Κυριακή, 18 Μαΐου 2014

Essence Sun Club - Glamour To Go Eyeshadow Palette

Καλημέρα κορίτσια! :)

Οπως πιθανόν να έχετε καταλάβει είμαι τρελή με τις σκιές και κυρίως τις παλέτες! Τρελαίνομαι να ανακαλύπτω νέες υφές και αποχρώσεις και όταν συνδιάζουν εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής απλά ενθουσιάζομαι! :) Γενικά την αγάπη μου για την Essence την έχω αναφέρει πολλές φορές και πριν 1 χρόνο περίπου, μόλις έπεσε στα χέρια μου η παλέτα με τις 8 σκιές της σειράς Sun Club ξεκίνησε η δοκιμή τους άμεσα!


Καταρχήν την είχα αγοράσει απο τα Hondos Center στην Αγία Παρασκευή τον περασμένο Μάιο... Η τιμή της ήταν 4,29€ και μ'άρεσε απ'την αρχή η γερή συσκευασία της! Και μόνο που την κρατάς στα χέρια σου αντιλαμβάνεσαι οτι δεν θα σπάσει στο πρώτο "ζόρι", κλείνει "σφιχτά" και φαίνεται οτι δεν πρόκειται να ανοίξει αν δεν την ανοίξεις εσύ (που την κάνει ιδανική και για ταξίδια) και περιέχει και ένα μικρό διπλό πινελάκι που απ'τη μία είναι το κλασσικό σφουγγαράκι (πιο απαλό απο άλλα σφουγγαράκια) και απ'την άλλη έχει ένα εξαιρετικό πινελάκι και για την εφαρμογή σκιάς σε όλο το βλέφαρο αλλά και για λεπτομέρειες!


Η παλέτα αυτή περιέχει 8 σκιές και διάλεξα την απόχρωση 01-South Beach γιατί έχει αυτά τα υπέροχα καλοκαιρινά χρώματα... Ενα υπέροχο τυρκουάζ, ένα απαλό πρασινάκι... Περιλαμβάνει και 4 γήινες αποχρώσεις που είναι για μένα all time classic! Κυκλοφορούσε και η 02-Long Beach που ήταν full στις γήινες αποχρώσεις... Η κολλητή μου να'ναι καλά που εκείνη τη μέρα μου είπε: "Εχεις τόσα φυσικά χρώματα, πάρε αυτή που έχει τόσο όμορφες σκιές, καλοκαίρι έρχεται..." Και είχε δίκιο! Θεωρώ οτι ακόμα και για την περίοδο των διακοπών θα μπορούσε να είναι η μία και μοναδική παλέτα που θα χρειαζόταν οποιαδήποτε κοπέλα μιας και είτε θέλεις κάποιο φυσικό μακιγιάζ είτε κάποιο πιο λαμπερό είτε κάποιο πιο έντονο μπορείς με αυτή τη παλέτα να το καταφέρεις!


Οπως βλέπετε περιέχουν parabens, κάτι που προσωπικά στις σκιές δεν με ενοχλεί... Το συνολικό περιεχόμενο είναι 7,5g που σημαίνει οτι η κάθε σκιά είναι κάτι λιγότερο απο 1g και έχει διάρκεια ζωής 1 χρόνο...


Οσον αφορά την ποιότητα των σκιών έχω απλά να πω οτι είναι απίστευτη! Βάση φοράω αναγκαστικά γιατι διαφορετικά καμία σκιά δεν διαρκεί πάνω απο 2 ώρες... Οπως μπορείτε να δείτε και στα swatches η απόδοση είναι τέλεια, το χρώμα που βλέπεις στη κάθε σκιά είναι ακριβώς αυτό που βγαίνει και γενικά δεν μπορώ να βρω τίποτα αρνητικό να πω!

Δυστυχώς αυτές οι παλέτες έχουν καταργηθεί αν δεν κάνω λάθος... Σίγουρα όμως σε κάποια πιο μικρά καλλυντικάδικα μπορεί να βρείτε κάποια τελευταία κομμάτια και σίγουρα πρέπει να εκμεταλλευτείτε την ευκαιρία να τις αγοράσετε!

Πείτε μου αν τις έχετε δοκιμάσει και ποιές άλλες σκιές απο Essence σας έχουν ικανοποιήσει πλήρως!

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλιά Πολλά!
xxx

18 σχόλια:

  1. Έχουν πολύ καλή χρωματικη απόδοση φιλία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλή απόδοση και τέλεια χρώματα!! :) Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Αυτη η παλετα εχει πολυ ομορφα χρωματακια! Εχω δοκιμασει και εγω μια με 4 αποχρωσεις της essence και ειμαι απολυτα ικανοποιημενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω κι εγώ μια τετραπλή! Λίγο ακόμα θέλω να τη δοκιμάσω και θα πω τη γνώμη μου σχετικά σύντομα πιστεύω!! Γενικά πάντως οι σκιές απο την Essence είναι πολύ καλές! :)

      Διαγραφή
  3. χαίρομαι που έμεινες τόσο ικανοποιημένη!!!εγώ είχα πάρει την παλέτα "Night club" και δεν μου άρεσε καθόλου.Δεν είχε καθόλου καλή απόδοση,ούτε διάρκεια. Από τις μονές σκιές της essence που έχω δοκιμάσει, έχω ξετρελαθεί με την απόδοση τους,τη διάρκεια τους και την ένταση τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις είχα δει αλλά δεν με "τράβηξαν" καθόλου... Μια μονή σκιά αγόρασα τον Πάχα και παίζει να την χρησιμοποιώ σχεδόν κάθε μέρα...!! :)

      Διαγραφή
  4. Πόσο όμορφο το πάνω αριστερό τιρκουάζ! Ωραίο review! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το αγαπημένο μου χρώμα σ'αυτή τη παλέτα!! :):)

      Διαγραφή
  5. Τελεια καλοκαιρινά χρωματάκια! Θα την καταευχαριστηθείς σε κάθε μακιγιάζ σου τώρα το καλοκαιρι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλή απόδοση...Δεν το περίμενα!
    Μακάρι να την βρω, θα την πάρω :) Για καλοκαιρινό νεσεσέρ με 4-5 βασικά πραγματάκια είναι σούπερ!
    Φιλάκια Λάουρά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να τη βρεις!! Και ναι, συμφωνώ απόλυτα!! :)
      Φιλιά πολλά!! ^_^

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα και καλοκαιρινά χρωματάκια ! Θέλω να την δοκιμάσω και εγώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις!! Μακάρι να βρείς σε κανένα κατάστημα κάποιο τελευταίο κομμάτι... :)

      Διαγραφή
  8. τέλεια χρώματα!!! οι γήινες αποχρώσεις είναι αγαπημένες!!! αλλά και το πρασινάκι και το τυρκουάζ!!! υπάρχει περίπτωση να βρω αυτή την παλέτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τυρκουάζ είναι το σήμα κατατεθέν της παλέτας νομίζω!! :) Αν ψάξεις σε κανένα μικρό καλλυντικάδικο δεν αποκλείεται, μακάρι!! :)

      Διαγραφή
  9. Όμορφα χρώματα! Δεν ξέρω αν θα τολμούσα τα έντονα αλλά τα ουδέτερα είναι φανταστικά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όλα τα χρώματα της παλέτας κυριολεκτικά ένα & ένα! :)

      Διαγραφή