Πέμπτη, 17 Απριλίου 2014

Tag: Love Game!

Καλημέρα σε όλους!

Σήμερα έχουμε ένα "χαλαρό" post...
It's a tag...!!!
Θέλω να ευχαριστήσω την Μάρω που με έκανε tag και πάμε να δούμε τις ερωτήσεις...


Κανόνες:
1. Να αναφέρεις την κοπέλα που σε έκανε tag
2.Να απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις
3. Να γράψεις 5 επιπλέον δικές σου ερωτήσεις, ώστε να τις απαντήσουν οι κοπέλες που έκανες tag
4. Να κάνεις tag 10 κοπέλες

Βασικές ερωτήσεις:
1. Γράψε 5 πράγματα που αγαπάς (υλικά ή άυλα)
1) Τα καλλυντικά μου!
2) Το καινούριο μου κινητάκι!
3) Τις μπότες!
4) Τα βαμμένα νύχια των ποδιών το καλοκαίρι!
5) Τα ζώα και κυρίως τα σκυλιά!

2. Γράψε 5 πράγματα που μισείς
1) Τα ψέμματα...
2) Την υποκρισία...
3) Τις κατσαρίδες!!
4) Το να βαριέμαι και να μην έχω να κάνω κάτι...
5) Την κακοκαιρία οταν πρέπει να είμαι εκτός σπιτιού!

3. Γράψε 5 πράγματα που σου λείπουν
1) Μια δουλίτσα βρε παιδιά..!
2) Πολλές φορές η ησυχία μου...
3) Η ανεμελιά της εφηβείας...
4) Ο αδερφός μου που μένει εκτός Ελλάδας...
5) Ενας φίλος μου που έφυγε εκτός Αθηνών...

4. Γράψε 5 ευχές για το 2014
1) Αναμενόμενο είναι να πω "Υγεία πάνω απ'όλα!"
2) Να βρω δουλειά...
3) Να λυθούν κάποιες ενδο-οικογενειακές "δυσλειτουργίες"...
4) Να συνεχίσει το blogάκι μου να πηγαίνει καλά!
5) Να ησυχάσω!! ^_^

5. Γράψε 5 όνειρα που θέλεις να γίνουν πραγματικότητα
1) Να αποκτήσω σπίτι με κήπο και να έχω 2-3 σκυλιά!
2) Να καταφέρω κάποιο καλοκαίρι να γυρίσω πολλά νησιά!
 3) Να καταφέρω να μείνω μόνη μου...
4) Να μην γίνεται η παραμικρή κακοποίηση στα ζώα...
5) Να κυκλοφορήσει το φάρμακο για τον καρκίνο, έχει βρεθεί και το ξέρουμε όλοι πλέον.

Οι ερωτήσεις της Μάρως είναι:
1. Ποιά είναι η αγαπημένη σου εταιρία καλλυντικών;
Θα πω την Essence γιατί έχω δοκιμάσει πολλά προιόντα της και 9 στα 10 με ικανοποίησαν πλήρως!
2. Τι δεν συγχωρείς στους ανθρώπους;
Το ψέμα... Σκέψου πριν το πεις και αν το πεις μπήκες μαύρη λίστα...
3. Σε ποιά χώρα του εξωτερικού θα ήθελες να ταξιδέψεις?
Αγγλία και συγκεκριμένα Λονδίνο που κάποια στιγμή θα πάω! :)
4. Υπάρχει κάποιος άνθρωπος που θαυμάζεις?
Γενικά θαυμάζω τις γυναίκες για τις αντοχές που έχουν σε διάφορες καταστάσεις/συνθήκες που πολλοί άντρες θα είχανε καταρρεύσει στην προσπάθεια τους να τα βγάλουν πέρα...
5. Τι αγαπάς πιο πολύ; Τα καλλυντικά,τα αξεσουάρ ή τα παπούτσια; Διάλεξε κάποιο από αυτά όπου θα μπορούσες να κάνεις συλλογή αν ήδη δεν έχεις. 
Τα καλλυντικά και γενικά συλλογή δεν θέλω να κάνω απο κάτι! Θέλω να τα ανανεώνω συχνά άρα έχω κόψει τις αγορές και έχω περάσει στην κατανάλωση!

5 δικές μου ερωτήσεις
1. Εχεις κατοικίδιο? Αν όχι, θα ήθελες?
2. Αγαπημένος καλοκαιρινός προορισμός?
3. Erre Due ή Seventeen?
4. Αγαπημένη beauty blogger?
5. Μια κακή συνήθεια που έχεις είναι...

Μου είναι δύσκολο να κάνω tag 10 κοπέλες γιατί οι περισσότερες το έχουν κάνει ήδη! Οποια θέλει μπορεί να τσιμπήσει τις ερωτησούλες και θα χαρώ πολύ να μου αφήσει το link της ανάρτησης της απο κάτω για να το δω κι εγώ στα σίγουρα!! :)

Καλό Πάσχα και να περνάτε καλά!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

4 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου κοπέλα μου!!!Μακάρι οι ευχές και οι επιθυμίες σου να γίνουν πραγματικότητα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι ωραίο tag! λατρεψα τις απαντησεις σου =))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή