Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2014

Review: Avon Cosmetics (part 2)

Καλημέρα σε όλους και σε όλες!!!

Με τη σειρά μου θα ήθελα να ευχηθω σε όλους σας...
Καλή Χρονιά Με Υγεία & Ευτυχία
 ...και μακάρι το 2014 να είναι μια καλύτερη χρονιά!

Σήμερα αποφάσισα να ολοκληρώσω τα reviews για τα προιόντα της Avon Cosmetics που μας είχανε δωθεί στο event για το οποίο σας είχα μιλήσει εδώ! Θα ήθελα να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά τα προιόντα όπως μπορείτε να δείτε ήταν αρκετά και προκειμένου να αποκτήσω μια ολοκληρωμένη άποψη για το κάθε ένα ξεχωριστά πέρασε καιρός! :)


Εκτός απο τη μάσκαρα, όλα τα άλλα είναι προιόντα περιποίησης προσώπου και σώματος!
Πάμε να τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά...


Avon Solutions - CelluBreak
Απο τα πρώτα πράγματα που μου άρεσαν σ'αυτό το προιόν είναι η συκευασία αλλά και η εξαιρετική μυρωδιά! Είδα διαφορά στην υφή του δέρματος αλλά δεν μπορώ να πω με σιγουριά οτι κάνει δουλειά κατά της κυτταρίτιδας γιατί δεν είμαι ποτέ 100% συνεπείς στην εφαρμογή προιόντων όπως αυτό! Θεωρώ οτι για να παρατήρησα διαφορά στο δέρμα σίγουρα προσφέρει κάποια λείανση... Δεν είμαι το κατάλληλο άτομο όμως για να κρίνω κάτι παραπάνω... Ισως φανεί αστείο αλλά άνετα θα την αγόραζα για ενυδατική σώματος μιας και η αίσθηση που αφήνει είναι τέλεια! Σε γενικές γραμμές μου άρεσε πολύ σαν προιόν! :)

Planet Spa - Turkish Thermal Baths Black Soap
Ιδού κάτι πρωτότυπο... Μαύρο σαπούνι απο τα Τούρκικα Χαμάμ σε μια όμορφη συσκευασία! Δυστυχώς η μυρωδιά του είναι λίγο απαράδεκτη για προιόν περιποίησης/μπάνιου αλλά ακόμα και αν το παραβλέψουμε αυτό, ένιωσα να με πιάνει "άγχος" διαβάζοντας όλα όσα πρέπει να προσέχεις κατά τη χρήση του... "Μπορεί να αλλάξει χρώμα σε κάποια υφάσματα. Αποφύγετε την επαφή με τα ρούχα. Οπως με όλα τα καλλυντικά χρώματα μπορεί να αφήσει λεκέ σε κάποιες επιφάνειες, όπως τα πλακάκια του μπάνιου, το πάτωμα του μπάνιου ή το χαλάκι." Τα αποτελέσματα του είναι απίστευτα μετά τη χρήση αλλά πλέον θα είναι μια ρουτίνα περιποίησης κατά τους καλοκαιρινούς μήνες στο εξωχικό που μπορώ να κάνω ένα ντους σε εξωτερική ντουζιέρα και να μην σκέφτομαι πλακάκια, χαλάκια κλπ... Η υφή του είναι ασύλληπτα πηχτή και δεν μπορώ να την περιγράψω όπως ακριβώς θέλω!!! Αν θέλετε να δείτε το δέρμα σας όσο καθαρό δεν το έχετε ξαναδεί δοκιμάστε αυτό το προιόν αρκεί να προσέξετε κι εσείς τα πλακάκια σας... 

Avon Care - Glycerine Hand & Nail
Κρέμα χεριών με γλυκερίνη, ασβέστιο και βιταμίνη Ε! Εξαιρετική! Υπέροχη!
Η μυρωδιά κρατάει στα χέρια σας τουλάχιστον μέχρι να τα πλύνετε και ενυδατώνει ικανοποιητικότατα! Δεν ξέρω σε περίπτωση που έχετε πολύ μεγάλο πρόβλημα αν θα σας ικανοποιήσει άλλα εγώ που έχω μέτριο θεματάκι είμαι υπερ καλυμμένη!
Ευχαρίστως θα την αποκτούσα ξανά αυτή τη κρέμα χεριών! :)


Planet Spa - Αναζωογονητικοί δισκοι ματιών
Για το συγκεκριμένο προιόν θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω τη γνώμη σας αν το έχετε δοκιμάσει... Το έχω χρησιμοποιήσει πάνω απο 4-5 φορές και δεν έχω καταλάβει απολύτως καμία διαφορά... Παρέχει μια τυπική φρεσκάδα/δροσιά στη περιοχή των ματιών αλλά το βρίσκω περιττό σαν προιόν περιποίησης.. Συγνώμη αλλά... :(

Planet Spa - Αναζωογονητική μάσκα προσώπου
Αυτό το προιόν απ'την άλλη μ'άρεσε πάρα πολύ! Μπορεί να είχα συνηθίσει τη μάσκα με πράσινη άργιλο και να περιμένα ματ αποτέλεσμα και βαθύ καθαρισμό και ενώ η δουλειά της συγκεκριμένης μάσκας δεν είναι αυτή, παρολα αυτά δεν με απογοήτευσε καθόλου! Καθαρίζει, αναζωογονεί και πραγματικά νιώθεις οτι αφήνει ένα βελούδινο πέπλο πάνω στην επιδερμίδα του προσώπου! Αν έχετε θέμα με τις έντονες μυρωδιές ίσως να σας χαλάσει λίγο αυτή... Πάντως σίγουρα κάποια στιγμή θα αναζητήσω ξανά κάποια μάσκα προσώπου απο τη σειρά Planet Spa! :):)

Avon - Super Drama Mascara
Την είχα συμπεριλάβει στα αγαπημένα Αυγούστου/Διακοπών  και πραγματικά ήταν μια έκπληξη! Οταν την είχα πρωτοδεί πίστευα οτι φόρτωνε πολύ προιόν το βουρτσάκι της αλλά όταν ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ ενθουσιάστηκα! Οι βλεφαρίδες μένουν όπως ακριβώς τις φτιάχνεις για ώρες και ο όγκος/διαχωρισμός που δίνει είναι απλά super...


Αν πρέπει οπωσδήποτε να πω κάτι αρνητικό θα πω οτι αφαιρείται ελαφρώς δύσκολα, έχω ακούσει οτι είναι αδιάβροχη αν και δεν γράφει κάτι τέτοιο η συκευασία! Συνοπτικά... Την λάτρεψα!! :):)

Αυτά είχα να σας πω κορίτσια! Ετοιμάζω ένα αρκετά μεγάλο (για τα δικά μου δεδομένα πάντα) post με νέες αγορές το οποίο λογικά θα είναι και το επόμενο που θα δείτε!

Θα τα πούμε πολύ σύντομα!!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

(Ευχαριστώ πολύ την Avon για το υπέροχο event και για τη διάθεση των προιόντων!)

10 σχόλια:

  1. I love this Turkish Thermal Baths Black Soap. it is the best :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τους δίσκους ματιών τους χρησιμοποίησα 2-3 φορές, αλλά η μυρωδιά μου φάνηκε εξαιρετικά απαράδεκτη και τα πέταξα νομίζω :p
    Και την κρέμα για την κυτταρίτιδα είχα, αλλά την ξεχνούσα συνέχεια και την έδωσα στην κολλητή μου για να μην στέκεται :)
    Έχω κάνει κι εγώ πολλά post στο blog μου για την Avon, αν θέλεις ρίξε μία ματιά...
    Πολλά φιλάκια!
    Maquillage-beauté by Lila

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω οτι αργά ή γρήγορα το ίδιο τέλος θα έχουν και οι δικοί μου... :Ρ
      Σε παρακολουθώ συστηματικά! ;) <3
      Φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  3. Εμένα μ άρεσε αυτό το σαπούνι το μαύρο!χιχι!!Αλλά κάνει τα πάντα μαύρα.. :P
    Και η κρεμούλα χεριών και η μάσκα πολύ καλές!
    Για την μάσκαρα...έτσι κι έτσι και τους δίσκους...μια φορά τους έβαλα μόνο! χιχι
    Όσο για την κρέμα κατά της κυτταρίτιδας...είπα να την βάζω κάθε μέρα αλλά και γω δεν μπορούσα!!Αλλά πολύ ωραία υφή!

    Καλή Χρονιάαα!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη χρονιά κοριτσάκι μου!!! :)
      Ασε σου λέω γιατί αυτό το μαύρο σαπούνι μας έχει βάλει σε σκέψεις!! :Ρ

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά! Κι εμένα θα με άγχωναν τόσες οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά να έχεις κοριτσάκι μου!! :):) <3
      Αστα να πάνε λέμε! :Ρ Και είναι κρίμα γιατί είναι πολύ ωραίο προιόν!

      Διαγραφή
  5. Η μάσκαρα ακουγεται πολύ ενδιαφέρουσα! Θα ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω με τη πρώτη ευκαιρία! Καλή χρονιά σου ευχομαι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλή χρονιά κοριτσάκι μου! :):):)
      Εμένα μ'άρεσε πάρα πάρα πάρα πολύ πάντως και τη συστήνω!!
      Φιλιά!! :)

      Διαγραφή