Κυριακή, 2 Μαρτίου 2014

Review: Erre Due ☆ Fall / Winter Collection ☆ 2013-2014

Καλησπέρα κορίτσια!
Καλό μήνα να έχουμε και καλή άνοιξη αν και πολύ βροχερή μας ήρθε! :(

Σήμερα σας έχω ένα review για κάποια προιόντα που έλαβα απο την Erre Due πριν αρκετό καιρό και πλέον τα έχω δοκιμάσει αρκετά άρα πάμε να δούμε και τη δική μου γνώμη! :)


Καταρχήν να σας πω οτι τα βερνίκια νυχιών τα έδωσα σε φίλες μου που ξέρω οτι βάφουν μανιωδώς τα νύχια τους για να τα ευχαριστηθούν! Εχω αναφέρει ξανά οτι βάφω μόνο τα νύχια των ποδιών μου το καλοκαίρι και με τα νύχια των χεριών δεν έχω καλές σχέσεις! Αυτό που μπορώ να σας πω όμως είναι οτι τα σχόλια που πήρα είναι θετικά και κάτι αρνητικό δεν άκουσα απο καμία!! :)

Ας δούμε αναλυτικά τα υπόλοιπα προιόντα! :)


Πλεόν όπως πολλές θα γνωρίζετε η Erre Due έχει βγάλει προιόντα περιποίησης προσώπου! Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω έναν αφρό καθαρισμού προσώπου και ένα ντεμακιγιάζ ματιών 2 φάσεων!

Ο αφρός καθαρισμού είναι στα 150ml και όπως αναγράφει, περιέχει ήπιους καθαριστικούς παράγοντες, εκχύλισμα μπαμπού, προβιταμίνη Β5 και αλόη! Μπορώ να πω οτι στη μυρωδιά του διακρίνω την κλασσική μυρωδιά μπαμπού και την αλόη και είναι πολύ φρέσκια! Αναγράφει οτι είναι κατάλληλος για ξηρή/ευαίσθητη επιδερμίδα! Στην αρχή πίστευα οτι δεν θα είναι καλό προιόν για την δική μου μεικτή επιδερμίδα αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να μην τον δοκιμάσω! Και ευτυχώς που τον δοκίμασα! Καταρχήν ένα πάτημα της αντλίας είναι αρκετό για να καθαρίσετε το προσωπό σας και αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση είναι οτι αφήνει μια αίσθηση στο πρόσωπο ιδανική... Δεν αφυδατώνει και δεν ξέρω γιατί, αλλά νιώθω πιο σφιχτή την επιδερμίδα του προσώπου μου αμέσως μόλις ξεπλένω το προιόν!  Δεν είδα κάποιο σπυράκι να "ενοχλείτε" απο την χρήση του και γενικά μου άρεσε πολύ περισσότερο απ'ότι περίμενα! :)


Οσον αφορά το ντεμακιγιάζ ματιών τώρα... Ερχεται και αυτό στα 150ml και περιέχει και αυτό προβιταμίνη Β5! Γενικά σαν προιόν δεν με ξετρέλανε! Δεν είναι κακό... Με λίγη προσπάθεια αφαιρεί την αδιάβροχη μάσκαρα και αφήνει λιπαρότητα στα μάτια μετά τη χρήση... Αναμενόμενο βέβαια γιατί οκ, 2 φάσεων είναι! Δεν είναι κακό σαν προιόν, απλά δεν βρήκα κάτι που θα με κάνει να πω ουάου!!! Δεν γνωρίζω ακριβώς την τιμή του αλλά αν είναι παρόμοια με τα υπόλοιπα ντεμακιγιάζ ματιών μπορεί και να το προτιμούσα!

Ενα "ελάττωμα" που βρίσκω και στα 2 είναι οτι δυστυχώς υπάρχουν μόνο σε Hondos Center και γενικά καταστήματα καλλυντικών! Τελευταία αποφεύγω να πηγαίνω σε "καλλυντικάδικα" γιατί είμαι υπερπλήρης απο καλλυντικά και οι πειρασμοί είναι πολλοί εκεί μέσα... :Ρ Αν θέλω να αγοράσω κάποιο καθαριστικό προσώπου θα πεταχτώ στο super market και θα αγοράσω! Για χάρη του αφρού λογικά θα πήγαινα σε κάποιο Hondos Center, για το ντεμακιγιάζ ματιών όμως όχι!


Να και 2 πολύ όμορφες σκιούλες! Δυστυχώς η ανοιχτόχρωμη σκιά (524) μου ήρθε σπασμένη, έσωσα όση μπόρεσα αλλά δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να την δοκιμάσω κανονικά και να την ευχαριστηθώ όσο θα ήθελα! Θα μιλήσουμε λοιπόν κυρίως για την σκουρόχρωμη (523) σκιά! :) Οπως βλέπετε και στα συστατικά της, δεν περιέχει parabens, είναι στα 2gr και έχει διάρκεια ζωής 3 χρόνια, πράγμα που μ'αρέσει πολύ! Η συσκευασία είναι μαύρη και κομψή! Με ελαφρύ χέρι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και πρωί αλλά και για κάποιο βραδινό μακιγιάζ είναι πολύ καλή! Εχει πολύ καλή απόδοση χρώματος χωρίς όμως να μπορώ να πω οτι είναι εξαιρετική! Είναι ικανοποιητικότατη αλλά δεν της βάζω 10 με τονο! Περιέχουν λεπτό shimmer και δεν θρυμματίζονται καθόλου! Πάντα χρησιμοποιώ βάση για τις σκιές άρα η διάρκεια είναι εξαιρετική! Κάποια μέρα μέσα στις γιορτές συμπλήρωσαν 12ωρο σε τέλεια κατάσταση και αυτό ήταν έκπληξη για μένα γιατί έχω αρκετά λιπαρά βλέφαρα και πραγματικά ξετρελάθηκα! :)

Ασχετο: Είχα δοκιμάσει πρόσφατα σε κάποιο κατάστημα τις "Wet & Dry Sparkler" και πιστεύω πως αυτές είναι οι καλύτερες σκιές που κυκλοφορούν απο την Erre Due και όχι μόνο!


Γενικά ο χειμώνας που μας πέρασε (ή μάλλον ακόμα παλεύει να μας φύγει) ήταν ένας ματ χειμώνας! Αυτά τα liquid mat lipsticks είναι ματ όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε! Η κόκκινη απόχρωση είναι η 102 και η φούξια η 104! Το έχω δηλώσει οτι δεν είμαι φαν των κραγιόν, πόσο μάλλον των έντονων! Οταν τα είδα "τρομοκρατήθηκα"! Αλλά σκεφτόμουν οτι μέσα στις γιορτές θα τα έλιωνα! Οπως και έγινε! Πιο πολύ φόρεσα το φούξια! Η απόδοση είναι φανταστικότατη, δεν περιγράφεται με λόγια! Αν χρησιμοποιήσετε και κάποιο περίγραμμα, η ένταση που θα έχουν τα χείλη σας θα είναι απίστευτη! Στο κεφάλαιο απόδοση βάζω 10/10! Στο κεφάλαιο ενυδάτωση βάζω 8/10... Πάντα φοράω κάποιο balm πριν βάλω κραγιόν και μπορώ να πω πως είναι οκ αλλά βέβαια απο ματ κραγιόν μην έχουμε την απαίτηση να ενυδατώνει τα χείλη μας! Τα συγκεκριμένα πάντως σίγουρα δεν τα αφυδατώνουν! Το μόνο που με "χάλασε" είναι οτι για κάποια ώρα απο τη στιγμή που τα εφάρμοζες στα χείλη σου ήταν πανεύκολο να μεταφερθούν... Προσοχή λοιπόν στα μαγουλάκια και στα ποτηράκια για λίγο! :) Αξίζει επίσης να αναφέρω οτι είναι πολύ "εξυπηρετικό" το πινελάκι μιας και βοηθάει να σχηματίζετε το περίγραμμα και να εφαρμόσετε το προιόν ακόμα και στα πιο λεπτά χείλη! :) Παραλίγο να ξεχάσω να αναφέρω οτι είναι στα 7ml και η διάρκεια ζωής τους είναι στα 3 χρόνια! Με χαροποιεί πολύ αυτό γιατί για μένα που είναι αποχρώσεις που δεν μπορώ/θέλω να φοράω καθημερινά ξέρω οτι μπορώ να τα χρησιμοποιώ κυριολεκτικά όποτε με βολεύει χωρίς να σκέφτομαι οτι "Κρίμα είναι να χαλάσει τόσο ωραίο κραγιόν, ας το βάλω..." Super! :)


Αλλα 2 κραγιονάκια είναι αυτά στη μαύρη συσκευασία με τη κλασσική μορφή! Το σκούρο είναι απο τη ματ σειρά "Matte Lipstick - 550" και το ροζουλί απο τη σειρά "Creamy Lipstick - 544"!

Το ματ αυτό είναι πραγματικά πολύ σκούρο και για χειμώνα είναι όνειρο! Θεωρώ οτι απο πλευρά ενυδάτωσης είναι ένα "τσακ" καλύτερο απο τα liquid lipsticks που σας έδειξα παραπάνω αν και εγώ το balm πριν το κραγιόν πάντα το φόραγα! Μέτρια διάρκεια αλλά ένα 3ωρο με λίγη προσοχή κράταγε!

Το ροζουλί απο την άλλη είναι αρκετά ενυδατικό! Για καθημερινή χρήση είναι οτι καλύτερο υπάρχει και μόλις μπει η άνοιξη για τα καλά θα το φορέσω πάρα πολύ! Η διάρκειά του δεν είναι εξαιρετική αλλά το 2ωράκι το φτάνει! Γενικά αυτό το κραγιονάκι μ'άρεσε πάρα πολύ!! :)

Ξέρω οτι η κίνηση που κάνω να φοράω ενυδατικό χειλιών πριν το κραγιόν βοηθάει στο να μειώσω την διάρκεια του κραγιόν αλλά δυστυχώς είναι απαραίτητο για τα χείλη που σκάνε πανεύκολα, πόσο μάλλον αν είναι και ματ το κραγιόν που θα φορεθεί! Εγώ που καπνίζω κιόλας και πίνω και καφέδες όλη μέρα είναι επιπλέον λεπτομέρειες που βοηθάνε τα κραγιόν να φύγουν! 

Αυτά τα κραγιονάκια λοιπόν έχουν μια ελαφριά γλυκιά μυρωδιά, περιέχουν 3,5gr και έχουν διάρκεια ζωής επίσης 3 χρονάκια! :)


Για το τέλος  έχουμε μια μάσκαρα και ένα υγρό eyeliner! Δεν είχα δοκιμάσει ξανά κάποιο eyeliner απο την Erre Due ούτε καν κάποιο σε μπλε απόχρωση! Ο λόγος για το "Draw The Line - 08" το οποίο μόλις το είδα σκέφτηκα οτι απο άνοιξη/καλοκαίρι θα το ευχαριστηθώ! Παρόλα αυτά δεν με χάλασε που όταν είχα τις μαύρες μου πραγματικά το φόραγα και με ανέβαζε!! Πίστευα οτι δεν είναι ένα χρώμα ιδανικό για φθινόπωρο/χειμώνα αλλά εμένα με βόλεψε μια χαρά! Δεν το χρησιμοποιούσα βέβαια κάθε μέρα αλλά όταν ήθελα μια νότα ζωντάνιας στο  βλέμμα! :) 


Το πινελάκι του είναι πάρα πολύ σταθερό και ενω δεν είναι υπερβολικά λεπτό, η σταθερότητα του βοηθάει πάρα πολύ για να βγεί ένα αποτέλεσμα ακριβείας και η γραμμή όσο λεπτή θέλετε! Κρατάει το χρώμα στα μάτια κυριολεκτικά όλη μέρα! Γενικά μ'άρεσε πάρα πολύ και ανυπομονώ να το βάλω στη καθημερινότητα μου μόλις "ανοίξει" ο καιρός! :) Εχει διάρκεια ζωής 9 μήνες και το μόνο που με χάλασε ήταν η ποσότητα του που είναι μόλις 2,5ml!


Η μάσκαρα απο την άλλη είναι ένα μικρό όνειρο! Ο λόγος για την "Extreme Long Lash - 01"! Καταρχήν "σκάλωσα" μόλις είδα το βουρτσάκι της που είναι σπειροειδές! Είδα οτι φόρτωνε πολύ προιόν πάνω και αυτό που σκέφτηκα ήταν οτι θα κολλάνε οι βλεφαρίδες μεταξύ τους... Αλλά καμία σχέση απολύτως! Ενω είναι μια μάσκαρα για μήκος δεν αμελεί να δώσει και όγκο στις βλεφαρίδες όπως επίσης είναι άξιο λόγου το πόσο μαύρο αποτέλεσμα δίνει! Γενικά είναι μια μάσκαρα που μπορεί να ικανοποιήσει πιστεύω το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών και μιας και το βουρτσάκι της είναι τόσο ιδιαίτερο σε βοηθάει να "πιάσεις" ακόμα και τις πιο μικρές βλεφαρίδες! Δεν μπορώ να βρω την διάρκεια ζωής της πάνω στη συσκευασία ούτε την ποσότητα, προφανώς θα ήταν πάνω στο περιτύλιγμα το οποίο βέβαια πετάχτηκε, sorry girls! :( 

Μπορείτε να δείτε τα swatches  απο όλα τα προιόντα που σας έδειξα εδώ!


Αυτή είναι λοιπόν κορίτσια η γνώμη μου για τα προιόντα της Erre Due!

Είναι μια εταιρεία την οποία πριν ασχοληθώ με το blogging δεν την γνώριζα πολύ καλά (ήξερα βέβαια οτι πρόκειται για μια ελληνική εταιρεία) αλλά είχα δοκιμάσει ελάχιστα προιόντα της! Οσο περνάει όμως ο καιρός μπορώ να πω οτι με κερδίζει όλο και πιο πολύ και θέλω να δοκιμάσω τα πάντα, κυρίως τις Wet & Dry Sparkler σκιές που σας ανέφερα και πιο πάνω όπως και το bronzer αλλά και κάποιο ρουζ!

Πείτε μου κι εσείς αν έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά τα προιόντα της Erre Due και θα ήθελα να μου προτείνετε άλλα προιόντα της που πιστεύετε οτι αξίζει να δοκιμάσω κι εγώ!! :)

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Μέχρι τότε να περνάτε καλά!
Φιλάκια Πολλά!

(Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Erre Due για την αποστολή των προιόντων!)

12 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφα όλα!!!Μου άρεσαν πάρα πολύ να κραγιόν και τα gloss αλλά και τα βερνίκια ειδικά το γκρι.Τυχερές οι φίλες σου...χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!! Να'σαι καλά!! Ναι όντως, δεν τις χάλασε καθόλου!! Χιχιχι! :):)

      Διαγραφή
  2. Φαίνονται πολύ ωραία και ξεχώρισα τα liquid matte lipsticks! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πάρα πολύ ωραία και η απόδοση δεν παίζετε!! :):)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρον το ποστ σου!!! Όλα τα προιόντα φαίνονται εξαιρετικά, αν και δεν τα έχω δοκιμάσει. Από την erre due το προιόν που έχω ξεχωρίσει είναι ένα βαθύ μπλε ηλεκτρί μολύβι ματιών της....έχει το πιο απίστευτο μπλε χρώμα που έχω συναντήσει ποτέ! Αν δεν το έχεις δοκιμάσει ήδη σου λέω να το δοκιμάσεις σίγουρα! :)
    iwannaja.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω πάρει απο το ELLE τα 2 μολύβια και τη σκιά που έδινε στο τεύχος Δεκεμβρίου νομίζω... Είναι απίστευτα!! Σίγουρα θα πάρω κι άλλα μολυβάκια!!! :) Σ'ευχαριστώωωω!!! :)

      Διαγραφή
  4. ερωτεύτηκα το eye liner !!! Το ξεβάφτηκ ματιών σε εναν ήταν χάλια, με ξεβαφε ετσι και ετσι αλλα το θέμα ήταν οτι παρατήρησα τις βλεφαρίδες μου να πέφτουν, οπότε και το πέταξα ! Και οχι 1-2 αλλα 4-5!!!! Φρίκη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πω πω σοβαρά μιλάς? Κρίμα... :( Ευτυχώς εγώ κάτι τέτοιο δεν είδα... Το χρησιμοποιώ μόνο για αδιάβροχα προιόντα δηλαδή όχι κάθε μέρα! Καθημερινά το χρησιμοποιούσες? Σε πείραξε κάποιο συστατικό? Τι πιστεύεις??

      Διαγραφή
  5. Από όλα αυτά έχω δοκιμάσει μόνο τον αφρό καθαρισμού γιατί τον είχε αγοράσει η μητέρα μου. Εμένα με τραβάει πολύ το πρόσωπο μου όταν τον χρησιμοποιώ, δεν μου άρεσε. Τα κραγιόν και η μάσκαρα μου φάνηκαν πολύ ωραία, με έβαλες σε πειρασμό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, κρίμα! Στο δικό μου δέρμα έκατσε πολύ καλά ο αφρός, ευτυχώς! :) Προτείνω να δοκιμάσεις και κραγιόν και μάσκαρα απο Erre Due, είναι πολύ καλά!! Φιλιά!! :):)

      Διαγραφή
  6. Εχω και εγω τα δυο προιοντα ντεμακιγιαζ καθως και το κραγιον το 550! Φοβερη εταιρια ειμαι απολυτα ικανοποιημενη! Επισης φοβερο review την επομενη φορα μαλλον θα αγορασω καποιο απο το liquid lipsticks και τις σκιες που προτεινεις~!!
    Ευχαριστω πολυ!
    Μαρια
    http://aresmar.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα liquid lipsticks σίγουρα να τα δοκιμάσεις και δεν θα χάσεις! :) Ανυπομονώ κι εγώ να δοκιμάσω τις Wet & Dry Sparkler! :) Σ'ευχαριστώ πολύ!!! ^_^

      Διαγραφή