Κυριακή, 22 Ιουνίου 2014

Summer Essentials - Part 1 / Μακιγιάζ - Νύχια

Καλημέρα σε όλους!!!

Απ'ότι φαίνεται αρχίζει να συνέρχεται ο καιρός και να γίνεται ο κλασσικός Ιούνιος της Ελλάδας! Αντε να δούμε... :):)

Μιας και πάρα πολλές κοπέλες έχουν γράψει για τα summer essentials τους, βρήκα ευκαιρία να σας πω κι εγώ τα δικά μου! Το σκεπτικό "less is more" γενικά το έχω πολύ, κυρίως το καλοκαίρι που δεν αντέχω πολλά-πολλά πάνω στο πρόσωπό μου!


Τα δικά μου summer essentials όσον αφορά το μακιγιάζ είναι τα βασικά...
Πιο αναλυτικά...


Ας αποφύγουμε τις σκούρες σκιές και ας βάλουμε στο μακιγιάζ μας χρώματα χαρούμενα (Essence Sun Club - 01 South Beach) και καλοκαιρινά! Γνώμη μου, αν φοβόμαστε να φορέσουμε πολύχρωμες σκιές ας μείνουμε στις γήινες και ας τολμήσουμε χρωματιστά μολύβια! Μπλε (Essence Longlasting -  17 Tu-tu-touquoise & Erre Due - Lasting Contour 16), πράσινο και λευκό (Beauty Line Cosmetics - 002 Matte White) είναι τα βασικά χρώματα για να δώσουμε ένταση στο πρόσωπό μας αλλά και μια πιο ευχάριστη και καλοκαιρινή όψη! Η μάσκαρα είναι κάτι που εννοείται οτι χρειαζόμαστε... Ας μην επιλέξουμε κάποια αδιάβροχη αν θέλουμε να αποφύγουμε το "δύσκολο" ντεμακιγιάζ... Αυτή η συγκεκριμένη μάσκαρα (Essence Get Big Lashes - Volume Boost) μου έχει λύσει τα χέρια γιατί ενώ δεν είναι αδιάβροχη έχει εξαιρετική διάρκεια και με το απλό ντεμακιγιάζ ματιών που χρησιμοποιώ, συνήθως Johnson's Baby Shampoo, θέλει απλά λίγη παραπάνω προσπάθεια για να αφαιρεθεί!!! :)


Οσον αφορά τώρα το πρόσωπο... Δεν βλέπω κανέναν απολύτως λόγο να φοράμε foundation, τουλάχιστον καθημερινά... Κυκλοφορούν πολλές BB creams και αυτή που εμένα με καλύπτει πλήρως είναι της Garnier για ματ αποτέλεσμα! Θεωρώ απαραίτητο το bronzer για ένα πιο ιδιαίτερο αποτέλεσμα αλλά και για ομοιομορφία μιας και συνήθως δεν μαυρίζουμε στο πρόσωπο τόσο όσο στο σώμα, τουλάχιστον στην αρχή... Σαν άνθρωπος που δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα τα κραγιόν δεν θα μπορούσα να προτιμήσω για το καλοκαίρι κάτι άλλο πέρα απο κάποιο απαλό lip gloss (MUA - SheerFinish - Cute Talk) που δίνει όμορφη λάμψη και ενυδάτωση στα χείλη!! :)

Οπως πιθανόν να γνωρίζεται πολλές απο εσάς δεν βάφω τα νύχια των χεριών μου αλλά των ποδιών μου κάθε καλοκαίρι είναι στην εντέλεια! Κάθε χρόνο χρησιμοποιώ κάποιο φούξια ή κοραλί βερνίκι (Golden Rose - Rich Color 17) και για φέτος δεν θα μπορούσα να διαλέξω κάτι διαφορετικό!

Μόλις συνειδητοποίησα οτι δεν έβαλα στα προιόντα ένα μολύβι φρυδιών! Χμμ... Ισως να είναι προιόν bonus στο part 2 που θα σας ετοιμάσω λογικά μέσα σε λίγες μέρες με προιόντα περιποίησης προσώπου, μαλλιών και σώματος!

Πείτε μου τα δικά σας αγαπημένα προιόντα μακιγιάζ για τη περίοδο του καλοκαιριού!!!

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!!
xxx

12 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφο πόστ !! ♥


    beautybykaterinaki.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφο χρώμα το μανώ!!! Αχ και εγώ λατρεύω τα χρώματα στις σκιές το καλοκαίρι αλλά κάποιες φορές τείνω προς το γήινο look με ένα έντονο κραγιόν μόνο!!! Καλό καλοκαιράκι επιτέλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως το βερνίκι είναι super! ^_^ Εγώ πάλι που δεν τα πάω καλά με τα κραγιόν (πόσο μάλλον τα έντονα) το έχω ρίξει στα μολυβάκια και πειραματίζομαι πολύ με τα χρώματα τελευταία!! :):) Καλό καλοκαίρι να έχουμε!!!! <3

      Διαγραφή
  3. συμφωνώ απόλυτα!!Καλό καλοαίρι κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μου αρέσουν τόσο πολύ αυτές οι σκιές άκρως καλοκαιρινές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι για αυτή την εποχή είναι οι ιδανικές πιστεύω!! :)

      Διαγραφή
  5. Έχω πολλά τέτοια βερνίκια της GR, μου αρέσει πολύ η απόδοση τους και η διάρκεια τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτη φορά τα δοκιμάζω και πράγματι είναι τέλεια!! :):)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία όλα τ αγαπημένα σου και εγώ χρησιμοποιώ bb το καλοκαίρι ή αντιηλιακη με χρώμα !!! :))) φιλία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο και σε σένα!! :) Είναι τόσο περιττό το foundation το καλοκαίρι...

      Διαγραφή