Τετάρτη, 11 Ιουνίου 2014

Αγαπημένα Μαίου! :)

Καλησπέρα κορίτσια!

Είχα δεν είχα, χάθηκα πάλι...
Κάλλιο αργά παρά ποτέ όμως, σήμερα σας έχω έτοιμα τα αγαπημένα του μήνα που μας πέρασε! :) 


Κράτησα ήπιους τους τόνους στο μακιγιάζ το περασμένο μήνα γι'αυτό τα προιόντα ήταν τα ίδια σχεδόν κάθε μέρα... Το μόνο που μπήκε στη παρέα είναι ένα βερνίκι... Και είναι η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ που βλέπετε κάποιο βερνίκι απο μένα! Εχει μπει το καλοκαιράκι και το μόνο βερνίκι που έχω χρησιμοποιήσει (στα νύχια των ποδιών) είναι της Golden Rose στην απόχρωση 17! Σε λίγο καιρό θα σας κάνω review για 3 πραγματάκια που έλαβα απο την εταιρεία άρα προς το παρόν δεν θα πω τίποτα παραπάνω...! :)


Τις περισσότερες μέρες δεν ήθελα να φορέσω ούτε καν μια ΒΒ άρα το tinted moisturizer της Essence μου έδινε τη λύση! Αφήνει ματ αποτέλεσμα (δεν διαρκεί ατελείωτες ώρες αλλά αν δεν ιδρώσετε διαρκεί πάρα πολύ) και είναι ιδανικό ως βάση πριν το foundation! Λίγη λευκή σκιά της Beauty Line Cosmetics στην απόχρωση 123 σε όλο το κινητό βλέφαρο δίνει υπέροχη λάμψη, το ελαφρύ τονισμα της κόγχης με τη σκιά της Essence στην απόχρωση 09-Get Ready προσφέρει την ιδανική ένταση για μια καλοκαιρινή μέρα και με λίγο λευκό μολυβάκι, πάλι της Beauty Line Cosmetics στην απόχρωση 002-Matte White στη κάτω γραμμή του ματιού, σχεδόν ολοκλήρωνα το μακιγιάζ των ματιών!

Μου είναι αδύνατον πλέον όμως να μην γεμίσω τα φρύδια μου και απ'τη μέρα που αγόρασα το μολύβι φρυδιών της Essence 02-Brown δεν υπάρχει μέρα που να θέλω να βγω και να μην το χρησιμοποιήσω!

Οτι γενικά δεν πολυφοράω κραγιόν το ξέρετε φαντάζομαι οι πιο πολλές που με παρακολουθείτε! Απο το Πάσχα και μετά όμως φοράω κάπως παραπάνω το κραγιόν της Seventeen απο μια παλιά σειρά που δυστυχώς δεν φαίνεται καν ο αριθμός της απόχρωσης... :( Είναι όμως ένα ελαφρύ καφέ/bronze/nude χρωματάκι που το λατρεύω! :)


Χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά το ρουζ της Biotherm γιατί, εκτός του οτι μ'αρέσει πάρα πολύ, το έχω πολλά χρόνια και επειδή δεν θέλω να έχω καλά προιόντα να "κάθονται" εχω βάλει μπρος την επιχείρηση "Τελειώνουμε πρώτα οτι παλιό έχουμε και μετά πέφτουμε με τα μούτρα στα νέα προιόντα"! Δεν γνωρίζω τιμή γιατί μου το είχε κάνει παλιά δώρο μια φίλη μου, αλλά είναι η απόχρωση 40 και είναι τέλειο!! :)

Το γιγαντιαίων διαστάσεων bronzer της Sunkissed το χρησιμοποιούσα κάποια βράδια με ένα φαρδύ πινέλο για λάμψη σε όλο το πρόσωπο και ώμους/ντεκολτέ! Δεν το χρησιμοποίησα πάρα πολύ γιατί δεν βγήκα πολλά βράδια αλλά πραγματικά το λατρεύω γιατί η φρέσκια αίσθηση που δίνει στο δέρμα είναι άπαιχτη! :)


Αυτά είχα να σας δείξω για σήμερα κορίτσια!
Θα χαρώ να μου πείτε και τα δικά σας αγαπημένα Μαίου αλλά και τη γνώμη σας αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απ'τα προιόντα που σας έδειξα!

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

12 σχόλια:

  1. κάποια τα έχω δοκιμάσει κι εγώ και πραγματικά είναι πολύ ωραία!!!Μου άρεσε επίσης το bronzer από Sunkissed.Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ τίποτα, αλλά το bronzer είναι τεράστιο και φαίνεται όμορφο!! Φιλιά κούκλα μου!!Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τα βρίσκω σε ένα μαγαζάκι στη γειτονιά μου, μπορείς όμως να βρεις Sunkissed στο ebay! Καλημέρα!! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα! θέλω να δοκιμάσω το μολύβι για τα φρύδια απο την Essence.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Το προτείνω ανεπιφύλακτα το μολυβάκι... Μου βγήκε ανέλπιστα καλό και σταθερό! :)

      Διαγραφή
  3. Πόσο τεράστιο αυτό το bronzer!!!!!Τέλειο είναι!!!
    Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως είναι τέλειο, στολίδι είναι μόνο του! Και όντως είναι τεράστιο, 30 γραμμάρια...!! Δε νομίζω να τελειώσει ποτέ! :)

      Διαγραφή
  4. Όμορφα αγαπημένα! Τα βερνίκια golden rose είναι εγγύηση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα είχα δοκιμάσει ξανά αλλά όντως είναι πολύ ωραία!! :)

      Διαγραφή
  5. τα μανό της golden rose τα λατρεύω!!!!!όσο για το bronzer θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να ξέραμε σίγουρα σε ποια μαγαζιά βρίσκουμε Sunkissed! Απο εδώ (Ζωγράφου) που τα αγοράζω εγώ δεν έχουν μεγάλη ποικιλία... :(

      Διαγραφή
  6. πολύ ωραία τα αγαπημένα σου πρόσφατα απέκτησα τ ενυδατικη με χρώμα από την Dr.re o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ!! :) Δεν την ξέρω, να μας πεις τη γνώμη σου!! :):)

      Διαγραφή