Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2013

Αγαπημένα Νοεμβρίου... ☆

Καλησπέρα κορίτσια και καλό μήνα να έχουμε!!!

Δεν ξέρω αν και εσείς ανυπομονείτε για τα Χριστούγεννα αλλά εγώ μετράω αντίστροφα απο τον Οκτώβριο! Δεν άργησα υπερβολικά να σας ετοιμάσω τα αγαπημένα του μήνα, ούτε 15 δεν έχει ακόμα ο μήνας... :Ρ Ας ξαναπώ απλά οτι τρέχω και δεν φτάνω! Να με συγχωρείτε αλλά... ανωτέρα βία! :(


Οπως έχω πει αρκετές φορές δεν θέλω να σας δείχνω τα ίδια και τα ίδια κάθε μήνα... Γι'αυτό λοιπόν και αυτό το μήνα τα αγαπημένα είναι λίγα και καλά!! :)


Με βόλεψε πάρα πολύ αυτό το μήνα το διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών απο την Erre Due! Δεν θα έλεγα πως είναι οτι καλύτερο έχω δοκιμάσει αλλά με λίγη προσπάθεια παραπάνω έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα! Αναλυτικό review θα ακολουθήσει εν καιρό πάντως αυτό το μήνα το χρησιμοποίησα και με το παραπάνω!

Το λαδάκι μαλλιών απο την Avon με το Μαροκινό αργαλέλαιο το είχα ψιλοθάψει θα έλεγα οταν είχα κάνει το review... Ο μόνος λόγος που είναι στα αγαπημένα του μήνα είναι γιατί ίσιωσα πολλές φορές τα μαλλιά μου και το χρησιμοποιούσα μετά απο κάθε ίσιωμα για να μην φριζάρει το μαλλί! Εκανε καλή δουλειά και συνεχίζω να λατρεύω τη μυρωδιά του!! :)


Απο μακιγιάζ δεν έχω πολλά να σας δείξω! Ξεχώρισα την παλέτα της Toyoko που σας πρωτοέδειξα στο προηγούμενο post και σχεδόν κάθε φορά που βαφόμουν λίγο-πολύ χρησιμοποιούσα κάποιο χρώμα της παλέτας αυτής! Νομίζω πως ναι, την έχω αγαπήσει! :)

Γενικά έχω αναφέρει αρκετές φορές οτι τα nude χείλη τα προτιμώ! Γι'αυτό κιόλας το κραγιόν και το μολύβι της Essence στην απόχρωση In The Nude τα έλιωσα τον περασμένο μήνα!

Αυτά ήταν λοιπόν τα δικά μου αγαπημένα για τον μήνα που μας πέρασε!
Πείτε μου τα δικά σας και τη γνώμη σας για αυτά που σας έδειξα, αν τα έχετε δοκιμάσει και αν θα θέλατε κάποια στιγμή να δοκιμάσετε κάποιο απο αυτά!! :)

Θα τα πούμε στο επόμενο post!
Να περνάτε καλά!
Φιλάκια Πολλά!
xxx

6 σχόλια:

  1. Η παλέτα φαίνεται υπέροχη! Όσο για τα nude χείλη είναι κλασσικά και αγαπημένα αν και φέτος έχω πέσει στην παγίδα των σκούρων χειλιών!!
    http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε σχέση με άλλες χρονιές έχω φορέσει ήδη 4-5 φορές σκούρο χρώμα στα χείλη... Μου είχε λείψει!! Αλλα τα nude χείλη είναι σταθερή αξία χρόνια τώρα! :) Και η παλέτα είναι εξαιρετική!! :)

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραία παλέτα!!
    εμένα μ αρέσει πολύ αυτό το λαδάκι και δεν το χρησιμοποιώ για να μην μου τελιεώσει!!χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!! Κάτι τέτοια κουλά τα κάνω και εγώ! :Ρ Αν μ'αρέσει κάτι δεν το τελειώνω γιατί "Αν τελειώσει τι θα κάνω μετά??" Η παλέτα είναι τέλεια!! ^_^

      Διαγραφή
  3. έχεις βραβείο :) πέρασε από το Blog μας για να το παραλάβεις :)
    http://maryblossom13.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή