Σάββατο, 15 Μαρτίου 2014

Empties #1 ☆

Γεια σας κορίτσια! Τι κάνετε?

Νομίζω οτι ήταν η ώρα μου να κάνω κι εγώ επιτέλους ένα post με empties! Στεναχωριέμαι που δεν το είχα καλοσκεφτεί απο πέρυσι γιατί πραγματικά άδειασαν πάρα πολλά προιόντα ιδίως κατά το καλοκαίρι και δυστυχώς πετάχτηκαν όλα! :( Αλλά αυτό δεν θα ξαναγίνει, promise! :)
Πάμε να τα δούμε γιατί είναι κάπως πολλά!


Αυτά είναι τα προιόντα μαλλιών! Το Johnson's Baby Shampoo κατά κύριο λόγο άδειασε σαν ντεμακιγιάζ ματιών! Οτι είχε απομείνει στο μπουκάλι το άδειασα στο μικρό μπουκαλάκι με αντλία που το κρατάω και το πέταξα! Σίγουρα θα το αγοράσω ξανά! Επόμενο είναι το Ultrex For Men για την ξηροδερμία! Είναι οτι καλύτερο έχω δοκιμάσει για την ξηροδερμία και τώρα που δεν το έχω αγοράσει ακόμα βλέπω την ξηροδερμία να επανέρχεται και Δευτέρα θα παω να το αγόρασω πάλι! Το Herbal Essences για κανονικά μαλλιά είναι τέλειο για λάμψη και φρεσκάδα! Εχω ακόμα ένα μπουκάλι απο το ίδιο! Μετά απο την Avon το Radiance Brunette ήταν ένα απλό σαμπουάν που υποτίθεται οτι αναδεικνύει τα καστανά μαλλιά... Δεν είδα κάποια διαφορά! Τέλος η μαλακτική μαλλιών της Orzene για λιπαρά μαλλιά μπορώ να πω οτι αφυδάτωνε αρκετά τα μαλλιά μου άρα δυστυχώς δεν θα την αγοράσω ξανά!


Στα προιόντα σώματος τώρα... Τελείωσε μια μικρούλα ενυδατική σώματος απο την BU και συγκεκριμένα η Blossom! Απίστευτη μυρωδιά και σε συνδιασμό με το άρωμα έδενε απίστευτα και διαρκούσε ώρες! Απο την Avon τελείωσα μια ακόμα ενυδατική σώματος του αρώματος Flower! Απλά θεική! Εχω stock άλλη μια άρα είμαι οκ! Απο την Dove τελείωσα ένα αφρόλουτρο με ρόδι! Υπερενυδατικό! Μπορεί εν καιρό να αγόραζα ξανά κάποιο αφρόλουτρο Dove μιας και παλιότερα δεν τα ανεχόταν το δέρμα μου αλλά πλέον φαίνεται να είναι οκ! Απο την Palmolive τελείωσα ένα αφρόλουτρο απο τη σειρά Naturals με μανταρίνι... Δεν με ενθουσίασε... Πάλι απο την Avon τελείωσα άλλο ένα αφρόλουτρο με άρωμα σορμπέ φράουλας και το καταευχαριστήθηκα!! Απο την Palmolive και τη σειρά AromaTherapy τελείωσα αυτό το χαλαρωτικό αφρόλουτρο που δεν με ενθουσίασε ούτε δεν μ'άρεσε! Τέλος απο την Proderm τελείωσα αυτό το αφρόλουτρο και η ενυδάτωση που προσφέρει είναι τέλεια! Εχω και άλλα αφρόλουτρα απο την Proderm και γενικά τα βρίσκω πολύ καλά!


Τα μωρομάντηλα απο την Septona είναι πιστεύω τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα! Μ'αρέσει να δοκιμάζω διάφορα μαντηλάκια αλλά σίγουρα αυτά θα τα αγοράσω ξανά! Τα μωρομάντηλα απο το Lidl επίσης ήταν πολύ καλά, ίσως και να τα αγόραζα πάλι! Οι δίσκοι ντεμακιγιάζ απο το Lidl είναι σταθερή αξία των τελευταίων 3-4 χρόνων, αυτό τα λέει όλα! Η ενυδατική προσώπου απο τα Mastic Spa και συγκεκριμένα η Day Prosun παραμένει η καλύτερη απο έχω δοκιμάσει ποτέ!! Η ενυδατική προσώπου απο την Avon η Hydra-Radiance δεν με ξετρέλανε, την πήρα, την χρησιμοποίησα, τελείωσε και τέρμα! Τα υγρά μαντηλάκια για τα χέρια απο το Carrefour ήταν πολύ καλά αν και με δυσκόλευε η συσκευασία και δεν έβγαιναν εύκολα... Ενα απολεπιστικό προσώπου απο τη Nivea τελείωσε και ήταν απλά οκ, δεν έκανε τρομερή απολέπιση, δε νομίζω να το αγόραζα ξανά αν και παίζει να έχει καταργηθεί, αν το έχετε δει πείτε μου! :) Τελείωσα ένα δείγμα απο την Lavera, συγκεκριμένα το Beauty Balm 6 σε 1 Tinted Moisturiser... Πολύ μικρή ποσότητα για να πω κάποια γνώμη, κακό πάντως δεν μου φάνηκε... Τέλος τελείωσα ένα καθαριστικό προσώπου απο την Avon Naturals με αγγουράκι και tea tree ιδανικό για λιπαρά δέρματα... Ηταν αρκετά καλό αλλά δυνατό, αν δεν έχετε λιπαρή επιδερμίδα μην το προτιμήσετε γιατί θα ξεφλουδίζει το προσωπό σας 5 λεπτά μετά τον καθαρισμό!

Εχω και κάποια λίγα καλλυντικά αλλά θα σας τα δείξω μόλις αδειάσουν μερικά ακόμα προιόντα!
Μαζεύονται γρήγορα τα άτιμα!! :Ρ
Αυτά λοιπόν για σήμερα κορίτσια και θα τα πούμε στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

20 σχόλια:

  1. πολύ ωραίο ποστ! της orzene ειχα και εγω ολοκληρη σειρα απο orzene δεν εκανε τιποτα στα μαλλια μου ισα ισα τα αφηνε πιο ξηρα απο οτι ηταν!
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα χρόνια να τα χρησιμοποιήσω... Το σαμπουάν για λιπαρά μου άρεσε και πρόσφατα δοκίμασα κάποιο (δεν θυμάμαι ποιο) και ήταν εξαιρετικό!! Λογικά σαμπουάν Orzene θα αγοράσω πάλι, μαλακτική όχι... Φιλιά πολλά!! :):)

      Διαγραφή
  2. Πωπω πολλά empties!!Εχω δοκιμάσει μόνο το αφρόλουτρο της Dove και είναι φοβερό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου προτείνω να δοκιμάσεις προιόντα περιποίησης σώματος απο Avon, είναι πολύ καλά!! :)

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραια προιοντα :)
    προσωπικα πριν λιγο καιρο ξεκινησα τα orzene,δεν το περιμενα αλλα μου αρεσε παρα πολυ!
    yr new follower :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σαμπουάν με ικανοποιούν 100%! Αλλά η μαλακτική αυτή καθόλου... :( Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου, να'σαι καλά! :):)

      Διαγραφή
  4. Που μ αρεσουν τα empties posts!
    Το σαμπουαν της johnsons το λατρευω κ γω κ το χωγ την ιδια χρηση!το καλυτερο ντεμακιγιαζ ματιων!
    Παλιοτερα ειχα κ γω ξηροδερμια!αλλα ευτυχως δεν εχω πια!ππολυ βασανο αυτη η φαγουρα!αλλα δν θυμαμαι να μ φυγε με καποιο συγκεκριμενο,παντως οχι με ειδικο γ την ξηροδερμια!σιγουρα γ ξηρα μαλλια ομως!χεχε!δοκιμασε κ μασκες μ λαδι στη ριζα!
    Τελος,αυτα της dove τα αφρολουτρα ειναι τελεια αλλα το συγκεκριμενο της palmolive ουτε εμενα μ ειχε ξετρελανει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙχα δοκιμάσει γενικά λαδάκια στη ρίζα αλλά δεν γινόταν απολύτως τίποτα! Αυτό το σαμπουάν μου το πρότεινε η κομμώτριά μου γιατί το μαλλί μου είναι φυσικό και δεν έχει ιδιαίτερες ανάγκες όπως θα είχε αν ήταν βαμμένο, με ανταύγειες ή ντεκαπάζ! Εχω βρει την υγειά μου σε λέω!! Ασε που λαμποκοπάει και το μαλλί μετά! :) Τα Dove πριν απ'αυτό τα μισούσα, τώρα απλά τα θεωρώ οκ... Και ναι, πιστεύω οτι η Palmolive έχει πολύ καλύτερα αφρόλουτρα! :) Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου!!! :):):)

      Διαγραφή
  5. πολύ ομορφο ποστ!!! αγαπω τα empties post φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τα parmolive ειναι απο τα αγαπημενα μου αφρολουτρα οπως και τα dove...συμφωνω για την ενυδατικη της mastic spa ειναι πολυ καλη, αλλα η αγαπημενη μου της εταιριας ειναι η hydrazone..δοκιμασε την και θα δεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα Proderm να δοκιμάσεις!! :):) H Hydrazone κάνει για μεικτή-λιπαρή επιδερμίδα? Αν κάνει να την έχω υπόψιν! :)

      Διαγραφή
  7. Απο την πρωτη κατηγορια εχω δοκιμασει το σαμπουαν απο Herbal Essences το οποιο δεν μου πολυ αρεσε γενικα θεωρω οτι η παλια τους συλλογη ειναι μακραν καλυτερη και την μαλακτικη απο Orzene που με αυτα εχω μια σχεση μισους και αγαπης ενω λατρευω την μυρωδια τους μισω το αποτελεσμα που εχουν στα μαλλια μου.Απο τα αφρολουτρα το Dove το αγαπω σε ολες του τις μυρωδιες.Και οι δισκοι ντεμακιγιαζ απο τα lidl αν και εγω τα χρησιμοποιω για να ξεβαφω τα νυχια μου τα βρισκω ιδανικα και πολυ οικονομικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο την παλιά σειρά των Herbal Essences αγαούσα πραγματικά την μοβ συσκευασία για κανονικά μαλλιά... Οτι καλύτερο είχα δοκιμάσει απο Herbal Essences ήταν αυτό! Το "Μαλλί Λάμψε!" είναι ένα βήμα παρακάτω αλλά εξίσου καλό για μένα! :) Τα σαμπουάν Orzene μ'αρέσουν πολύ, η μαλακτική όμως ούτε καν... Απο Dove μ'αρέσουν τα body milks! :) Για τους δίσκους ντεμακιγιάζ τα λόγια είναι περιττά... ^_^

      Διαγραφή
  8. Μπράβο χορταστικότατο post , δίσκοι cιen , μωρομαντηλα septona , απολεπιστικο Nivea μου αρέσουν πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίνα μου και ευχαριστώ πολύ!! :):)

      Διαγραφή
  9. δεν έχω δοκιμάσει τίποτα!!!ντροπή μου!!!τέλειο και χορταστικό ποστ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπαπαπα... Απαράδεκτη...!!! :Ρ
      Ε, είπαμε θα δοκιμάσεις αφρόλουτρο της Proderm!! :):)

      Διαγραφή
  10. Πολυ ωραια τα empties σου!! και γω παιρνω εδω και χρονια μη σου πω τους δισκους ντεμακιγιαζ και τα μαντηλακια απο τα LIdl ειναι πολυ καλα!! ενυδατικες σωματος απο την avon εχω δοκιμασει με αλλα αρωματα και ειναι γενικα υπεροχες!! αν θες ριξε μια ματια και στα δικα μου ''σκουπιδακια'' http://mycolorsecrets.blogspot.com/2015/03/march-empties.html !! φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! :) Και οι δίσκοι για το μωρομάντηλα απο το Lidl είναι αγαπημένα! Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!! :)

      Διαγραφή