Τρίτη, 1 Απριλίου 2014

✿ Giveaway with Golden Rose! ✿ (CLOSED!)

Καλησπέρα κορίτσια και καλό μήνα να έχουμε!
Εγώ σήμερα είμαι κατενθουσιασμένη! :)
Γιατί???
Γιατί σας έχω ετοιμάσει σε συνεργασία με την Golden Rose ένα Giveaway!!!
Μια τυχερή λοιπόν θα κερδίσει τα δωράκια που βλέπετε!

Βερνίκι - Rich Color Nail Lacquer GR απόχρωση 13, δείτε εδώ
Κραγιόν - 2000 GR απόχρωση 101, δείτε εδώ
Ρουζ - Powder Blush GR απόχρωση 06, δείτε εδώ!

Η επιλογή των αποχρώσεων έγινε απο μένα και προσπάθησα τα χρωματάκια να είναι φυσικά και ευκολοφόρετα ώστε όποια κοπέλα και αν τα κερδίσει να μπορέσει να τα ευχαριστηθεί!

Το μονο που πρέπει να κάνετε είναι να συμπληρώσετε τη φόρμα που θα βρείτε ακριβώς απο κάτω! :)
a Rafflecopter giveaway

Ο διαγωνισμός θα λήξει την Τετάρτη 30/04 και η νικήτρια θα ενημερωθεί με e-mail!
Αν δεν μου έχει απαντήσει μέσα σε 48 ώρες θα βγάλω άλλη νικήτρια!
Τα δώρα τα προσφέρει η εταιρεία Golden Rose!
Το δώρο θα σταλεί απο μένα κατευθείαν μέσω ταχυδρομείου και δεν φέρω καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή κατά την αποστολή!

Καλή επιτυχία σε όλους!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

15 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ για το Giveaway!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η αγαπημενη μου εταιρια ειναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑ ΔΩΡΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Εγώ σ'ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου!! Να'σαι καλά!! :)

      Διαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη <3 !!! gmail-fc-twitter-youtube-georgiavetsou& georgiavetsou@yahoo.gr. σε ευχαριστουμε<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή