Πέμπτη, 6 Μαρτίου 2014

Αγαπημένα Φεβρουαρίου & Mini Haul!

Καλησπέρα σε όλες και σε όλους!
Τί κάνετε? Πως τα περνάτε?

Σήμερα μιας και για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο έχω υπερβολικά καλή διάθεση είπα να σας δείξω τα αγαπημένα Φεβρουαρίου μαζί και με 3 πραγματάκια που αγόρασα τελευταία! :)

Εχω πει οτι δεν θέλω να σας δείχνω τα ίδια προιόντα κάθε φορά άρα και πάλι θα είναι λίγα αλλά πολύ αγαπημένα! :)


Καταρχήν το αφρόλουτρο απο την Azadé το αγάπησα! Είναι με μυρωδιά Βανίλια - Ζάχαρη και μπορείτε να καταλάβετε οτι μυρίζει απίστευτα! Σε λίγο καιρό θα μπει στα empties...

Η 4πλη παλέτα απο Glamorous στην απόχρωση 13 ήταν για άλλον ένα μήνα η εύκολη λύση... Τα 2-3 χρώματα χρησιμοποιώ μόνο μιας και είναι και η απόδοσή τους είναι αρκετά μέτρια εκτός απο την πιο ανοιχτή που γράφει τέλεια!

Η μάσκαρα της Essence - Get Big Lashes - Triple Black με κατενθουσίασε! Είναι όσο υγρή πρέπει, έχει ένα τεράστιο τρίχινο βουρτσάκι και ο όγκος που δίνει είναι αυτός ακριβώς που θέλω! 

Το lip balm απο την Neutrogena το χρησιμοποιώ ασταμάτητα ίσως και πάνω απο 2 μήνες και είναι ατελείωτο! Είναι διάφανο, ενυδατώνει εξαιρετικά και πλέον είναι στα τελευταία του, δυστυχώς!

Το lip gloss που φορούσα καθημερινά είναι της Maybelline απο τη σειρά Shiny-licious στην απόχρωση 805 Bubblegum Twinkle Berry! Πανέμορφο ροζουλί χρωματάκι, δεν κολλάει καθόλου, είναι σταθερό (πάνω απο το balm που σας έδειξα πριν καθότανε υπέροχα) και αναρωτιέμαι γιατί δεν το χρησιμοποιούσα τόσο καιρό!

Τέλος, το αρωματάκι που ξεχώρισα τον Φεβρουάριο είναι το Fire απο την Oriflame! Στο να περιγράφω μυρωδιές είναι τραγική αλλά μπορώ να πω πως έχει μια ζεστή και πικάντικη μυρωδιά!


Οσον αφορά τα πραγματάκια που αγόρασα...

Πήγα πρόσφατα σε ΑΒ Βασιλόπουλος και τσίμπησα τα μωρομάντηλα που βλέπετε! Εχω ξεκινήσει ηδη να τα χρησιμοποιώ και ενώ δεν είναι τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει ποτέ μου, τη δουλειά τους την κάνουν μια χαρούλα! :) Τιμή: 1,48€ (νομιζω)

Καιρός ήταν νομίζω και για μένα να αγοράσω την BB cream της Garnier για ματ αποτέλεσμα στην light απόχρωση! Την είχα δοκιμάσει σε δείγμα και ήξερα απο τότε οτι θα μου άρεσε! :) Την βρήκα και με έκπτωση 20%... Τιμή: 7,99€

Τέλος, αγόρασα απο την Essence και συγκεκριμένα απο την limited edition σειρά της Kalinka Beauty το ρουζάκι στην απόχρωση 01-East Side Story! Είναι το πιο φωτεινό πορτοκαλοροδακινί που έχω δει και σίγουρα το καλοκαίρι θα το λιώσω! Τιμή: 3,99€

Θα χαρώ να ακούσω τη γνώμη σας αν έχετε δοκιμάσει και εσείς κάποιο απο τα προιόντα που σας έδειξα ή να μου πείτε αν θέλετε να δοκιμάσετε κάποιο!! :)

Αυτά είχα να σας δείξω για σήμερα κορίτσια!
Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

14 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία τα πραγματάκια σου!
    Τα azade αφρόλουτρα είναι θεικά ότι μυρωδιά και να διαλέξεις!
    Όσο για τα λιπγκλος της maybeline εχουμε το ίδιο και έχω και αλλά δυο , μα η μυρωδιά τους δεν είναι φανταστική; οσο για σταθερότητα έχουν αρκετά καλή θα έλεγα!!
    Τα μωρομάντηλα του ΑΒ κάνουν φοβερή δουλειά εγώ τα χρησιμοποιώ όταν βάφομαι να καθαρίζω τα χέρια μου από το make up κ το concilear με ενα πέρασμα τα έχει βγάλει!

    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το lip gloss μυρίζει ελαφρώς φρουτένια, έτσι μου μυρίζει εμένα δηλαδή! Είναι πολυ καλό glossάκι!! :) Και τα μωρομάντηλα είναι καλά αλλά είναι κάπως πιο σκληρό το πανάκι τους απο πολλά άλλα που έχω δοκιμάσει! Καθαρίζουν τέλεια όμως!! :)
      Φιλιά!!! :):)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία όλα τα προιόντα!Η bb cream είναι αγαπημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου!! :( Ωραία είναι η ΒΒ αλλά εκνευρίζομαι που στεγνώνει τόσο γρήγορα στο πρόσωπο που τις πρώτες 2 φορές σχεδόν στέγνωσε χωρίς να προλάβω καν να την απλώσω! Τώρα το έμαθα όμως και δεν την ξαναπατάω! :Ρ Κατα τ'άλλα είναι εξαιρετική!! :)

      Διαγραφή
  3. Είχα παλιότερα την κρέμα σώματος από Azade και ήταν θεϊκή!! Τη bb της garnier όταν την πρωτοπήρα δεν μου άρεσε καθόλου... με τον καιρό άρχισα να την αγαπώ!! Φιλιά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη μυρωδιά αυτή την έχω κι εγώ σε κρέμα σώματος αλλά δεν την εχω χρησιμοποιήσει ακόμα! :) Καλή είναι η ΒΒ, δεν έχω παράπονο!! :) Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου! :):)

      Διαγραφή
  4. Πολυ ομορφα τα αγαπημενα σου δεν εχω δοκιμασει καποιο απο αυτα αλλα σιγουρα θα ηθελα να δοκιμασω την bb απο garnier εχω ακουσει τα καλυτερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ! :) Και τη μασκαρίτσα απο Essence να δοκιμάσεις και αν σ'αρέσει ο όγκος στις βλεφαρίδες πιστεύω οτι κι εσύ θα μείνεις 100% ευχαριστημένη! :):) Φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  5. τα μαντηλακια έχω δοκιμάσει καλά ήταν ωραία αγαπημένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μάσκαρα της Essence δεν έχω αγοράσει, αλλά λένε ότι ξηραίνουν τις βλεφαρίδες...Αληθεύει, εσύ τι πιστεύεις;
    Σε έχω κάνει tag στο food lovers tag, θα χαρώ να δω και τις δικές σου απαντήσεις :
    http://maquillage-bylila.blogspot.gr/2014/03/food-lovers-tag-in-greek.html
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια διαφορά στις βλεφαρίδες μου δεν έχω δει σε σχέση με άλλες μασκαρίτσες! Πιστεύω πως όσο ξηραίνουν τις βλεφαρίδες όλες οι μάσκαρες τόσο τις ξηραίνουν και της Essence! :) Ευχαριστώ πολύ για το tag Λίλα μου, θα το κάνω πολύ σύντομα! :):)

      Διαγραφή