Παρασκευή, 4 Απριλίου 2014

Αγαπημένα Μαρτίου!

Καλημέρα κορίτσια!

Νομίζω οτι 2014 πάει σφαίρα... Πότε πέρασαν 3 μήνες δεν κατάλαβα!


Για άλλη μια φορά τα αγαπημένα θα είναι λίγα και καλά!

Εχω βαλθεί να τελειώσω το ατελείωτο stock  απο προιόντα (κυρίως περιποίησης) που έχω και νομίζω οτι προς το παρόν τα πάω καλά μιας και έκανα το απαραίτητο ξεκαθάρισμα, συμμάζεψα όλα τα προιόντα και τώρα απλά γίνεται η κατανάλωση! Προσπαθώ να χρησιμοποιώ τα προιόντα περιποίησης ένα-ένα και μόλις τελειώσουν πάνε στα empties και τότε ξεκινάω το επόμενο προιόν... Ευχηθείτε μου καλή επιτυχία γιατί το προσπαθώ πολύ να μην αγοράζω και είναι αρκετά δύσκολο!! :(

Τώρα που γκρίνιαξα μπορώ να περάσω στα αγαπημένα Μαρτίου!! :Ρ


Την ΒΒ Cream της Garnier την έβαλα στα αγαπημένα όχι γιατί με ενθουσίασε αλλά γιατί την χρησιμοποίησα πολύ... Μέχρι πριν έρθουν στα χέρια μου τα πινέλα που σας έδειξα εδώ ήμουν έτοιμη να την πετάξω γιατί σχεδόν αφυδάτωνε την επιδερμίδα μου, παρόλο που είναι μεικτή, και ήταν αδικαιολόγητο το αποτέλεσμα που άφηνε... Απ'όταν ξεκίνησα να την εφαρμόζω με το flat πινέλο μπορώ να πω οτι την λάτρεψα! :) Παραμένει αδύνατο να την εφαρμόσω χωρίς να έχω βάλει κάποια ενυδατική πρώτα αλλα πλέον στρώνει τέλεια, με καλύπτει περισσότερο απ'όσο με κάλυπτε πριν και με ακολουθεί όλη μέρα! :)

Αυτή την ενυδατική κρέμα σώματος της Vichy την NutriExtra την κατευχαριστήθηκα! Το δέρμα σε όλο μου σώμα ηταν αρκετά αφυδατωμένο απο τον χειμώνα και μετά απο 2 εφαρμογές το ένιωθα λες και το ενυδάτωνα όλο τον χειμώνα με το καλύτερο body butter του πλανήτη!! Εξαιρετικό!

Οσο για το καθαριστικό προσώπου απο την Erre Due τα λόγια είναι περιττά... Κάποιες φορές νομίζω οτι έχω βρει τον ιδανικό αφρό καθαρισμού για το πρόσωπό μου! :) Τον χρησιμοποιούσα πρωί-βράδυ, τον χρησιμοποιώ ακόμα και δεν έχει τελειώσει ούτε το μισό προιόν... Απλά τον λατρεύω!! ^_^


Οσον αφορά το μακιγιάζ μπορώ να πω οτι φόραγα μόνο γήινους τόνους και η παλέτα απο Carlo Di Roma με έσωσε... Τα χρώματα είναι τέλεια και η απόδοση super! Οταν ήθελα κάτι λίγο πιο σκούρο τόνιζα την κόγχη, την εξωτερική γωνία ή έκανα ένα ελαφρύ smokey με την σκιά απο Korres στην απόχρωση 28 - Golden Brown... Και δυστυχώς αυτό το μήνα είχα να αντιμετωπίσω κάποια σπυράκια (ενδέχεται να φταίει η ΒΒ γι'αυτό...) τα οποία με σύμμαχό μου το Match 2 Cover concealer της Essence τα κάλυψα όλα! Απο τα καλύτερα καλυπτικά concealer που έχω δοκιμάσει ποτέ!! :)


Αυτά είχα να σας δείξω για σήμερα! Πείτε μου και τα δικά σας αγαπημένα!! :)
Δεν έχω ιδέα τί θέμα θα έχει το επόμενο ποστ αλλά μάλλον θα είναι η γνώμη μου για κάποιο προιόν απο Essence... :)

Αααα!!
Και μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στο giveaway μου εδώ για να κερδίσετε 3 προιόντα απο την εταιρεία Golden Rose!

Να περνάτε καλά!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

20 σχόλια:

  1. αχ και εγώ προσπαθώ να το κάνω αυτό..πρώτα να τελειώνει κάτι και μετά να αρχίζω άλλο!!πφφφ!!!της essence το concealer θέλω πάρα πολύ να το δοκιμάσω!!!και είδα πρόσφατα και τα καθαριστικά της erre due ....αλλά είπαμε...κρατιέμαι!!
    pelisbeautyblog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, πόσο σε καταλαβαίνω... :( Αλλά μόλις αδειάσεις λίγο να τα δοκιμάσεις και τα δύο! Τον αφρό τον έχω αγαπήσει πραγματικά και όσον αφορά το concealer νομίζω οτι δεν έχω βρει καλύτερο σε θέμα κάλυψης για τα σπυράκια! :):)

      Διαγραφή
  2. Την bb την εχω και γω στα αγαπημενα μουυ!μ αρεσει πολυ και μου στρωνει κ πολυ καλααα!επισης,αυτη την τετραπλη παλετιτσα την εχω και γω και ειναι επισης τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ, αν δεν έπιανα στα χέρια μου αυτά τα πινέλα, θα την είχα πετάξει... :( Και ναι, οι σκιές είναι άπαιχτες! :):) ΦΙλιάααα!!!

      Διαγραφή
  3. και γω προσπαθησω να τελειωσω το στοκ μου αντε να δω ποτε!! το κονσιλερ απο essence σκεφτομαι να το παρω κ εγω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα να το πάρεις το concealer αυτό, είναι πάρα πολύ καλό!! :):)

      Διαγραφή
  4. Αχχ κι εγώ προσπαθώ να τελειώνω προιόντα!μετακομίζω σε ενα μήνα και θέλω να πάρω όσο το δυνατόν λιγότερα στο νέο σπίτι!
    Την ενυδατική της vichy την αγαπώ!!Είναι στις top 3 μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βρείς κανένα τρόπο να αδειάσουν πιο γρήγορα να μου τον πεις!!!
      Τέλεια ενυδατική αυτή, δεν της το είχα...!!! :):)

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία τα πραγματάκια σου :) αυτή η BB της Garnier είναι πολύ καλή την είχα και εγώ αλλά πλέον χρησιμοποιώ την CC της Bourjois που είναι και αυτή πολύ καλή και με λίγο παραπάνω κάλυψη ,προσωπικά με βόλεψε πολύ.Την ενυδατική θα την δοκιμάσω οπωσδήποτε!!Το concealer της essence δεν μου άρεσε και τόσο ..δηλαδή κάτω από τα μάτια δεν μπορούσα καθόλου να το έχω ήτανε πολύ βαρυ :/ το χρησιμοποιούσες και για εκείνη την περιοχή ; ίσως να έκανα κάτι λάθος.. Πολύ ωραίο πόστ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!! :) Οχι, την ανοιχτόχρωμη απόχρωση για κάτω απο τα μάτια την έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα... Την σκούρη έχω χρησιμοποιήσει πολύ για να καλύπτω τα σπυράκια... Απο Bourjois δεν έχω δοκιμάσει τίποτα νομίζω αλλά ποτέ δεν είναι αργά! :)

      Διαγραφή
  6. πολύ ωραια τα αγαπημενα σου!!! και εγω στην προσπαθεια να τελειωσω το stock μου είμαι αλλα δεν τελειωνει με τιποταααααααααααααααα!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα να πάνε... Με τίποτα όμως!! Σ'ευχαριστώ πολύ!! :)

      Διαγραφή
  7. Σε έχουμε κάνει tag :)
    Πέρασε από το blog μας για να δεις τις ερωτήσεις :)
    http://maryblossom13.blogspot.gr/2014/04/spring-lover-tag.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το αφρο προσωπου τον κοιτουσα και γω αλλα διστασα να τον παρω γιατι δεν ειχα ακουσει τιποτα..χαιρομαι που ειναι αγαπημενος σου..θα τον παρω σιγουρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα με έχει βολέψει πάρα πολύ αυτός ο αφρός!! :)
      Δοκίμασέ τον και εύχομαι να σε βολέψει και εσένα εξίσου! :)

      Διαγραφή
  9. Την έχω και εγώ την BB νομίζω και οι περισσότερες γυναίκες ! Και την παλέτα την Carlo di roma την έχω και την λατρεύω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η παλέτα απο Carlo Di Roma είναι απο τις αγαπημένες μου!! :)

      Διαγραφή
  10. αααχ δεν επρεπε να το δω αυτο το ποστ... τωρα θελω να παω για ψωνια ακομα περισσοτερο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πήγα για ψώνια χτες και ήταν ωραίααααααα...!!! ^_^

      Διαγραφή