Κυριακή, 25 Μαΐου 2014

Carroten - BB Divine Care SPF 25

Καλησπέρα κορίτσια!!
Τί κάνετε? Πως τα περνάτε?

Σας είχα ρωτήσει πριν λίγες μέρες στη σελίδα μου στο facebook αν θα σας ενδιέφερε να δείτε ένα post με τη γνώμη μου για την ΒΒ cream της Carroten και μιας και απ'ότι είδα ενδιέφερε αρκετές κοπέλες, ιδού...!!!


Το προιόν αυτό ήταν στα αγαπημένα του καλοκαιριού που μας πέρασε και δεν αποκλείεται να είναι και στα φετινά αγαπημένα! :) Την είχα αγοράσει πέρυσι τέλος Ιούλιου νομίζω, λίγο πριν φύγω για διακοπές και η τιμή ήταν στα 6€ περίπου σε μια προσφορά που την είχα βρει! Κανονική τιμή είναι γύρω στα 9-10€!


Καταρχήν, αναφέρω απο τώρα οτι η επιδερμίδα του προσώπου μου είναι μεικτή προς λιπαρή... Αυτή η κρέμα πιστεύω οτι θα είναι ιδανική για κανονικές/ξηρές επιδερμίδες! Ακόμα και στη δική μου επιδερμίδα όμως έκανε πολύ καλή δουλειά...

Αν το μόνο αποτέλεσμα που θέλετε στο πρόσωπό σας είναι ματ τότε μην μπείτε στη διαδικασία να την αγοράσετε! Αν σας αρέσει η φυσική και υγιής λάμψη όμως ναι! Προσωπικά την σετάρω πάντα με πούδρα και η λιπαρότητα ξεκινάει να εμφανίζεται περίπου 4-6 ώρες αργότερα! (Κάποια απογεύματα που την χρησιμοποιούσα για την λάμψη της και όχι για την αντηλιακή της προστασία, έβαζα γάλα μαγνησίας πριν την εφαρμογή και η λιπαρότητα έκανε να εμφανιστεί ακόμα περισσότερες ώρες!) Αυτό που με ξετρέλανε είναι οτι δεν αφήνει την αντιαισθητική λάμψη της λιπαρότητας αλλά την λάμψη που θα είχε μια σούπερ μαυρισμένη και πλήρως ενυδατωμένη επιδερμίδα!

(Οσο γράφω αυτές τις γραμμές προσπαθώ να βρω τις σωστές λέξεις να περιγράψω σωστά ακριβώς αυτό που θέλω να πω και νομίζω οτι το κατάφερα!!!)

Η λάμψη της άμμου στο πρόσωπό σας!!!
Αυτό είναι!!!
Λίγο η μυρωδιά της που θυμίζει κλασσικό γαλάκτωμα Carroten, λίγο το τέλειο αποτέλεσμα που αφήνει ε... Νιώθεις το καλοκαίρι πάνω σου!

Οσο για την κάλυψη τώρα... Δεν είμαι το κατάλληλο άτομο να μιλήσω γι'αυτό το θέμα γιατί πάντα τα καλοκαίρια το πρόσωπό μου είναι σχεδόν αψεγάδιαστο! Επίσης, την απλώνω με το flat  πινέλο που απλώνω και την BB της Garnier και εκτός του οτι στρώνει απίστευτα, καλύπτει το οτιδήποτε άμεσα! Ακόμα και αν βγάλω κάποιο σπυράκι θα είναι κάτι μικρό που το καλύπτει ικανοποιητικότατα... Εχω κάποιες πανάδες που έχει μειωθεί η έντασή τους την τελευταία 2ετία και τις καλύπτει μια χαρά! Θεωρώ οτι αν δεν έχετε κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα πχ ακμή, θα σας καλύψει σε ένα μεγάλο βαθμό! Ενα μέτριο πρόβλημα πιθανόν να χρειαστεί επιπλέον concealer για να καλυφθεί! Να πω ακόμα οτι κυκλοφορεί μόνο σε μια απόχρωση για medium to light δέρματα και εμένα που είμαι αρκετά ανοιχτή "δένει" τέλεια το χρώμα στην επιδερμίδα μου!


Οσο για τον δείκτη αντηλιακής προστασίας που προσφέρει δεν μπορώ να πω κάτι κακό! Το 25άρι είναι μια χαρά και για κάθε μέρα στην πόλη αλλά και για την παραλία!

Αξίζει επίσης να αναφέρω οτι έχει πολύ πρακτική συσκευασία! Η αντλία βοηθάει να χρησιμοποιήσεις ακόμα και την τελευταία σταγονίτσα του προιόντος και δεν πάει χαμένο τίποτα απολύτως! Η αντλία είναι ακριβείας, το πλαστικό καπάκι είναι αρκετά γερό και αυτό την κάνει ιδανική και για ταξίδια!


Είναι στα 50ml και έχει διάρκεια ζωής 12 μήνες! Δεν έχω δει ακόμα τί αντηλιακά έχουν κυκλοφορήσει γι'αυτό το καλοκαίρι αλλά εύχομαι αυτό να το βρώ μπροστά μου και φέτος!

Δεν μπορώ να πω οτι υπάρχει κάτι που δεν μου άρεσε! Προσωπικά την προτείνω σε άτομα που θέλουν λάμψη στο προσωπό τους κάθε μέρα!

Θα χαρώ πολύ να μου πείτε μου και τη δική σας γνώμη αν την έχετε δοκιμάσει ή αν θέλετε να την δοκιμάσετε!

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

20 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρον ποστ..Ήθελα να την πάρω αλλά φοβάμαι λίγο το θέμα λιπαρότητας!Βέβαια και η bb της Garnier 4-6 ώρες κάνει να βγάλει λιπαρότητα.!Μπορεί να την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ το καλοκαίρι είναι λίγο σχετικό το θέμα λιπαρότητας... Μπορεί να πίνεις κάπου καφέ, να μην έχει καύσωνα και να μην έχεις λιπαρότητα για πολλές ώρες... Μπορεί να ιδρώσεις και μέσα σε μια ώρα να έχεις γίνει χάλια... Γι'αυτό μου τη δίνει το καλοκαίρι...!!!

      Διαγραφή
  2. Την έχω κι εγώ!έχω κάποια καφέ σημάδια και μου τα κάλυψε τέλεια!Επίσης το πρόσωπό μου έδειχνε φρέσκο και υγιές!Έχω κι εγώ μεικτό προς λιπαρό δέρμα αλλά δεν μου έβγαλε λιπαρότητα.Πολύ καλό,προϊόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααα θέλω πολύ να την δοκιμάσω!!!Πέρσυ δεν την αγόρασα,αλλά φέτος δεν μου γλιτώνει!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά τη συστήνω! Μ'άρεσε πολύ!! :):)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρουσα μου φάνηκε! Όπου τη πετύχω την έχω αγοράσει ;)) Θελω πολύ να τη δοκιμάσω! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις και να μας πεις τη γνώμη σου!!! :):):)

      Διαγραφή
  5. θέλω πολύ να τη δοκιμάσω!!Δεν ήξερα καν ότι η carroten έχει bb cream.θα την πάρω κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια έχει! :) Φέτος κυκλοφόρησε και CC cream! :)

      Διαγραφή
  6. Την δοκίμασα σε δείγμα και δυστυχώς δεν μου ήταν αρκετή η κάλυψή της αλλά ούτε και το τελείωμά της μιας και το πρόσωπό μου είναι μικτό/λιπαρό και έχω αρκετές ατέλειες!
    αλλά ναι σε κανονικά δέρματα θα ναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς στο δικό μου δέρμα ταίριαξε πολύ καλά! Βασικά πολλά προιόντα "ακατάλληλα" θεωρητικά για τον τύπο του δέρματός μου, μου έχουν ταιριάξει πολύ και έχουν καταλήξει να είναι και αγαπημένα!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ενδιαφέρον ! Λέω να την δοκιμάσω .Μ άρεσε το άρθρο σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ καλό concept οι αντηλιακές με χρώμα! Τυχερή για το δέρμα σου, φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μεγάλη ανακάλυψη!! :) Φιλιάααα!!!

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραιο ποστ!!! Εγω περσι που βγηκε ημουν αναμεσα σε αυτη και της garnier και για κακη μου τυχη αγορασα της garnier φετος λεω να δοκιμασω αυτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη δοκιμάσεις!! Και μακάρι να σ'αρέσει! :)

      Διαγραφή
  10. Την εχω δοκίμασει μόνο σε δείγμα κ μου φάνηκε συμπαθητική !!! Φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή