Πέμπτη, 1 Μαΐου 2014

Αγαπημένα Απριλίου! ♡

Καλημέρα κορίτσια! :)
Καλό μήνα να έχουμε και καλή Πρωτομαγιά!
Ανέκαθεν είχα μεγάλη αγάπη στον Μάιο γιατί είναι ο μοναδικός μήνας που οι θερμοκρασίες είναι υπέροχες και βέβαια είναι και τα γενέθλια μου σε λίγες μέρες άρα είναι ιδιαίτερος μήνας για μένα! ♡


Πάμε να δούμε λοιπόν τα αγαπημένα του Απριλίου που μόλις μας αποχαιρέτησε!
Και αυτό το μήνα θα είναι λίγα και καλά!
Απο προιόντα περιποίησης ξεχώρισα τα εξής...


Το λάδι καθαρισμού Ideal Glow της L'Oreal με βόλεψε πάρα πολύ για το ντεμακιγιάζ των ματιών μου! Το αγάπησα γιατί αφαιρεί το μακιγιάζ απο τα μάτια, ακόμα και το πιο βαρύ, με 2 πατήματα της αντλίας και για ένα ελαφρύ μακιγιάζ 1 πάτημα είναι αρκετό! Επίσης, το θεωρώ πολύ οικονομικό μιας και διαρκεί το προιόν για πολύ καιρό, κοστίζει 6 ευρώ και το είχα πάρει 1+1 δώρο! Γενικά είναι super προιόν για ντεμακιγιάζ και σας το συστήνω ανεπιφύλακτα! :)

Το αποσμητικό της Neutro Roberts το Powder Fresh το είχα πρωτοαγοράσει ίσως και όταν πήγαινα γυμνάσιο! Εχει τρομερή διάρκεια, απίστευτη μυρωδιά και (μαζί με τα Noxzema) το θεωρώ απο τα καλύτερα που κυκλοφορούν! 

Γενικά με τα χέρια μου δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα! Τελευταίο χρόνο περίπου τα νιώθω συχνά να με τραβάνε και αυτή η travel size συσκευασία κρέμας χεριών της Neutrogena με έσωσε! Δεν απορροφάται σε 30 δευτερόλεπτα αλλά είναι τόσο τέλειο το αποτέλεσμα που αφήνει και τόσο ενυδατωμένα τα χέρια μετά την εφαρμογή που δεν με πειράζει να περιμένω και 2-3 λεπτά για να απορροφηθεί!


Γενικά φοράω BB cream... Οταν όμως έπρεπε να φορέσω κάποιο foundation το Soft Touch Mousse της Essence με βόλεψε πάρα πολύ! Είναι ματ, με καλύπτει απόλυτα, χαρίζει πολύ φυσικό αποτέλεσμα και σίγουρα θα το αγοράσω ξανα κάποια στιγμή! :)

Είτε για κάποιο βραδινό μακιγιάζ είτε για κάποιο πρωινό, η μάσκαρα Extreme Long Lash της Erre Due είναι ιδανική! Χτίζεις το απότελεσμα που επιθυμείς χωρίς να κάνει κόμπους απο τη 2η στρώση, οι βλεφαρίδες φαίνονται κατάμαυρες και διαρκεί πολλές ώρες! :) Είναι πραγματικά απο τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει! :)

Εχω καιρό να σας μιλήσω για το ρουζ της Essence το Silky Touch Blush στην απόχρωση 30-Secret It-Girl! Για να είμαι ειλικρινής, είναι στα αγαπημένα του μήνα κάθε μήνα εδώ και 10 μήνες περίπου που το έχω στα χέρια μου αλλά επειδή δεν θέλω να σας δείχνω τα ίδια προιόντα ξανά και ξανά κρατήθηκα και τόσους μήνες δεν το ανέφερα καθόλου! Θα πω απλά οτι καλύτερο (ακόμα τουλάχιστον) δεν έχω βρεί και πραγματικά θα το αγοράζω μέχρι να σταματήσω να το βρίσκω!! :)

Αυτά τα προιόντα λάτρεψα λοιπόν τον Απρίλιο! Πείτε μου τα δικά σας αγαπημένα, αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απ'αυτά που σας έδειξα ή αν θέλετε να τα δοκιμάσετε!

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά & Καλό Μήνα!
xxx

14 σχόλια:

  1. πολυ ωραία αγαπημενα!
    το foundation με την λιπαροτητα ξερεις αν κανει τιποτα??
    Καλο μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ματ, πάντα σετάρω όλα τα foundation με πούδρα και πιστεύω οτι ένα 5ωρο χωρίς καθόλου λιπαρότητα το βγάζω! :) Αν έχεις μεγάλο θέμα με λιπαρότητα προτείνω να βάζεις γάλα μαγνησίας πριν το foundation και θα δεις μεγάλη διαφορά! :)

      Διαγραφή
  2. κρατήθηκα να μην το πάρω το λαδάκι(σκέφτηκα βέβαια μήπως το βρω σε προσφορά)αλλά επειδή αυτή τη στιγμή έχουν τερματίσει τα ντουλάπια ,θέλω να τελειώσω πρώτα κάποια άλλα και μετά να το δοκιμάσω...
    από essence έχω μόνο 2 βερνίκια αλλά θα ήθελα να αρχίσω να παίρνω και κάποια ωραία κραγιόν που δοκίμασα και κάποια blushers...
    τώρα που το είδα σε σένα θα τσεκάρω και το mousse foundation...
    πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το foundation να δοκιμάσεις (θα σ'αρέσει πιστεύω αν έχεις λιπαρή επιδερμίδα) αλλά οπωσδήποτε να δοκιμάσεις και το ρουζ, είναι εξαιρετικό!! Φιλιά!!! :)

      Διαγραφή
  3. Ωραία αγαπημένα, λίγα και καλά! Να δω πότε θα προλάβω να το δοκιμάσω και εγώ αυτό το λαδάκι, το έχω, αλλά ετοιμάζω review για νεράκια καθαρισμού, οπότε γίνεται πανικός όπως καταλαβαίνεις, χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, να το δοκιμάσεις και ιδίως για τα μάτια θα σ'αρέσει και σένα πιστεύω!!! )

      Διαγραφή
  4. Το αποσμητικό το χρησιμοποιώ κι εγώ χρόνια και δεν το αλλάζω! Αυτή η μυρωδιά του μου θυμίζει μωρά χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω το λαδάκι και είναι τέλειο!Δεν το περίμενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρησιμοποιώ το λαδάκι από την gliss δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα πράγματα που μας έδειξες
    όμως μου κέντρισαν το ενδιαφέρον !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δοκιμάσεις σίγουρα κάποιο απ'αυτά! Το ρουζ της Esence πχ είναι εξαιρετικό! :)

      Διαγραφή
  7. Αχ αυτό το αποσμητικό το υπεραγαπώ! 3 έχω σπίτι! Το λαδάκι καθαρισμού να υποθέσω οτι αφήνει μετά και την ανάλογη λαδίλα και πρέπει να ξεπλυθείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως και να'χει το ξεπλένεις αλλά δεν αφήνει τη παραμικρή αίσθηση λιπαρότητας!!! Οσο για το αποσμητικό... μεγάλη αγάπη! :)

      Διαγραφή