Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2013

What's In My Travel Bag? #2 ♡

...είπα οτι σήμερα θα κάνω κι άλλο post και το κατάφερα!
Πριν λίγο τελειώσαμε το στόλισμα του σπιτιού και παρόλο που είμαι πτώμα το αποτέλεσμα με έχει ενθουσιάσει! :):):)

Στο θέμα μας όμως...
Πριν 2 εβδομάδες περίπου έφυγα ένα 3ημεράκι για να γεμίσω μπαταρίες! Εχω λόγο να μην σας δείξω τί ακριβώς κουβάλησα μαζί μου?? Οχι! :Ρ


Να πω την αλήθεια θα έπαιρνα λιγότερα αλλά μιας και θα ήμασταν μόνο 2 άτομα και θα φεύγαμε με αυτοκινητάκι δεν είχα λόγο να πάρω λίγα πράγματα μαζί μου, σωστά?? Σωστά!!! :)


Είναι standard τα πινελάκια που χρησιμοποιώ άρα τα πήρα όλα μαζί μου... Ενα απλό για σκιά, ένα για ανάμειξη σκιών απο την Essence, ένα για κοψίματα και ένα για πούδρα απο τα Jumbo και ένα για ρουζ που το έχω τόσα πολλά χρόνια που δεν ξέρω απο που κρατάει η σκούφια του... :Ρ


Για το μακιγιάζ των ματιών μου πήρα την παλετίτσα της Toyoko και πήρα και τη διπλή σκιούλα της Avon απο τη σειρά ColorTrend στην απόχρωση Earth σε περίπτωση που ήθελα κάτι γρήγορο... Πήρα το μαύρο μολυβάκι ματιών απο την Radiant, την μάσκαρα της Golden Rose για όγκο (την λατρεύω) και για πιο δραματικό αποτέλεσμα χρησιμοποιούσα απο πάνω την μάσκαρα απο την Essence... Προτείνω να τις δοκιμάσει μαζί όποια έχει και τις 2 αυτές μασκαρίτσες και να μου πει τη γνώμη της!!! Εγώ ειλικρινά ενθουσιάστηκα!!!


Για το πρόσωπο χρησιμοποίησα και πάλι οτι χρησιμοποιώ πάντα! Το Sun Club Bronzer για ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες απο την Essence, εννοείται οτι πήρα και το ρουζ στην απόχρωση 30 (συνεχίζω να το λατρεύωωωωωω!!!) όπως βέβαια και το tinted moisturizer στην ανοιχτή απόχρωση για να είμαι σίγουρη οτι το πρόσωπό μου θα είναι ματ όλη μέρα!!! Κλασσικά το σέταρα με την διάφανη πούδρα της Avon απο τη σειρά ColorTrend και πήρα μαζί το primer της Avon το οποίο όμως και δεν χρησιμοποίησα τελικά όπως δεν χρησιμοποίησα πολύ και το concealer της Essence... Νομίζω μόνο λίγο κάτω απο τα μάτια τη δεύτερη μέρα!


Για τα χείλη δεν πήρα πολλά προιόντα! Το κραγιονάκι All About Cupcake καθώς επίσης και το κραγιόν In The Nude μαζί με το μολυβάκι του απο την Essence... Πήρα βέβαια και ένα εξαιρετικό κραγιόν απο την Avon στην απόχρωση Personified Plum (είχε ξεχαστεί σε μία τσάντα, ποιός ξέρει πόσο καιρό μπορεί να ήταν εκεί??) που είναι ένα τέλειο δαμασκηνί χρώμα και σιγουρα θα είναι το αγαπημένο του φετινού χειμώνα για μένα!!!


Και έτσι για το χαβαλέ να σας ενημερώσω οτι πήρα μαζί μου και οδοντόβουρτσα και ένα ξυραφάκι... :Ρ

Αυτά ήταν λοιπόν κορίτσια τα καλλυντικούλια που πήρα μαζί μου για το 3ημεράκι!
Πείτε μου τη γνώμη σας και ποιά είναι τα προιόντα που εσείς δεν αποχωρίζεστε ποτέ! :)

Να περνάτε καλά και θα τα πούμε σύντομα στο επόμενο post!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

12 σχόλια:

  1. Χαχα πολύ πράμα για το 3ημερο.Τελικά τα χρησιμοποίησες όλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι και πολύ... :Ρ Ναι αμέ!!! :) Ολα εκτός απο το primer, το κραγιόν All About Cupcake και το ξυραφάκι... :Ρ

      Διαγραφή
  2. Το bronzer το έχω κι εγώ! Πέρασες τέλεια φαντάζομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλειο αυτό το bronzer! :) Χαλάρωσα όσο δεν πάει...!!! ^_^

      Διαγραφή
  3. Πολλά πραγματάκια για 3 μέρες! Πίστεψε με και γω τόσα θα έπαιρνα! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!! :Ρ Εγώ νομίζω οτι ήμουν αρκετά συγκρατημένη, πήρα τα άκρως απαραίτητα! :) :Ρ

      Διαγραφή
  4. Όμορφα <3
    Κι εγώ αν πάμε εκδρομή 2-3 μέρες παίρνω μαζί μου σχεδόν όλα τα καλλυντικά μου και τελικά χρησιμοποιώ τόσο λίγα :P
    Αυτή η παλέττα toyoko μου έκανε κλικ, πού μπορώ να τη βρω άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, όλες τα ίδια κάνουμε! :Ρ Χμμμ, δεν έχω ιδέα... Σε giveaway την είχα κερδίσει... Σε Hondos έχω δει πολλές φορές Toyoko, δεν έχω πάει τελευταία όμως για να δω αν έχουν και τη συγκεκριμένη! :)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ Πολύ! Θα την αναζητήσω <3

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα πραγματάκια που πήρες μαζί σουυ:D
    Θέλω να δοκιμάσω τη μάσκαρα της Golden Rose & της Essence!
    Ξέφυγα όμως!χιχι
    Ελπίζω να πέρασες όμορφα στο 3ήμερό σου!
    Μόλις έγινα και μέλος στο blog σου και μου αρέσει πολύ!
    Φιλιά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τις δοκιμάσεις και τις 2 τις μασκαρίτσες! Είναι και πολύ καλές και πολύ οικονομικές! Να'σαι καλά κοριτσάκι μου! Ευχαριστώ πολύ!! :):)

      Διαγραφή