Κυριακή, 29 Δεκεμβρίου 2013

Top 13 Products Of 2013... ☆

Καλησπέρα κορίτσια και χρόνια πολλά!!!
Τί κάνετε? Πως τα περνάτε?
Τα Χριστούγεννα ήρθανε λοιπόν και μαζί με το 2013 που φεύγει (στα τσακίδια να πάει, ειλικρινά!) έρχεται η ώρα του flash back και παρατηρούμε ποιά προιόντα λιώσαμε, ποιά μας απογοήτευσαν και ποιά απλά ήταν οκ... 

Γίνεται να διώξουμε το 2013 χωρίς να δούμε τα 13 πιο αγαπημένα προιόντα? Οχι! :)


Γενικά προσπάθησα να σας δείξω διάφορα προιόντα και όχι μόνο μακιγιάζ... 
Εχουμε λοιπόν εκτός απο μακιγιάζ, προιόντα περιποίησης σώματος, μαλλιών και προσώπου!

Πάμε να τα δούμε αναλυτικά! :)


Ξεχώρισα φέτος τα lip gloss της Essence (με τη σειρά που τα βλέπετε απο αριστερά προς τα δεξιά είναι τα: 19-Nude Candy, 18-Sparkling Papaya, 13-Rock On)
Ενυδατώνουν ικανοποιητικά τα χείλη και ναι μεν τα lip gloss δεν έχουν διάρκεια αλλά με λίγη προσοχή κρατάνε περίπου 2 ωρίτσες σε μένα! Είναι οικονομικότατα (2,30€ περίπου) και τα βρίσκουμε σχεδόν παντού! Σίγουρα όσο κυκλοφορούν θα συνεχίζω να τα αγοράζω! :)

Η παλέτα της Toyoko (σας έχω ζαλίσει το κεφάλι με αυτή τη παλέτα, το ξέρω... :Ρ) ήρθε στα χέρια μου πριν 2-3 μήνες αν θυμάμαι καλά! Ηταν όμως ένα προιόν που χρησιμοποίησα πάρα πολύ και το ξεχώρισα απο την πρώτη φορά που το είδα! Πολύ καλή απόδοση, βολική συσκευασία και όμορφα χρώματα! Την λάτρεψα και θα την λατρεύω! :)

Το μαύρο μολυβάκι ματιών απο την Radiant το χρησιμοποιώ σχεδον κάθε φορά που βάφομαι! Το έχω δείξει αρκετές φορές άρα σαφώς και είναι ένα αγαπημένο προιόν! Πως λοιπόν να μην είναι και στα top προιόντα του 2013?

Για την Volumizing Waterproof mascara Erre Due σας έχω μιλήσει αρκετές φορές... Ιδίως την μπλε την χρησιμοποιούσα φανατικά το καλοκαίρι και θεωρώ οτι απο μόνη της φώτιζε ολόκληρο το πρόσωπο! Εξαιρετικό προιόν που ξεχώρισε ανάμεσα σε πολλά φέτος!

Τη διαφορά έκανε όμως και η mascara της Golden Rose, η Cat Walk - Instant Full Volume! Αν ζητάτε όγκο και διαχωρισμό όπως εγώ επιβάλλεται να την δοκιμάσετε! Οικονομικότατη (3,60€) και εξαιρετικότατη! 


Πλέον θεωρώ αδύνατο να βγώ απο το σπίτι χωρίς ρουζ και bronzer... Η Essence λοιπόν με αυτά τα 2 προιόντα μου έλυσε τα χέρια! :) Το bronzer είναι τελείως ματ, ιδανικό για ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες σαν τη δική μου και η συσκευασία είναι ατελείωτη! Το blush στην απόχρωση 30-Secret It-Girl απο τη μέρα που το αγόρασα το χρησιμοποιώ συνέχεια! Ισως απο τον Ιούνιο να έχω φορέσει κάποιο άλλο ρουζ 4-5 φορές... Είναι ροδακινί και στο δικό μου δέρμα δείχνει απίστευτο! Να δείτε που αυτό θα είναι και στα top 14 products of 2014... :Ρ


Λατρεμένο body butter για το χειμώνα και όχι μόνο! Ναι μεν το άρωμα μπισκότου και βανίλιας είναι βαρύ αλλά εγώ προσωπικά ακόμα και το καλοκαίρι δεν χορταίνω να το μυρίζω! Προσφέρει φοβερή ενυδάτωση και η μυρωδιά του σε μένα διαρκεί σίγουρα 6-7 ώρες!

Η κρέμα ποδιών της Kerasal μου είχε λύσει το πρόβλημα των σκασμένων φτερνών όλο το καλοκαίρι και όσο έχει μείνει θα μου λύσει το ίδιο πρόβλημα το επόμενο καλοκαίρι! Είναι οτι καλύτερο έχω δοκιμάσει για τις φτέρνες και θα ήταν μεγάλη αδικία να μην μπεί στα top προιόντα του 2013!

Για τη μάσκα απο Dalon με πράσινη άργυλο δεν έχω να πω πολλά! Το οτι το πρόσωπο μου είναι σε πολύ καλή κατάσταση απο το καλοκαίρι και μετά οφείλεται σε αυτή τη μάσκα και στην ενυδατική κρεμούλα προσώπου που θα δούμε ακριβώς απο κάτω... :)


Ο λόγος για την κρέμα προσώπου απο Mastic Spa - Day Prosun! Οταν είχα κάνει review για τα προιόντα απο Mastic Spa την είχα εκθιάσει όσο δεν πήγαινε και μπορώ να συνεχίζω να κάνω το ίδιο πράγμα για πάντα ή τουλάχιστον μέχρι να βρω κάτι που να μπορεί να μου προσφέρει κάτι παραπάνω!

Η μαλακτική κρέμα μαλλιών απο την Herbal Essences - Αναδόμηση Τώρα! έχει σώσει τα μαλλάκια μου! Εχουν μακρύνει πολύ και η θερμότητα που τρώνε μετά απο κάθε λούσιμο είναι τρομερή! Εφαρμόζω αυτή τη μαλακτική κρέμα σε κάθε λούσιμο και εκτός απο το γεγονός οτι το μαλλί μοσχομυρίζει και λαμποκοπάει, το αισθάνομαι γερό και δυνατό!! Ολα τα προιόντα της Herbal Essences κάθονται τέλεια στο μαλλί μου αλλά αυτό το προιόν μου ταίριαξε πιο πολύ απ'ολα! :)

Βρήκα ευκαιρία να σας μιλήσω επιτέλους για ένα αρωματάκι...


Είναι ένα Eau De Parfum στα 100ml της εταιρείας Estelle Vendome και λέγεται "Love Sixteen Apple"! Το είχα αγοράσει πριν αρκετά χρόνια απο το Hondos Center της Ομόνοιας αλλά δυστυχώς δεν θυμάμαι την τιμή του καθόλου! Είναι ένα απο τα πιο τέλεια αρώματα... Μυρίζει φρεσκοκομμένο πράσινο μήλο! Είναι και ξυνό αλλά έχει και μια γλύκα... Σου φέρνει στο μυαλό την πρώτη μέρα της άνοιξης... Μια βραδυνή μπυρίτσα δίπλα στη θάλασσα... Την πρώτο δροσερό αερακι του φθινοπώρου αλλά και το χουχούλιασμα στους καναπέδες του χειμώνα! Απλα με τρελαίνει! Το χρησιμοποιώ τις μέρες που νιώθω κάπως περίεργα και θέλω να μου χαρίσω μια μικρή νότα "ελπίδας" και "δροσιάς"! Είναι πιο φτηνό απο τα υπόλοιπα αρώματα που έχω αλλά την αγάπη που έχω σ'αυτό δεν την έχω για κανένα άλλο! 

Αυτά λοιπόν είναι τα 13 προιόντα που ξεχώρισα για το 2013!
Πείτε μου αν έχουμε κάποιο κοινό αγαπημένο!

Δεν ξέρω αν θα προλάβω να ανεβάσω ξανά post πριν την Πρωτοχρονιά άρα θα ευχηθώ σε όλους σας καλή χρονιά, με υγεία πάνω απ'ολα (πιστέψτε με, μόνο αυτό μετράει...) και αγάπη!

Να περνάτε πάντα καλά!
Φιλάκια Πολλά!
xxx


12 σχόλια:

  1. Καλη χρονια και σε σενα με υγεια και χαμογελο!το μπρονζερ και τα λιπγκλος της essence ειναι και δικα μου αγαπημενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια όποτε το πιάνω στα χέρια μου και το μυρίζω εσένα θυμάμαι και τη φρουτόκρεμα... :Ρ Φιλιά πολλάααα!!!! :*

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά να έχουμε Laura μου! Η μάσκαρα της Erre Due είναι και στα δικά μου αγαπημένα του 2013...
    Έχω κάνει κι εγώ κάποια αντίστοιχη ανάρτηση ,αν θέλες ρίξε μία ματιά

    http://maquillage-bylila.blogspot.gr/2013/12/beauty-stuff-we-love-awards-2013.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου πω οτι χτες συγκεκριμένα είχα μπει στο blog σου και το έλιωσα τι θα πεις? :) Αλλα δεν ειδα το ποστ αυτό! :( Αλλα τωρα το είδα και έρχομαι να σχολιάσω κιόλας!!!! :):):)

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα!Αυτό το body butter θέλω να το δοκιμάσω και την μάσκα της Dalon!Και η παλέτα πολύ ωραία!φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα πάρεις Ιωάννα μου και τα 2 γιατί και τα 2 είναι εξαιρετικά!!!
      Φιλιά!! :)

      Διαγραφή
  4. Εχω δοκιμάσει ένα άλλο μπρόνζερ από essence και πραγματικά το έχω αγαπήσει.
    Επίσης λατρεύω τις κρέμες σώματος από corpus.Εχουν απίστευτη διάρκεια!!
    Καλή χρονιά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα περισσότερα προιόντα απο Essence που έχω δοκιμάσει είναι εξαιρετικά όπως είναι και τα προιόντα Corpus! :) Καλή χρονιά να έχεις κι εσύ κοριτσάκι μου! :)

      Διαγραφή
  5. Η μαλακτική κρέμα μαλλιών από την Herbal Essences είναι υπέροχη την λατρεύω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως τέλεια!! Αν και τα περισσότερα προιόντα απο Herbal Essences που έχω δοκιμάσει είναι πάρα πολύ καλά!! :):)

      Διαγραφή
  6. Ωραίο blog! Έγινα μέλος. Δες και το δικό μου irenesworld.squarespace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή