Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014

Mini Spring Haul! (Hondos, CityAroma, Τιτάν, Jumbo)

Καλησπέρα κορίτσια!! Τί κάνετε?

Εγώ ξύπνησα πριν ένα 2ωράκι, έκανα καφεδάκι και γεμάτη χαρά θα σας δείξω τα λίγα καλούδια που αγόρασα την περίοδο του Πάσχα!! :)


Καταρχήν, όπως σας είχα δείξει και στη σελίδα μου στο facebook εδώ πέρασα μια βόλτα απο τα Hondos Center της Ερμού... Αφορμή έγινε η ενυδατική κρέμα προσώπου μου που τελείωνε και έπρεπε να αγοράσω κάποια... Είχα αποφασίσει να αγοράσω αυτή της Bioten και μιας και τη βρήκα στα 5,95 και δώρο το καθαριστικό προσώπου δεν υπήρχε περίπτωση να μην την αγοράσω!

Αγόρασα επίσης το Lip Butter της Liposan με βανίλια και macadamia στα 2,99 και ενώ σαν πρώτη εντύπωση δεν με ενθουσίασε γιατί είναι πολύ σφιχτή η σύστασή του, οφείλω να ομολογήσω οτι μυρίζει κολασμένα!

Τα ξυραφάκια Bic Lady - Pure 3 τα δοκιμάζω πρώτη φορά! Και πολύ κακώς γιατί η πρώτη εντύπωση ήταν εξαιρετική!! Τα είχε με έκπτωση 30% και απο 2,88€ τα πήρα 2,02€! Τέλεια!


Επόμενη σύντομη στάση ήταν τα Jumbo... Πήγαμε βέβαια Μ. Παρασκευή, άρα ήταν αναμενόμενο να γίνεται χαμός και ήταν αδύνατο να χαρείς τα ψώνια σου μέσα σε τόσο κόσμο... Ηθελα όμως να αγοράσω το γιγαντιαίων διαστάσεων ασετόν που κοστίζει μόλις 2,99€! Το έχω πει πολλές φορές οτι δεν βάφω τα νυχια των χεριών μου ποτέ αλλά πάντα το καλοκαίρι τα νύχια των ποδιών μου είναι στην εντέλεια!! :) Σίγουρα λοιπόν και εγώ και η μητέρα μου είμαστε ok απο ασετόν για φέτος το καλοκαίρι τουλάχιστον!!


 Κατάφερα βέβαια να βρώ το ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες! (Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω να χρησιμοποιήσω τέτοιο εργαλειάκι πάνω απο 10 χρόνια...) Στα Jumbo το βρίσκεις στα 0.99€!

Σε μια γρήγορη επίσκεψη στο Τιτάν πήρα ένα lip gloss της Classics στην απόχρωση 10! Είναι ένα απαλό ροζάκι με πολύ λίγο shimmer και βολικότατο ενσωματωμένο πινελάκι για εύκολη εφαρμογή! Και σ'αυτό οι πρώτες εντυπώσεις ήταν super! Κόστισε μόνο 1,20€!

Αγόρασα και το περιοδικό Cosmopolitan που δίνει δώρο ενα ρουζάκι! Σιγά μην το άφηνα! Το πήρα στην ροζ απόχρωση γιατί οι άλλες 2 μου φάνηκαν πολύ σκούρες για μένα!
Τιμή 2,90€!
(Κυκλοφορεί ακόμα άρα αν το θέλετε τρέξτε!)

Επόμενη στάση το CityAroma... Πήγα στο stand της Essence λοιπόν και πήρα αυτά που βλέπετε! Καταρχήν καιρός ήταν να αρχίσω να γεμίζω και να σχηματίζω ελαφρώς τα φρύδια μου! Πήρα λοιπόν το eyebrow designer - 02 brown και με έχει βολέψει 100%! Γενικά μπορώ να πω πως είναι απο τις πιο τέλειες αγορές που έχω κάνει ποτέ μου! :) Τιμή: 1,89€

Ηθελα επίσης ένα απαλό μολυβάκι για τα χείλη για να μπορώ να το φοράω τώρα που ανοίγει ο καιρός με κάποιο ροζ κραγιονάκι και πήρα το 12 - Wish Me A Rose! Αν δεν έχετε δοκιμάσει μολυβάκι χειλιών της Essence, τρέξτε! Τιμή: 1,29€

Ε, ως φαν των σκιών δεν γινόταν να μην δοκιμάσω κάποια απο τις μονές της Essence για τις οποίες 2 χρόνια τώρα ακούω τα καλύτερα! Κοστίζουν 1,99€ τα 2,5 γραμμάρια και η απόχρωση 09 - Get Ready που διάλεξα είναι απίστευτη για την κόγχη! Εχει ελάχιστο έως ανύπαρκτο shimmer και αν ψάχνετε κάποια σκιά για την κόγχη σας ή για την εξωτερική γωνία του ματιού σας, σας την προτείνω ανεπιφύλακτα!


Τελευταία στάση (προχτεσινή συγκεκριμένα) ήταν και πάλι το Hondos Center στην Ερμού! Μόνο που αυτή τη φορά πήγα παρέα με την Κωνσταντίνα που την ξέρετε όλες νομίζω!!! Βρήκα επιτέλους τη διάφανη mascara της Essence, τη θέλω αποκλειστικά για τα φρύδια και κοστίζει 2,49€!!

Ηθελα για "ευκολία", να αγοράσω κάποια μαντηλάκια ντεμακιγιάζ, αν και είμαι μεγάλη φαν του καθαρισμού με αφρό/τζελ/σαπούνι και νερό! Για κάποια μίνι απόδραση όμως, σίγουρα τα μαντηλάκια της Bioten θα τα πάρω μαζί μου και εύχομαι να με ικανοποιήσουν... Οι απόψεις διίστανται πολύ για αυτό το προιόν και πραγματικά ήθελα να το δοκιμάσω κι εγώ! Σίγουρα η προσφορά 1+1 δώρο με κόστος 2,70€ με έκανε να θέλω να τους δώσω μια ευκαιρία!! :)


Οταν έμαθα οτι η εταιρεία Catrice ήρθε στην Ελλάδα χάρηκα όπως και πολλές κοπέλες ακόμα! Είχα βάλει απο παλιά στο μάτι αυτή τη παλέτα που μόλις έμαθα βέβαια οτι είναι limited edition απελπίστηκα! Αλλά υπάρχει ικανοποιητικό stock απο αυτές τις παλέτες στο Hondos Center στην Ερμού άρα αν θέλετε να αγοράσετε κάποια παλέτα απ'αυτές απλά κατεβείτε Σύνταγμα!!! Τα χρώματα αυτής της παλέτας είναι φθινοπωρινά και απλά τα αγαπάω! Review να περιμένετε οπωσδήποτε! :) Τιμή 9,99€

Περιττό να σας πω οτι πρέπει να μείνετε συντονισμένες στο κανάλι της Κωνσταντίνας εδώ για να δείτε το βίντεο με τις αγορές της απο την Αθήνα, έχει πάρει απίστευτα πράγματα!!! :)

Αυτά είναι λοιπόν τα καλλυντικούλια που αγόρασα το τελευταίο διάστημα!!
Εύχομαι να σας αρέσανε και πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απ'αυτά ή αν θέλετε να δοκιμάσετε κάτι...!!! :)

Μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στο Giveaway σε συνεργασία με την Golden Rose! :)
Λήγει σε λιγότερες απο 6 μέρες!

Θα τα πούμε στο επόμενο post το οποίο λογικά θα είναι τα αγαπημένα Απριλίου!
Φιλάκια Πολλά!!!
xxx

24 σχόλια:

  1. Τέλεια τα πραγματάκια σου, ειδικά η παλέτα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια σου! είναι όλα τους πολύ όμορφα!
    Θέλουμε review για την παλέτα της Catrice!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχω αγαπήσει βαθύτατα αυτή τη παλέτα!! <3
      Σίγουρα θα σας κάνω review! :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι αγορές σου!!Μου άρεσε όμως πολύ η παλέττα από Catrice,θέλω να δοκιμλασω αρκετά προιόντα από αυτή την εταιρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει εκπληκτικά προιόντα Μάρω μου! Παλέτες, ρουζ, βάσεις... :)
      Τα θέλω όλα!! :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία όλα!!την ενυδατική της bioten την έχω και είναι πολύ καλή!!Με γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα θα την χρησιμοποιήσω πρώτη φορά την Bioten, εύχομαι να μ'αρέσει! :) Σ'ευχαριστώ πολύ!!! ^_^

      Διαγραφή
  5. Τι ωραιες αποχρωσεις που εχει η παλέτα με τις σκιες!! Με γεια σου όλα κοπέλα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ ωραία όλα... :)
    θα ξεχωρίσω την προσφορά της bioten που δεν έχω δοκιμάσει ποτέ και θα ήθελα και φυσικά τα μολυβάκια σου και την πανέμορφη παλέττα!!!
    να τα χαρείς!!!
    ασετόν να δώσουμε και στις φίλες μας είναι αυτό... :P
    πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα Bioten τα έχω δοκιμάσει μια φορά το κάθε ένα... Οι πρώτες εντυπώσεις είναι σούπερ, ειλικρινά!! Εν καιρό θα δείξει βέβαια... :) Η παλέτα είναι έρωτας μεγάλος!! <3 Σκέφτομαι με το ασετόν να προμηθεύω την πολυκατοικία... :Ρ Φιλιάα!! :)

      Διαγραφή
  7. Με γεια! Κάποιο lip butter της liposan πρέπει να το πάρω κι εγώ μου φαίνεται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις, ακόμα και μόνο για τη μυρωδιά του να το πάρεις αξίζει!! ^_^

      Διαγραφή
  8. Με γεια ... Ξυραφάκια κρεμοσαπουνο bioten και gel για τα φρυδια τα έχω και εγω και είμαι πλήρως ικανοποιημένη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι όλα πολύ ωραία ! αλλά την παλέτα της catrice την θέλω οπωσδήποτε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλεια!! Να την πάρεις οπωσδήποτε!! :)

      Διαγραφή