κρέμα με μοβ καπάκι ούτε καν θυμάμαι πως λεγόταν αλλά δεν μου άρεσε η πολύ έντονη μυρωδιά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μοβ νομίζω είναι για μεγαλύτερες ηλικίες (δεν είμαι σίγουρη) και δεν ξέρω, δεν την έχω δοκιμάσει άρα τί να πω? Αυτή πάντως είναι εξαιρετική!! :)

      Διαγραφή
  4. ειχα δοκιμάσει το τζελ , ψιλοειχα απογοητευτει γιατι δεν καθάριζε όσο ήθελα το πρόσωπο μου! την κρέμα πάντως θα ήθελα να την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στο ντεμακιγιάζ ήταν καλό (το δικό μου πρόσωπο το καθάριζε καλά δηλαδή) αλλά στο πρωινό καθαρισμό ήταν πραγματική απόλαυση! :)

      Διαγραφή
  5. Τα εχω δοκιμασει και τα δυο αλλα σε εμενα δεν εκατσαν και τελεια!! Μου φαινονται μετρια, μαλλον ισχυει μονο σε μενα!! Δοκιμασα ομως την ροζ συσκευασια για ξηρες επιδερμιδες και μου ηρθε γαντι αν και εχω λιπαρη επιδερμιδα!! Τι να πει κανεις!! :)
    http://cremebeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές φορές έχω δοκιμάσει προιόντα θεωρητικά "ακατάλληλα" για την επιδερμίδα μου αλλά μου έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά!! :) Τι να πω, συμβαίνουν κι αυτά! :)

      Διαγραφή
  6. exo xetrellathei.πηρα αρχικα τη fresh me up με gogi berry.teleia.μετα πηρα την ενυδατικη με κυδωνι για βράδυ.επίσης τέλεια.σε σύγκριση δε με την επίσης φυσική apivita που μου θάμπωνε το δέρμα και είχε και την τετραπλάσια τιμή, όπως και η μακροβιτα,καλή αλλά νομίζω η bioten είναι ακόμα καλύτερη.λατρευ που δεν είναι βαριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε ξέρω πόσες έχω τελειώσει και τώρα έχω μια που χρησιμοποιώ και άλλη μια back-up!! Είναι εξαιρετικότατη! Τη προτείνω σε όλες! ^_^

      Διαγραφή