Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014

Collective Haul Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου! ♡

Καλησπέρα κορίτσια!!!

Επιτέλους ήρθε η ώρα να κάνω το post που περίμενα πολύ καιρό!
Ηθελα να τελειώσω τα ψώνια που ήθελα να κάνω, να λάβω οτι περίμενα να λάβω και μετά να σας τα δείξω όλα μαζί! :)

Πάμε λοιπόν να τα δούμε!! :)


Αυτά είναι τα δωράκια που έχω λάβει εδώ και καιρό απο κάποια giveaways που έχω κερδίσει! Το πρώτο είναι απο τη Λίλα, το δεύτερο είναι απο τη Μαρία, το τρίτο είναι απο τις Γωγώ και Τζένη και το τέταρτο είναι απο το My Pharmacity

Εν καιρό θα σας μιλήσω για όλα τα προιόντα αναλυτικά!

Πάμε να δούμε τί έχουμε αγοράσει το τελευταίο διάστημα!


Επισκέπτομαι ανα τακτά χρονικά διαστήματα το CityAroma για να βλέπω τα νέα προιόντα που φέρνει! Ημουν τυχερή και  είχα προλάβει την προσφορά της Essence με τις Mascara 1+1 δώρο! (2,79) και αγόρασα και τη βάση σκιών (2,99) η οποία οk, καλή είναι αλλά δεν έχω ενθουσιαστεί κιόλας!

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα πέρασα μια βόλτα απο το Τιτάν στο Αιγάλεω! Ηθελα να αγοράσω κάποια μολυβάκια για τα χείλη γιατί είχα λυσσάξει να φορέσω πολύ έντονα κραγιόν μέσα στις γιορτές! Πήρα λοιπόν ένα μολυβάκι κατακόκκινο της Mineral Cosmetics (1,00€) και αυτά τα 3 διπλά μολύβια απο την Dido (1,00 το κάθε ένα)! Αναφέρει πάνω οτι είναι για τα μάτια... Χμμ, αλλά όχι, δεν το νομίζω!! :) Πέρασα και απο το Jumbo στη Θηβών και αγόρασα αυτά τα 2 πινελάκια για σκιές (1,00 το κάθε ένα) και μπορώ να πω πως είναι πολύ μαλακά, κρατάνε πολύ καλά το προιόν και οπωσδήποτε θα αγοράσω και άλλα!! :)


Κάτι ακόμα που πήρα απο το Τιτάν είναι αυτή η στέκα για τα μαλλιά που έκανε επίσης 1! Είναι αρκετά μακριά τα μαλλιά μου και πρόσφατα αγόρασα μια τοστιέρα την οποία θα σας δείξω αμέσως μετά! Σκεφτόμουν λοιπόν οτι θα είναι πολύ ωραίο να κάνω όλα τα μαλλιά τοστιέρα, να φουντώσουν και να φορέσω αυτή τη στέκα με ένα συγκεκριμένο τρόπο που είχα στο μυαλό μου... Και έγιναν ακριβώς όπως τα περίμενα! :) Δεν είναι κουκλίτσα η στέκα?? :):)


Αυτή είναι λοιπόν και η τοστιέρα που αγόρασα!  Το μαλλί τοστιέρα το λατρεύω, έχει μεγαλύτερη διάρκεια απο το ίσιωμα και το μαλλάκι δεν λαδώνει για μέρες! Δεν είχα όμως υπομονή να ξοδεύω 2 ώρες μέχρι να το τελειώσω! :( Ηρθε λοιπόν το Bellissima για να κάνει τη διαφορά!! Αυτή η τοστιέρα κανονικά είναι στα 50-70 περίπου... Ο Κωτσόβολος την είχε προσφορά στα 27 και περιττό να σας πω οτι μίλησα με τον Κωτσόβολο και μετά απο τρελό ψάξιμο μου κρατήσανε το τελευταίο κομμάτι που υπήρχε σε όλα τα καταστήματα του Κωτσόβολου τουλάχιστον στο νομό Αττικής!!!

Αν σας ενδιαφέρει δείτε το παρακάτω βιντεάκι να δείτε ακριβώς πως λειτουργεί και να ξέρετε απλά οτι σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!

ps: Ψάξτε το στο skroutz.gr... Είναι το μοντέλο B12-100!

Συνεχίζουμε με καλλυντικά πάλι!! :)

Αγόρασα αυτά τα υγρά μωρομάντηλα απο την Septona και νομίζω οτι τελική τιμή είχανε 1,13 από Super Market Βερόπουλος! Δεν υπήρχε βέβαια περίπτωση να αντισταθώ στο περιοδικό Elle και να μην το αγοράσω στα 6,50 και βέβαια να αποκτήσω 2 μολυβάκια απο τη Erre Due και μια μονή σκιά που γενικά με ξετρέλαναν! Και μπορώ να πω πως δεν είχα αγοράσει ξανά μολυβάκια απο Erre Due αλλά πιστεύω πως είναι τα καλύτερα που έχουν περάσει απ'τα χέρια μου! :) Κάποια στιγμή επίσης, πέρασα απο το BeautyCom στου Ζωγράφου και πήρα αυτό το Crystal Eyeliner απο την Essence (2,99) στην απόχρωση 01- Twinkly Starlight! Εξαιρετικό! Τέλειο! Απογειώνει το πιο απλό μακιγιάζ και μέσα στα Χριστούγεννα το καταευχαριστήθηκα! :):) 


Απο το BeautyCom και πάλι αγόρασα το XXXL Shine lipgloss της Essence στην απόχρωση 13 - Rock On (2,29) και είναι το ιδανικό lipgloss για χειμωνιάτικο μακιγιάζ! ΤΟ ΑΓΑΠΑΩ! :) Πίσω πάλι στο CityAroma... Πήρα ένα μολυβάκι μωβ της σειράς Long-Lasting στην απόχρωση 16 - Coolest Chic (1,99), ένα κραγιονάκι απο την κλασσική σειρά στην απόχρωση 57 - More To Love (2,79) και μιας και ήθελα καιρό να δοκιμάσω ένα eyeliner της Essence βρήκα την ευκαιρία να αγοράσω το SuperFine (2,99) το οποίο δεν με έχει ξετρελάνει αλλά θα έλεγα οτι με έχει ικανοποιήσει... Εν καιρό περισσότερα! :)


Τέλος αγόρασα το foundation της Essence All About Matt (4,39) στην απόχρωση 10 - Matt Beige! Μια φίλη μου, μου έκανε δώρο αυτή τη κρέμα χεριών απο την Cera Di Cupra, την έχω δοκιμάσει 2 φορές... Είναι μακράν η καλύτερη κρέμα χεριών ever!!! :)

..που λέτε λοιπόν θα ερχόταν ο αδερφός μου απο το Λονδίνο στην Ελλάδα για την Πρωτοχρονιά και νομίζω οτι θα είχα αποτύχει σαν αδερφούλα αν δεν του ζήταγα απολύτως τίποτα απο Αγγλία! :Ρ

Ηθελα κάποια πράγματα απο την MUA και ήθελα μια παλέτα με concealer που είχα δει στο Amazon ...Και μόλις συνειδητοποίησα οτι ξέχασα να βγάλω φωτογραφία το νέο μου υγρό για τους φακούς επαφής απο τα Boots αλλά δεν πειράζει! :)


Πάμε να τα δούμε αναλυτικά? :)


Το χαρούμενο αυτοκολλητάκι το έβαλα εγώ για να σπάσει λίγο η μαυρίλα... :Ρ
Είναι μια κλασσική παλέτα με 15 concealer (£2,90)... Τα 7-9 μπορώ άνετα να τα χρησιμοποιήσω για concealer και τα υπόλοιπα θα τα χρησιμοποιήσω για βάση σκιών μιας και όπως είπα δεν με ενθουσίασε η βάση της Essence ιδιαίτερα... Δεν σας βάζω τo link γιατί καταργήθηκε το προιόν δυστυχώς αν και με μια απλή αναζήτηση μπορείτε να βρείτε πολλά παρόμοια προιόντα! :)


Είχα βάλει στο μάτι το Mosaic Blush - Shade 3 ~ English Rose και το Mosaic Bronzer - Shade 2 ~ Sunkissed Glow και δεν το μετάνιωσα καθόλου! Μεγάλη ποσότητα, γερή συσκευασία και χτίζονται και τα 2 ώστε το αποτέλεσμα να είναι αυτό ακριβώς που θέλει κάθε κοπέλα!


Η κάθε συσκευασία περιέχει 8,9 γραμμάρια και επειδή είναι μωσαικό μπορείς να χρησιμοποιήσεις την κάθε μία απόχρωση και σαν σκιά με ένα μικρό πινελάκι! Η τιμή του είναι £2,50 και είναι εξαιρετικά!

Για την παλέτα Britain & Ireland's Next Top Model δεν είχα ακούσει σχεδόν κανένα review, πέρα απ'αυτά που υπάρχουν στο site της εταιρείας... Ηθελα να την δοκιμάσω και δεν δίστασα να το κάνω!


Καταρχήν είναι πολύ ιδιαίτερη η συσκευασία όπως μπορείτε να δείτε πάνω!
Περιέχει έναν γιγαντιαίο καθρέφτη...


...και μπορείτε να δείτε την περιγραφή του προιόντος όπως αναγράφεται στη πίσω μεριά της παλέτας! 28 σκιές, 1 Bronzer, 1 Ρουζ και 1 Highlighter!
Περιέχει και 4 πινελάκια αλλά μου περνάνε αδιάφορα! :Ρ


Οπως βλέπετε υπάρχουν και γυαλιστερές σκιές αλλά και 3-4 ματ... Γενικά οι ματ δεν με ενθουσίασαν αλλά δεν αγόρασα την παλέτα για τις ματ σκιές όσο για τις έντονες μιας και είναι μια παλέτα για βραδινά μακιγιάζ κατά τη γνώμη μου! Απο τις 28 σκιές οι 24-25 έχουν τρομερή απόδοση χρώματος ακόμα και χωρίς primer και γενικά αξίζει και με το παραπάνω να την αποκτήσετε αλλά είναι ιδανική και για δώρο!! :)


...Και για μόλις £7 τί λέτε κι εσείς? Θα την αγοράζατε ή όχι :)

Ακόμα απο MUA δεν θα μπορούσα να μην αγοράσω μια παλέτα με γήινα χρώματα! Εξάλλου οι παλέτες αυτής της εταιρείας είναι πιστεύω απο τις καλύτερες!


Διάλεξα την Heaven & Earth! Είναι όλα τα χρώματα γήινα, έχουν τρομερή απόδοση και είναι σίγουρα μια παλέτα που θα αγοράζω ξανά και ξανά!! :) Και βέβαια κοστίζει μόλις £4! :)


Τέλος αυτό είναι το τελευταίο μου απόκτημα και είναι το δωράκι απο την κολλητή μου! Είναι μια πανέμορφη παλετίτσα απο την εταιρεία Active Cosmetics (είναι αδερφούλα με την εταιρεία Sunkissed) για την οποία σαφώς δεν γνωρίζω ακριβώς τιμή αλλά μπορείτε να γνωρίσετε τα προιόντα της στο Amazon αλλά και στη σελίδα αυτή!

Αυτά είχα να σας δείξω κορίτσια!
Πείτε μου τη γνώμη σας και αν έχετε δοκιμάσει κάτι απο αυτά!
Προιόντα της MUA και της Active Cosmetics έχετε δοκιμάσει? 

Θα τα πούμε σύντομα σε επόμενο post!
Μέχρι τότε να περνάτε καλά!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

20 σχόλια:

  1. όλα πολύ πολύ ωραία και με γεια σου. Να τα χαρείς :)
    Καταπληκτικό το πόσο γρήγορα γίνονται τα σκαλοπατάκια με τη belissima. Δεν ήξερα καν ότι είχε βγει τέτοιο μοντέλο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου! Ναι, είναι εξαιρετική τοστιέρα!
      Αν σε ενδιαφερει, ψάξε το και αγορασέ το, θα το ευχαριστηθείς!!! :):):)

      Διαγραφή
  2. Με γεια σου όλα! Το κολιέ μου άρεσε παααρα πολύ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είμαι MUA fan και έχω κάνει αρκετές αγορές και reviews..μπορείς να με επισκεφθείς και να τα δεις...γενικά την θεωρώ μια πολύ καλή ποιοτικά εταιρεία με προϊόντα πολύ ανώτερα της τιμής τους...να τα χαρείς όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θεωρώ πως είναι μια πολύ εξαιρετική εταιρεία! Απ'όσα έχω δοκιμάσει δηλαδή έχω μείνει 100% ικανοποιημένη! :) Εννοείται πως θα σε επισκεφτώ!! :)

      Διαγραφή
  4. τέλεια όλα μεγειά σουυυυ!!!!!λατρεύω να βλέπω hauls!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χαρούλα μου!!! :) Ευχαριστώ πολύ!!!! :):):)
      Κι εγώ τρελαίνομαι για hauls!! :D

      Διαγραφή
  5. Με γεια σου ολα!! Να τα χαρεις!!! Πριν λιγο κοιταζα τις παλετες της Mua και τωρα με το ποστ με εβαλες σε ακομη μεγαλυτερο πειρασμο! Το primer της essence το εχω κι εγω και ουτε εμενα με ενθουσιασε πολυ:/ Δεν νομιζω οτι μου ταιριαζει το χρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο κινητό βλέφαρο είναι οκ η βάση αλλά αν την απλώσω προς το φρύδι μου τα χαλάει λίγο γιατί μου δημιουργεί λίγη ξηρότητα! :( Να αγοράσεις κάποια παλέτα απο MUA και σίγουρα θα την ευχαριστηθείς! Ευχαριστώ πολύ!! :)

      Διαγραφή
  6. Πω πω πραγματα!!Καλοφόρετα κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κοριτσάκι μου! Σ'ευχαριστώ πολύ!! :):)

      Διαγραφή
  7. Φαίνονται όλα υπέροχα!! Με γεια σου!! Να τα χαρείς!!
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια σου :) Όλα φαίνονται τέλεια, ειδικά οι παλέτες!!

    Φιλάκια
    Claire
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι οι παλέτες είναι τέλειες!! :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ!!! :):)

      Διαγραφή
  9. Έχεις βραβείο! Μπορείς να το δεις εδώ
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/2014/02/liebster-award-vol-2-3-4.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. polu omorfa ola!! exo tin paletitsa tis active.. einai arketa sumpathitiki ti xrisimopoio sxedon kathe mera..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σ'άρεσαν! :) Δεν την έχω χρησιμοποιήσει πολύ ακόμα αλλά για κάθε μέρα είναι πιστεύω η ιδανική επιλογή όπως και για μικρά ταξιδάκια! :) Φιλιά!!

      Διαγραφή